Gå til innhold

ikke ost på pizza i italia?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Av de klassiske variantene som er vanlig på Pizzeriaer i Italia er det bare Pizza Marinara jeg kommer på som ikke har ost i det hele tatt. Ellers er det veldig standard at ALLE har Mozarella. Og noen har flere oster, deriblant Quatro Formaggi med, som navnet tilsier, fire forskjellige oster.

 

Kompisen din er nok en skikkelig løgnhals eller så har han ikke helt skjønt hva han har spist og trodd det var pizza?

 

Italienere bruker jo ost til alt mulig (bortsett fra skalldyr) så hvorfor skulle de ikke hatt ost på pizza?

Lenke til kommentar

Jeg kan ikke akkurat si at den er sykt god, man kan få samme kvalitet i Norge,

Dummeste jeg har hørt. Ordentlig pizza i Italia er the shit og mye bedre enn alt jeg har smakt i Norge. Det er liksom noe med tomatene i Italia også som du ikke får i Norge

 

Du har ikke hørt mye med andre ord? :whistle:

Ingen av Pizzaen jeg spiste var The shit, Jeg er mer glad i Amerikansk eller Ungarsk Pizza.

Lenke til kommentar

Jeg kan ikke akkurat si at den er sykt god, man kan få samme kvalitet i Norge,

Dummeste jeg har hørt. Ordentlig pizza i Italia er the shit og mye bedre enn alt jeg har smakt i Norge. Det er liksom noe med tomatene i Italia også som du ikke får i Norge

 

Du har ikke hørt mye med andre ord? :whistle:

Ingen av Pizzaen jeg spiste var The shit, Jeg er mer glad i Amerikansk eller Ungarsk Pizza.

Da har du ikke spist på riktige steder.

Lenke til kommentar

Jeg kan ikke akkurat si at den er sykt god, man kan få samme kvalitet i Norge,

Dummeste jeg har hørt. Ordentlig pizza i Italia er the shit og mye bedre enn alt jeg har smakt i Norge. Det er liksom noe med tomatene i Italia også som du ikke får i Norge

 

Du har ikke hørt mye med andre ord? :whistle:

Ingen av Pizzaen jeg spiste var The shit, Jeg er mer glad i Amerikansk eller Ungarsk Pizza.

Da har du ikke spist på riktige steder.

 

5 forskjellige steder rundt Garda, Venezia, Milano og Brecia.

Lenke til kommentar

Hvis du foretrekker Amerikansk eller Ungarsk pizza sier det mer om deg og din smak enn noe annet. Uten at det trenger å være negativt. ALLIKEVEL er det en dum påstand når du sier du kan få like bra i Norge.

 

Du har sikkert ikke lett nok ;)

 

Men på den andre siden så er smaken som baken. Den beste Pizzaen jeg har smakt var faktisk i Sverige og det var Italiensk Pizza, selv om jeg har større sjans for å like Amerikansk eller Ungarsk Pizza.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...