Gå til innhold

[Løst] Norsk nettbutikk som selger retrospill


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 4 uker senere...

Å få tak i gamle spill nye er en kunst i seg selv, og gjerne en som krever en temmelig tung lommebok :p Her er imidlertid et par steder hvor det går an å få tak i gamle klassikere:

 

- QXL.no: Her dukker det mest utrolige opp til tider, jeg har gjort mange gode dealer her selv. Verdt å holde et øye på!

- Finn.no: Ikke like godt vernet som QXL, men svindlere fins det overalt. Her er det godt mulig å gjøre gode avtaler, kan spesielt anbefale en selger ved navn Frank Pedersen, særdeles hyggelig og redelig kar med mye ålreit på lager til et bredt spekter av konsoller.

- Games1.no: Reinspikka nettbutikk med fokus på spill fra gamle dager. Mye fint å finne her, men vær oppmerksom på at disse gutta vet hva spillene er verdt; i noen tilfeller overpriser de sågar så det monner.

 

Det er iallfall et greit utgangspunkt, håper du finner det du leter etter :)

Lenke til kommentar

Du har et godt poeng der, taterfyrings. Man kommer langt på eBay prismessig, vel å merke hvis man tar seg "bryet" med å opprette en PayPal-konto. Jiffovnsrens spurte imidlertid etter norske nettbutikker, derav mine forslag :) Dog sier jeg meg likevel helt enig her: eBay er veien å gå, både ifht utvalg og priser!

 

Kom forresten på enda en norsk nettbutikk som handler i retrospill og -utstyr, nemlig Sortiment.no. Også disse gutta vet hva ting er verdt, så pass på så du ikke går på limpinnen her. Veldig, veldig skummelt å spontanhandle med et par pils innabords her :p

Lenke til kommentar

Du har et godt poeng der, taterfyrings. Man kommer langt på eBay prismessig, vel å merke hvis man tar seg "bryet" med å opprette en PayPal-konto. Jiffovnsrens spurte imidlertid etter norske nettbutikker, derav mine forslag :) Dog sier jeg meg likevel helt enig her: eBay er veien å gå, både ifht utvalg og priser!

 

Kom forresten på enda en norsk nettbutikk som handler i retrospill og -utstyr, nemlig Sortiment.no. Også disse gutta vet hva ting er verdt, så pass på så du ikke går på limpinnen her. Veldig, veldig skummelt å spontanhandle med et par pils innabords her :p

 

Jeg la ikke merke til det med norske :) Er jo ikke noe bry med paypal da, vil heller si at det er et sinnsykt nyttig sted å ha konto. Får håpe trådstarter finner frem til noe bra!

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
  • 11 måneder senere...
  • 2 uker senere...
  • 1 måned senere...

Sjekk ut www.gamestuff.org :-)

Heisann,

Noen som vet om en Norsk nettbutikk som selger retro spill og konsoller,

 

tenker på super nintendo og nintendo nes :)

Ja, mens vi var inne på dette med at gamle spill er latterlig overprisa i norge, hvorfor ikke sjekke ut gamestuff.org :p

Vel, det var ett forslag :) Vi renser alle våre brukte produkter og leverer kun det som ser bra ut. Produktene var jo ikke akkurat noe billigere da de var i butikkene og fullt tilgjengelig for enhver person, nå begynner de bli mer og mer sjeldne.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...