Gå til innhold

Den store Nintendokaféen


Anbefalte innlegg

Jeg tror ikke vi skal ta det som en bekreftelse, men jeg er helt enig med Samaritan i at Pachter har en såpass dårlig trackrekord at det ikke er noen vits å høre på han. Han har nok god peiling på mye - men når det kommer til Nintendo er han ihvertfall clueless, og jeg ser ingen grunn til at det skal være bedre med andre japanske selskap som Sony. Kanskje vet han noe om Microsoft - men jeg tviler egentlig på det også.

 

http://youtu.be/ZNnJqJ9hO4w

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Pachter om 3DS:

 

I'm impressed that they had the confidence to charge $249; I think that they're going to regret it," warns the mighty steed. "It's going to sell out and they're leaving money on the table. I'm impressed that they're this consumer friendly -- that really matters. So it's not shareholder friendly, but consumers are going to love the $249 price point. We can call bullsh*t on Reggie [Fils-Aime] a lot, but I actually agree with him. If you explain the feature set to most consumers, they would say $300 or more. So $249 is a bargain, and I think this thing is going to be on eBay for $500 immediately.

 

I think the biggest problem they'll have is that you'll never see one in stores in 2011. It'll be sold out forever. We'll get like a million or 1.25 million, and so will Europe, and those will be gone in weeks. Let's hope they can make 2 million a month and ship 800,000 a month to the U.S. so consumers have a prayer of getting one by Christmas.

Lenke til kommentar

Nintendo har offisielt sagt at det bare blir de samme demoene som fra E3, men jeg nekter nesten å tro det, spesielt siden Reggie er i hype-modus og skal gjøre intervjuer om Wii U i morgen, og det er gått et halvt år uten at vi har hørt et pip. Vi får sikkert ikke mange detaljer, men noe nytt bør vi forvente å få, spesielt om det viser seg at Microsoft avdukker NeXtbox i morgen.

 

Livestream fra ces: http://www.spike.com/events/all-access-ces/video/74cto3/geoff-keighley-previews-all-access-ces-coverage

Endret av taterfyrings
Lenke til kommentar

The official broadcaster of CES, Spike, brings you live All Access coverage of CES starting January 10 at 1PM e/10AM p.

 

Altså i morgen. Jeg er ubrukelig med disse tidene, men det er vel en fem timers tidsforskjell herfra til eastern, så i så fall blir det vel i morgen kveld klokken seks om jeg har regnet riktig?

 

Men det skal sies at vi har ingen garanti for at dette dreier seg om spill, MEN med tanke på at det er Geoff Keighley og Daniel Kayser fra gametrailers som er hoster, så er det vel trolig at det ihvertfall kommer noe spillnytt.

Lenke til kommentar

Hmm... får se om jeg får tittet innom om jeg kommer hjem til det i morgen. Om ikke regner jeg uansett med at du har postet det som er verdt å vite her i tråden ;)

 

Hehe, jeg har faktisk en deadline til onsdag, så usikker på om jeg får sett det selv, men skal nok ikke se borti fra at jeg uansett ordner et ltie sammendrag ja :)

Lenke til kommentar

Hmm, nå begynner jeg å forstå hvorfor ting har gått nedover med Final Fantasy og de andre Square Enix-utviklede spillene. Omtrent syv minutter uti dette intervjuet hvor Uematsu forteller om omstendighetene bak at han forlot SE, så sier han at Yoichi Wada, toppsjefen i SE flyttet selskapets kontorer på bakgrunn av et råd fra en spåkone...

 

http://gamevideos.1up.com/video/id/17537

Endret av taterfyrings
Lenke til kommentar

Jepp. Lurer på hva de skal vise da, bør jo være noe spillrelatert siden det er gametrailers som viser det?

 

Ellers har jeg fått vite at Kid Icarus Uprising vil benytte seg av Frankensticken, tror ikke det var annonsert før nå? Uansett positivt, da kontrollen i det spillet har virket veldig pussig.

 

Reggie er vel klokken ni i kveld, stemmer ikke det?

 

Nintendo har også bekreftet at de har solgt 42 millioner balansebrett...Rimelig sykt.

 

Haha, fra 2008:

 

VZu6Z.jpg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...