Gå til innhold

[Løst] Nybygd PC starter ikke!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du bor kanskje i en by der det finnes en elektronikk kjede, kanskje du kan levere pcen til et verksted der så fikser de det for deg, blir nok ikke billig men går sikkert ann å ordne. Eller så kan du som det har blitt nevnt flere ganger, spør en venn om hjelp.

 

Kor mycke kan det koste? Kan jeg sende det tilbake til komplett og be dem bygge det?

Lenke til kommentar

Jeg foreslår at du kontakter Komplett.no kunderservice via mail eller telefon og forklarer at du ikke klarer å sette sammen dataen og du lurer på om de kan bygge den for deg eller noe lignende. Dersom de skal passe på at alt funker må de nok installere Windows, og da må du huske at det kommer som en ekstra kostnad, for windows lisensen. Dette kan fort koste over tusenlappen.

Hvis du ikke vil kontakte komplett må du bare gå til en elektronikkforhandler og spørre i disken.

Ellers igjen, spør noen du kjenner, gjerne betal de og.

Endret av kiwinazgul
Lenke til kommentar

Hvis du gir et hint om hvor i landet du bor finnes det kanskje folk her som kjenner til sjapper/personer som kan gjøre dette for deg, evt. også hvor mye det vil koste.

Elkjøp og Lefdal tilbyr en klargjøringstjeneste som koster 695,-. Den omfatter mye forskjellig, litt etter kundens behov. Om den kan omfatte bygging fra scratch vet jeg ikke, men det skader ikke å spørre hvis du har en av dem i nærheten.

Endret av srbz
Lenke til kommentar

Noobs! Leverte den inn i dag i en lokal databutikk. Mannen i desken hev seg over den, og den er klar i morgen. You guys suck, fuck off.

 

Nå vet jeg ikke med sikkerhet til hvilke utsagnene "Noobs!" , "You guys suck" og "fuck off" er rettet til.

 

Men jeg kan med 100% sikkerhet si at for min egen del kommer jeg "inntil videre" til å ignorere alle dine eventuelle fremtidige innlegg om hjelp/tips her på forumet.

  • Liker 5
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...