Gå til innhold

Den store Nintendokaféen


Anbefalte innlegg

Haha, mens jeg har faktisk ikke balansebrettet, men har lenge hatt lyst på både det og Wii Fit. Jeg er ganske interessert i innovasjon og spillmekanikker, og i så fall er det jo åpenbart interessant å se på hva som er i Wii Fit, selv om jeg kanskje ikke ville brukt det jevnlig eller en gang mye.

 

Kiddio, takk for link forresten! Av en eller annen grunn klarte jeg ikke å klikke mer direkte inn via gametrailers.com (en forferdelig side tech-messig forresten).

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Haha, mens jeg har faktisk ikke balansebrettet, men har lenge hatt lyst på både det og Wii Fit. Jeg er ganske interessert i innovasjon og spillmekanikker, og i så fall er det jo åpenbart interessant å se på hva som er i Wii Fit, selv om jeg kanskje ikke ville brukt det jevnlig eller en gang mye.

 

Kiddio, takk for link forresten! Av en eller annen grunn klarte jeg ikke å klikke mer direkte inn via gametrailers.com (en forferdelig side tech-messig forresten).

 

Husker brettet skulle prøve å finne ut alderen min ved hjelp av å måle balanse og noen andre ting, og det kom frem til at jeg var godt over 50 :p

Lenke til kommentar

Har hørt mye rart om kvaliteten på det brettet, slike ting som det der på den ene siden, og på den andre siden så har du et sykehus i australia som byttet ut dyre instrumenter med balansebrettet, og sparte en masse penger samtidig som resultatene ble like bra.

 

Faktum er vel at både Wii Fit og balansebrettet i det store og det hele er for enkle, og det er vel ingen tvil om at Kinect har mer potensial for den samme bruken.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-J0FoqSqMwq

Var bare par sek om når NES kom til amerika og du kan stemme på om det var en "game changer" eller ikke

Endret av Slettet-J0FoqSqMwq
Lenke til kommentar

Ja, våknet litt før jeg forstod at det ikke var mer enn det. Kanskje jeg heller skal fyre opp en episode av Chrontendo eller noe lignende, når 15 sekunders snakk om Nes-spill er det mest interessante til nå.

 

Edit: Jeg gjennomførte faktisk den planen. Back to 1983 it is!

Endret av taterfyrings
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-J0FoqSqMwq

Når er det egentlig Reggie intervjuet er? Forstår meg ikkje på tidssoner og sånn

 

Edit: @kidio Ah, takk

Endret av Slettet-J0FoqSqMwq
Lenke til kommentar

Da er det vel bare å chille frem til 10. Pachter har null peiling, og jeg blir nesten flau hver gang jeg hører han uttaler seg. Tenk at han får betalt for å ha meninger om spill og konsoller, samtidig som den jevne forumdebattant har mer kunnskap om markedet enn han. Jaja, han kan nok mer om økonomi og aksjer enn de fleste av oss.

 

Edit: Ser jeg skrev Reggie, men mente selvsagt Pachter.

Endret av taterfyrings
Lenke til kommentar

Sjekk ut neogaf forresten, Retro Studios har ansett en del folk fra Uncharted og Darksiders 3. Han ene sier:

 

Alas I am going to shelve it for a little while as I am going to work on another project that I am super excited about. I can't talk about it too much but if all goes well it might just be one of my crowning achievements as an artist....

 

Kilde:Neogaf

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...