Gå til innhold

Forza Motorsport 4. Diskusjon og prat.


Anbefalte innlegg

Hey. Ville bare at vi kunne ha en tråd om FM4! :D Gleder meg sykt! Det kommer 12 oktober.

Hva håper dere vil bli bedre? De vil legge kinect til også bl.a at man kan gå rundt bilen i garasjen og åpne dørene på bilen osv. Det er helt rått ut! :D

Hva tror dere?

 

 

Se mer på:

 

www.forzamotorsport.net

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Wow. Bare.. Wow!

 

Mengden nye features og utvidelse på den korte tiden fra FM3 til FM4 er helt vanvittig! Og enda har de masse de enda ikke kan prate om, som kommer etterhvert. Sinnsykt!

Og de som mente at GT5 var nært eller bedre enn FM? Niggah please... Med FM4 er det over. Damn!

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Jepp og nå får vi World Tour som ser ut til å være mer morsom og interessant enn det vi fikk i FM3 :) Det kalender systemet funker greit, men etter så pass mange løp i spillet blir det til slutt litt kjedelig og man bryr seg ikke så mye mer om hvilken uke man kjører i osv.

 

Men nå ser det ut som at vi får en mer spennende singelplayer :D

 

Gleder meg B)

Endret av DOG_50
Lenke til kommentar

Herre jemini! Turn 10 er selskapet som VIL skape ein skikkelig virtuell bilopplevelse. Dei sit ikkje med skyggelappar i 6 år og pushar polygoner og til slutt slenger på eit menysystem henta frå 90-tallet. FM er den nye kongen for "bilsimulator" på konsoll!

 

Mulig det. For de ekstremt få som kjøper spillet.

 

Forza 3 solgte elendig før MS som vanlig pakket spillet inn i hver 360 pakke.

 

Bortsett fra NFS spillene så er Gran Turismo fremdeles det eneste bilspillet den jevne mannen i gata bryr seg om.

Lenke til kommentar

I USA (som er den eneste regionen med publiserte korrekte salgstall) så har Forza 3 solgt 2,7 millioner kopier, mens GT5 er på 1,7 mill. Grepet på racing-trona er definitivt på tur ut av hendene til Polyphony Digital. Med publiseringssyklusen til Gran Turismo-franchiset så blir det neppe noe nytt GT-spill på mange år, mens Forza 4 kommer i oktober. Game, set, match?

Endret av thklinge
Lenke til kommentar

I USA (som er den eneste regionen med publiserte korrekte salgstall) så har Forza 3 solgt 2,7 millioner kopier, mens GT5 er på 1,7 mill. Grepet på racing-trona er definitivt på tur ut av hendene til Polyphony Digital. Med publiseringssyklusen til Gran Turismo-franchiset så blir det neppe noe nytt GT-spill på mange år, mens Forza 4 kommer i oktober. Game, set, match?

 

Dette har du liten peiling på skjønner jeg, eller så later du som du er dummere enn du er.

Forza 3 solgte ufattelig dårlige 175K første måneden i USA.

 

http://vgsales.wikia.com/wiki/NPD_October_2009

 

Neste måned, November, var det ikke en gang blant topp 20.

 

http://vgsales.wikia.com/wiki/NPD_November_2009

 

Så av de 2.7 millioner "solgte" der er minst 2 millioner gitt bort gratis i bundle.

Lenke til kommentar

antall solgte spill sier dog overhodet ingen ting om kvaliteten på det nevnte spill. Spill som i dag omtales som klassikere, Psychonauts, system shock 2, hostile waters, Kabuto solgte alle svært, svært dårlig. Men, de fremheves den dag som svært gode spill.

 

Derfor er det for min del totalt uintersant om FM3, eller GT5 har solgt en milion, eller 2 eksemplarer.

Lenke til kommentar

Nye moduser er sikkert flott, men det er én ting Forza trenger: Dynamisk vær. La meg spekulere i om jeg skal gamble på slicks eller safe med intermediate. Jeg vil ha baner som tørker opp fortere i idealsporet. Jeg vil ha depotstopp med mulighet for å bytte til regndekk om det skulle bli for glatt. Gi meg aksellerert (i forhold til løpslengde) dekkslitasje og bensinforbruk, så jeg må inn i depotet minst én gang i løpet av de fleste løp. Jeg ser heller at de fokuserer på slikt enn drifting, tag-team og bilslalom. Eller på at jeg skal kunne gå rundt bilen med Kinect, for den saks skyld.

 

Alt jeg ber om var på plass i TOCA 2, det kom i 1998.

Lenke til kommentar

Nye moduser er sikkert flott, men det er én ting Forza trenger: Dynamisk vær. La meg spekulere i om jeg skal gamble på slicks eller safe med intermediate. Jeg vil ha baner som tørker opp fortere i idealsporet. Jeg vil ha depotstopp med mulighet for å bytte til regndekk om det skulle bli for glatt. Gi meg aksellerert (i forhold til løpslengde) dekkslitasje og bensinforbruk, så jeg må inn i depotet minst én gang i løpet av de fleste løp. Jeg ser heller at de fokuserer på slikt enn drifting, tag-team og bilslalom. Eller på at jeg skal kunne gå rundt bilen med Kinect, for den saks skyld.

 

Alt jeg ber om var på plass i TOCA 2, det kom i 1998.

 

 

Eeeh....drifting er noe av det beste i spillet, så de bør nok konse på det ;) er en av de største tingene som gjør spillet så bra som det er, for drifting i FM er noe av det mest realistiske jeg har vært borti i.

 

men er enig med deg, hadde vært deilig med dynamisk vær og kanskje også nattkjøring elns. Hadde vært full pakka da :D

Endret av DOG_50
Lenke til kommentar

Haha herlig mye GT-fanboys her inne. Hvem bryr seg om det har solgt en to eller tre millioner. Forza 4 ser ut til å bli veldig bra, og har imponert veldig sålangt. Skal vel noe til å bli en like stor skuffelse som GT5. Premium biler vs. non premium ftmfl..

Lenke til kommentar

Nye moduser er sikkert flott, men det er én ting Forza trenger: Dynamisk vær. La meg spekulere i om jeg skal gamble på slicks eller safe med intermediate. Jeg vil ha baner som tørker opp fortere i idealsporet. Jeg vil ha depotstopp med mulighet for å bytte til regndekk om det skulle bli for glatt. Gi meg aksellerert (i forhold til løpslengde) dekkslitasje og bensinforbruk, så jeg må inn i depotet minst én gang i løpet av de fleste løp. Jeg ser heller at de fokuserer på slikt enn drifting, tag-team og bilslalom. Eller på at jeg skal kunne gå rundt bilen med Kinect, for den saks skyld.

 

Alt jeg ber om var på plass i TOCA 2, det kom i 1998.

 

Her er jeg faktisk helt enig! Vær, og da spesielt regn hadde gitt mange nye nivåer til spillet. For alt vi vet har de implementert det, også er det en av funksjonene de har planer om å prate om senere. Det var vel en av de få tingene GT5 har som FM3 ikke har, dynamisk vær og tid-på-dagen. Endring av lys etter tid på døgnet har FM4 så vi får håpe på vær også. :)

 

 

Nye moduser er sikkert flott, men det er én ting Forza trenger: Dynamisk vær. La meg spekulere i om jeg skal gamble på slicks eller safe med intermediate. Jeg vil ha baner som tørker opp fortere i idealsporet. Jeg vil ha depotstopp med mulighet for å bytte til regndekk om det skulle bli for glatt. Gi meg aksellerert (i forhold til løpslengde) dekkslitasje og bensinforbruk, så jeg må inn i depotet minst én gang i løpet av de fleste løp. Jeg ser heller at de fokuserer på slikt enn drifting, tag-team og bilslalom. Eller på at jeg skal kunne gå rundt bilen med Kinect, for den saks skyld.

 

Alt jeg ber om var på plass i TOCA 2, det kom i 1998.

 

 

Eeeh....drifting er noe av det beste i spillet, så de bør nok konse på det ;) er en av de største tingene som gjør spillet så bra som det er, for drifting i FM er noe av det mest realistiske jeg har vært borti i.

 

men er enig med deg, hadde vært deilig med dynamisk vær og kanskje også nattkjøring elns. Hadde vært full pakka da :D

 

 

...og årsaken til at drifting i FM3 er så bra er at de ikke har en "driftemodus" der bakdekkene plutselig er laget av glass. I FM3 oppfører bilene seg slik fysikkmotoren dikterer at de skal gjøre, og det betyr at om du har stor motor og trekk bak eller på alle fire så er det bare å drifte ivei.

Lenke til kommentar

Nye moduser er sikkert flott, men det er én ting Forza trenger: Dynamisk vær. La meg spekulere i om jeg skal gamble på slicks eller safe med intermediate. Jeg vil ha baner som tørker opp fortere i idealsporet. Jeg vil ha depotstopp med mulighet for å bytte til regndekk om det skulle bli for glatt. Gi meg aksellerert (i forhold til løpslengde) dekkslitasje og bensinforbruk, så jeg må inn i depotet minst én gang i løpet av de fleste løp. Jeg ser heller at de fokuserer på slikt enn drifting, tag-team og bilslalom. Eller på at jeg skal kunne gå rundt bilen med Kinect, for den saks skyld.

 

Alt jeg ber om var på plass i TOCA 2, det kom i 1998.

 

Her er jeg faktisk helt enig! Vær, og da spesielt regn hadde gitt mange nye nivåer til spillet. For alt vi vet har de implementert det, også er det en av funksjonene de har planer om å prate om senere. Det var vel en av de få tingene GT5 har som FM3 ikke har, dynamisk vær og tid-på-dagen. Endring av lys etter tid på døgnet har FM4 så vi får håpe på vær også. :)

 

 

Nye moduser er sikkert flott, men det er én ting Forza trenger: Dynamisk vær. La meg spekulere i om jeg skal gamble på slicks eller safe med intermediate. Jeg vil ha baner som tørker opp fortere i idealsporet. Jeg vil ha depotstopp med mulighet for å bytte til regndekk om det skulle bli for glatt. Gi meg aksellerert (i forhold til løpslengde) dekkslitasje og bensinforbruk, så jeg må inn i depotet minst én gang i løpet av de fleste løp. Jeg ser heller at de fokuserer på slikt enn drifting, tag-team og bilslalom. Eller på at jeg skal kunne gå rundt bilen med Kinect, for den saks skyld.

 

Alt jeg ber om var på plass i TOCA 2, det kom i 1998.

 

 

Eeeh....drifting er noe av det beste i spillet, så de bør nok konse på det ;) er en av de største tingene som gjør spillet så bra som det er, for drifting i FM er noe av det mest realistiske jeg har vært borti i.

 

men er enig med deg, hadde vært deilig med dynamisk vær og kanskje også nattkjøring elns. Hadde vært full pakka da :D

 

 

...og årsaken til at drifting i FM3 er så bra er at de ikke har en "driftemodus" der bakdekkene plutselig er laget av glass. I FM3 oppfører bilene seg slik fysikkmotoren dikterer at de skal gjøre, og det betyr at om du har stor motor og trekk bak eller på alle fire så er det bare å drifte ivei.

 

 

 

Jepp :D

 

tenkte på NFS Shift og Shift 2, driftinga der er helt på trynet :nei: Trengs null øving for å kunne drifte der.

 

Men det finnes jo en drifte modus i FM da hvor du får points ?

men som du sier så kan man like greit drifte i et vanlig race om du føler for det :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...