Allt í lagi Skrevet 27. november 2012 Skrevet 27. november 2012 Ars har en sak om den nye Wiien her. Verken internett eller HDMI, triste greier. Minner litt om PSPen Sony lanserte i fjor. Hadde vel ikke Wifi. Begge selges sikkert med brukbar lønnsomhet.
Balthier Skrevet 27. november 2012 Skrevet 27. november 2012 HDMI er vel eksklusivt til HD-formater, dvs. utputter ikke enheten mer minst 720 er det teknisk umulig å implementere HDMI på den.
Okapi Skrevet 27. november 2012 Skrevet 27. november 2012 Aye, men på den PSPen kunne man jo bruke internettilkoblingen til PS3 om man ville laste ned et eller annet. Denne saken her vil jo være helt isolert. Jeg antar de enten går helt bort fra eller gjør hjem-skjermen helt minimal da, omtrent som det var på GameCube og eldre maskinvare. Blir jo ikke mange kanalene å bla i.
Okapi Skrevet 27. november 2012 Skrevet 27. november 2012 HDMI er vel eksklusivt til HD-formater, dvs. utputter ikke enheten mer minst 720 er det teknisk umulig å implementere HDMI på den. Neida, HDMI kan gi mye rart ut, inkludert 480/576i. Såvidt meg bekjent finnes det ingen nedre grense. For meg virker det litt teit å gi ut en maskin uten HDMI nå, da flere og flere TVer og receivere kutter drastisk ned på kompositt- og komponentinnganger, og enkelte dropper dem helt eller krever en ekstra boks for slikt.
Balthier Skrevet 27. november 2012 Skrevet 27. november 2012 Uansett. når blir wii-u lansert i norden, og ikke minst hva blir prisen på den?
Morfeo Skrevet 27. november 2012 Forfatter Skrevet 27. november 2012 Ars har en sak om den nye Wiien her. Verken internett eller HDMI, triste greier. Hva er trist med det? Dette er jo ikke akkurat beregnet på oss her inne. Uansett. når blir wii-u lansert i norden, og ikke minst hva blir prisen på den? Fredag! Ligger vel rundt 3000.
Amored Skrevet 27. november 2012 Skrevet 27. november 2012 (endret) Uansett. når blir wii-u lansert i norden, og ikke minst hva blir prisen på den? 30.11. Priser er 3000 - 3500 avhengig av sted og versjon. Endret 27. november 2012 av Amored
Balthier Skrevet 27. november 2012 Skrevet 27. november 2012 Neida, HDMI kan gi mye rart ut, inkludert 480/576i. Såvidt meg bekjent finnes det ingen nedre grense. Ahhwl. ok. var tross alt bare noe jeg hadde hørt, da. Fredag! Ligger vel rundt 3000. 30.11. Priser er 3000 - 3500 avhengig av sted og versjon. Aiight, takk Lanseringspill, flere en zombi-u og nintendoland?
Allt í lagi Skrevet 27. november 2012 Skrevet 27. november 2012 Hva er trist med det? Dette er jo ikke akkurat beregnet på oss her inne. Trist for alle ungene som ønsker seg Wii U til jul
Morfeo Skrevet 27. november 2012 Forfatter Skrevet 27. november 2012 Sant nok, men det er vel i praksis slik at ikke alle har råd til julegaver for 3000+, og da er vel enn Wii bedre enn ingenting vil jeg tro? Spesielt i USA og andre land hvor relativt store deler av befolkningen har lave inntekter.
Amored Skrevet 27. november 2012 Skrevet 27. november 2012 Her er en liste over spill som skal komme på release av WiiU. Mulig noen av de kun gjelder USA, og E-Shop. http://www.ign.com/wikis/wii-u/Wii_U_Launch_Games
Balthier Skrevet 27. november 2012 Skrevet 27. november 2012 Noen som vet om dragon quest x vil bli lansert på wii-u i eu?
Morfeo Skrevet 27. november 2012 Forfatter Skrevet 27. november 2012 Ingenting annonsert, men virker logisk.
Pubé Skrevet 27. november 2012 Skrevet 27. november 2012 Fikk nettopp epost fra Komplett at min Wii U Premium var sendt. Fraktmetode? Om min ZombiU pakke ikke er sendt derfra på fredag avbestiller jeg. La inn en bestilling på premium, som er bekreftet neste uke.
Balthier Skrevet 27. november 2012 Skrevet 27. november 2012 Hvor sterk er wii-u i forhold til xbox? Manglende specs på wiki
Lykketrolling Skrevet 27. november 2012 Skrevet 27. november 2012 Noen som vet om dragon quest x vil bli lansert på wii-u i eu? Ser dårlig ut, dessverre. We don't have much to go on for hope of Dragon Quest X heading outside Japan, so this is what we'll run with for now. In Square-Enix's press release about Dragon Quest X seeing over 400,000 paid subscribers, they made a point of stating that the Dragon Quest series is “actively expanding” in the US and Europe. Kind of hard to expand the series without bringing a main entry to other parts of the world. Let's hope we hear about this plan at E3 2013. http://www.gonintendo.com/?mode=viewstory&id=189765
Allt í lagi Skrevet 27. november 2012 Skrevet 27. november 2012 Hvor sterk er wii-u i forhold til xbox? Manglende specs på wiki -Bedre GPU -Dårligere CPU -Mer, men tregere RAM Konsensus for tiden er vel at de stiller mer eller mindre likt, muligens vil Wii U få noe bedre grafikk i fremtiden takket være en moderne GPU.
Amored Skrevet 27. november 2012 Skrevet 27. november 2012 Hvor sterk er wii-u i forhold til xbox? Manglende specs på wiki Tilsvarende, men med noe mer RAM. Men den sliter på mange av portene, som Batman AC, Darksiders 2, Epic Mickey 2 osv. De ser veldig bra ut da. Så er nok bare dårlig optimert. WiiU og Xbox 360 er mer eller mindre like.
samco Skrevet 27. november 2012 Skrevet 27. november 2012 Synd at zombie u har blitt slaktet :nei2: ikke en helt god start dette
Okapi Skrevet 27. november 2012 Skrevet 27. november 2012 Det har ikke blitt slaktet, det har fått rimelig blandet mottakelse. Det virker som fans av survival horror og spill som Dark Souls setter pris på det, mens folk som venter litt streitere action eller noe i retning Dead Island blir skuffet. 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå