Gå til innhold

Dette vises frem på E3 2011


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Wow, ganske mye spennende denne gangen.

Igjen kommer Nintendo sterkt inn i bildet for min del (selvom mye var ubekreftet). Ny Wii, Zelda: Skyward Sword til Wii og en hau med godspill til 3DS som Metroid, MegaMan Legends 3, Mario, Star Fox og Donkey Kong.

Fantastisk. Annet enn Nintendo, så ser jeg frem til SW: ToR, Rage, Street Fighter x Tekken og det nye GTA.

Lenke til kommentar

Håper på mye snadder og progresjon fra Star Wars The Old Republic da World of Warcraft "suget" for min del ser ut til å ha forlatt kroppen for godt, Age of Conan er etter min mening fremdeles alt for generisk og rotete, RIFT er bare en totalt World of Warcraft klone og spill som Aion, DC Universe og Warhammer Online nådde aldri helt opp for meg.

 

Så venter og krysser fingrene for The Old Republic da jeg savnet et spill jeg kan sitte å kose meg med en kjedelig kveld.

Lenke til kommentar
Kan hvem som helst dra på E3 messen eller er det forbeholdt butikker, anmeldere og andre i bransjen?
Det var vel ett år eller to hvor det var en ren bransjemesse, men det var vel i fjor at de åpnet den for publikum igjen.

Tror du blander litt nå, det er vel igjen blitt stengt for vanlige folk, er kun for bransjen i år. Mener det var åpent noen år etter hverandre, men i fjor bestemte de seg for å stenge det. Mulig jeg også roter litt, men jeg vet iallefall at det er stengt for publikum i år ettersom jeg hadde tenkt meg dit på ferie :p

 

edit: Rette litt på meg selv også her, ser ut til at E3 var stengt for publikum også i 2009, så det er nok en stund siden det var åpent.

Endret av PheIix
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL

E3-messa er ikke åpen for publikum, og har egentlig aldri vært det heller. Kun medlemmer av spillbransjen får delta på messen.Etter press fra utviklere/utgivere ble messen kraftig nedskalert i 2007, hvor kun inviterte fikk delta. I 2009 gikk dem tilbake til det gamle formatet, der alle kan delta så lenge man jobber i spillbransjen, enten som utvikler, utgiver, journalist, handelsnæringen osv.

Lenke til kommentar

Den var åpen for publikum 2005 og 2006 iallefall, mulig også noen andre år. Så om nå gamer plutselig føler en trang til å gi en person med lettere fobi for rettskrivning ett aldri så lite presse pass, så hadde sommeren min vært berget ;)

 

Lurer på om IT ansvarlig kan falle inn under bransjen som E3 sikter seg inn på :p

Lenke til kommentar

E3-messa er ikke åpen for publikum, og har egentlig aldri vært det heller. Kun medlemmer av spillbransjen får delta på messen.Etter press fra utviklere/utgivere ble messen kraftig nedskalert i 2007, hvor kun inviterte fikk delta. I 2009 gikk dem tilbake til det gamle formatet, der alle kan delta så lenge man jobber i spillbransjen, enten som utvikler, utgiver, journalist, handelsnæringen osv.

 

Vil det si at hvilken som helst i Elkjøp, Expert, Game osv osv kan dra?

 

:dribble:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...