DementedAlbino Skrevet 29. juli 2003 Skrevet 29. juli 2003 Skal gå til innkjøp av en ny tråløs mus. Er ute etter en stabil og god mus som ikke trekker så sinnsykt mye batteri. Har sett på mx700 og Microsoft Wireless IntelliMouse Explorer men klarer ikke bestemme meg for hvilken jeg bør velge. Fint om dere som har en av disse kan si hva dere mener.
DementedAlbino Skrevet 30. juli 2003 Forfatter Skrevet 30. juli 2003 Ingen som har erfaring med tråløse mus? Jada...Vet jeg ikke skal "bumpe" posten min, men trenger svar :wink:
Tåka Skrevet 30. juli 2003 Skrevet 30. juli 2003 Jeg har Logitech Cordless Mouseman Optical og er meget fornøyd med den!
covah Skrevet 30. juli 2003 Skrevet 30. juli 2003 Hadde Cordless Mousman Optical tidligere, men har gått over til mx700 nå. Kunne ikke ha vært mere fornøyd. Slipper å skifte batterier hele tiden, og så har man jo ørten forskjellige knapper man kan konfigurere selv.
Nikkor Skrevet 30. juli 2003 Skrevet 30. juli 2003 Ta mx 700 du! Har den selv og er veldig fornøyd med den Her kan du se erfaringer med mx 700: https://prisguiden.no/vis_produkt.p...product_id=1592
Uderzo Skrevet 30. juli 2003 Skrevet 30. juli 2003 Enig med de over meg her, gå for mx700. Du vil ikke angre
Fixer'n Skrevet 1. august 2003 Skrevet 1. august 2003 Tror det finnes et dusin med akkurat dette temaet søk og du skal lære
flodhest Skrevet 1. august 2003 Skrevet 1. august 2003 Tror det finnes et dusin med akkurat dette temaet søk og du skal lære Søke med hva da? Søkemotoren her på forumet er ikke akkurat rynkefri for å si det sånn...
SilentNET Skrevet 1. august 2003 Skrevet 1. august 2003 Bumping er brudd på reglene, men jeg ser gjennom fingrene med dette akkurat nå. Gamer.no har skrevet en test av MX700 her: http://www.gamer.no/omtaler/logitech_mx700/ Du finner mye bra argumenter for og imot der.
Macint0sh Skrevet 1. august 2003 Skrevet 1. august 2003 Til spilling er ingen trådløse mus verdt pengene. Hvis du absolutt skal ha en trådløst er MX700 hestehoder bedre enn konkurrentene.
DementedAlbino Skrevet 1. august 2003 Forfatter Skrevet 1. august 2003 Jeg har lest testene deres, men ville ha synspunkt fra brukere som har hatt en av disse musene over lengre tid og brukt den mer regelmesig enn dere har undere deres test periode.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå