Gå til innhold

Har 11 dager og 15 timer udokumentert fravær , spørsmål


Anbefalte innlegg

Så det er med andre ord snakk om circa 10-12 utdanninger av alle de du finner på Samordna?

Ja, hva om vedkommende finner ut at han vil bli noe innen de 10-12 utdanningene om et par år, men har ikke muligheter grunnet alt for mye skulk?

 

Trådstarter, du vet min mening ang. dette. Slutt å skulk, det er ingen positiv ting uansett. Det kan være at du ikke får ta den utdanningen du vil ta, at du ikke får sommerjobben du vil ha (om de krever attest), eller rett å slett at du lærer deg at du alltids kan være hjemme om du ikke "gidder" (noe som ikke er særlig bra i arbeidslivet). Slutter du med skulking, og er vekke fra skolen bare når du virkelig må i årene fremover så kommer alt til å gå bra.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...

Tviler på at du har noe særlig å bekymre deg for, jeg kjenner mange som har/hadde langt mer fravær enn deg, og det på en av de mer populære "vestkant-skolene" i Oslo. At du ikke skulle komme inn andreåret er veldig lite sannsynlig, og om du skal ha jobb før videre utdanning er det flere ting enn bare fraværet ditt arbeidsgiver burde se på :)

 

Egentlig synes jeg det er veldig teit å sette seg grenser for hvor mye fravær man skal ha. En ting er skulking, men sykdom råder man ikke over selv. Det er bedre å holde seg hjemme når man er syk enn å dra på skolen og smitte ned resten av klassen mener nå jeg, hadde hvertfall fått mye dårligere samvittighet av det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...