Gå til innhold

prøvde modern warfare 2 for første gang; bc2 er mye bedre=)


Anbefalte innlegg

skaffet meg call of duty modern warfare 2 her om dagen og kan ærlig si at jeg ikke skjønner helt hvorfor det spillet har så mange spillere og fanboys??Man bare flyr jo rundt og skyter hverandre, får ikke noe som helst krigsfølelse i det hele tatt, etter min mening!!

 

BC2 er jo bedre på omtrent alle områder; bedre lyd, bedre grafikk(bedre kontrast og lyssetting) og ikke minst mye mere morro å spille pgr av større brett og mere muligheter=)

 

Nope, irriterer meg at jeg kastet bort 350kr på mf2, men men...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

skaffet meg call of duty modern warfare 2 her om dagen og kan ærlig si at jeg ikke skjønner helt hvorfor det spillet har så mange spillere og fanboys??Man bare flyr jo rundt og skyter hverandre, får ikke noe som helst krigsfølelse i det hele tatt, etter min mening!!

 

BC2 er jo bedre på omtrent alle områder; bedre lyd, bedre grafikk(bedre kontrast og lyssetting) og ikke minst mye mere morro å spille pgr av større brett og mere muligheter=)

 

Nope, irriterer meg at jeg kastet bort 350kr på mf2, men men...

kjøpte du mw2 først nå?

 

Haha, ikke en gang Cod gamere spiller mw2 bare så du er klar over det. Spillet er helt elendig og ubalansert noe alle er klar over.

Lenke til kommentar

Heh, bedre lyd... Har vel mye å si hva du er vandt med, men jeg synes i hvert fall mw2 føles mye mer virkelig pga bra lyd og rekyl. Synes bc2 var stusslig i forhold.

 

Tror du bør ta deg en tur ut på skytebanen å teste ut litt forskjellige ting... Er jo ingen rekyl i CoD spillene. å når du først er der så bør du også lytte veeeeldig godt så kansje forstår du hvorfor CoD er såpass arcade som du kan få et skytespill. viss vi ser vekk i fra time crisis that is ^^

Lenke til kommentar

Jeg syntes cod mw2 er gøy som rein plaff ned folk og action spill, i mindre perioder eller sammen med andre. Vil jeg ha skikkelig kvalitetstid med noe av skikkelig kvalitet spiller jeg heller bc2. Riktignok mer fan av bf2 hadde det ikke vært for at våpnene virker som plast og grafikken er utdatert. Håper bf3 blir mer lik bf2 :)

Lenke til kommentar

Heh, bedre lyd... Har vel mye å si hva du er vandt med, men jeg synes i hvert fall mw2 føles mye mer virkelig pga bra lyd og rekyl. Synes bc2 var stusslig i forhold.

 

Tror du bør ta deg en tur ut på skytebanen å teste ut litt forskjellige ting... Er jo ingen rekyl i CoD spillene. å når du først er der så bør du også lytte veeeeldig godt så kansje forstår du hvorfor CoD er såpass arcade som du kan få et skytespill. viss vi ser vekk i fra time crisis that is ^^

 

Greit, så kan vi bytte ut ordet "virkelig" med noe annet, men når jeg spilte bc2 så følte jeg nada fra våpnene når det kommer til å få en følelse av at du faktisk skyter, noe jeg gjør i mw2. Samme i BO; føles som du skyter med airsoft. Mulig at siktet lettere blir større når du skyter i bc2, men det alene gjør ikke at våpenet føles kraftigere, synes jeg. Du kan gjerne mene noe annet.

Lenke til kommentar

Heh, bedre lyd... Har vel mye å si hva du er vandt med, men jeg synes i hvert fall mw2 føles mye mer virkelig pga bra lyd og rekyl. Synes bc2 var stusslig i forhold.

 

Tror du bør ta deg en tur ut på skytebanen å teste ut litt forskjellige ting... Er jo ingen rekyl i CoD spillene. å når du først er der så bør du også lytte veeeeldig godt så kansje forstår du hvorfor CoD er såpass arcade som du kan få et skytespill. viss vi ser vekk i fra time crisis that is ^^

 

Greit, så kan vi bytte ut ordet "virkelig" med noe annet, men når jeg spilte bc2 så følte jeg nada fra våpnene når det kommer til å få en følelse av at du faktisk skyter, noe jeg gjør i mw2. Samme i BO; føles som du skyter med airsoft. Mulig at siktet lettere blir større når du skyter i bc2, men det alene gjør ikke at våpenet føles kraftigere, synes jeg. Du kan gjerne mene noe annet.

Airsoft feelingen er i MW2 også... Alt går rett fram. Husker når spilte BC2 beta jeg klarte faen meg ikke å skyte fordi jeg var vant til å spille MW2 hvor gunneren rister litt og alle skuddene går rett frem. Men i BC2 må du faktisk burste med de fleste våpnene, og burste må man alltid på lengre avstand. Det første jeg la merke til når jeg spilte BC2 var det ekstremt gode lydbilde. Så jeg må si jeg er fullstendig uenig med deg her.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg våger faktisk å påstå at de som synes MW2 er BFBC2 overlegent enten gjør noe fundamentalt feil, og/eller ikke har maskinvare tilstrekkelig til å utnytte spillet.

 

Edit: Smaken er som baken, men min noenlunde objektive opplevelse av spillene er at BFBC2 er av bedre kvalitet på de aller fleste områder. Rett og slett.

Endret av Komakino
Lenke til kommentar
Selvfølgelig kan man det. Lyd er så mangt og utstyret man bruker har i høyeste grad innvirkning på opplevelsen.

 

Sant, men det blir jo uansett likt så lenge du spiller begge spillene på det samme utstyret. Tror uansett cerwin vega skal passe fint.

Så på noen bc2-videoer nå. Var forsåvidt et fint lydbilde, men synes fortsatt våpnene høres pinglete ut :). Men så løper jeg rundt med scar-h i mw2 og da, mens i bc2 løper alle rundt med scar-l med silencer.

Lenke til kommentar

Edit: Smaken er som baken, men min noenlunde objektive opplevelse av spillene er at BFBC2 er av bedre kvalitet på de aller fleste områder. Rett og slett.

Jepp og det er din mening.

 

Utrolig glad ikke alle deler den samme meningen. Da ville ting fort blitt veldig kjedelig.

 

mw2 er ikke er bra spill og jeg støtter det heller ikke. Men spiller faktisk heller det enn bc2..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...