Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Er dette rart? Vil ha deres mening.


Anbefalte innlegg

En jeg driver på med har en del sære preferanser.. Han tenner på å bli bitt, og vil at jeg skal si til han at han er syk, unormal osv. Han tenner på å bli nektet å få orgasme, og sender melding til meg hver gang han vil onanere for å spørre om han får lov. Er dette normalt, eller? Han har også fot fetisj, men dette er vel litt mer normalt. Han tenner også på jenter med strap on, nippeltortur (jeg kan klype niplene hans til han blør, og han liker det). Han ville også at jeg skulle risse inn navnet mitt med nål på kroppen hans, noe som jeg gjorde og det er nå blitt ett arr.

 

En annen veldig merkelig ting han tenner på er emo-jenter! Merkelige hårfarger.. Og så blir han kåt av å se at jeg har rennende mascara. Tenner også på gassmasker, og å ha sex med meg mens jeg later som jeg sover/bevisstløs..!

 

Sikkert noe jeg har glemt i farten, men jeg vil vite hva dere der ute synes om disse tingene.. Er det sykt?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nei tror ikke noe av dette er unormalt, men det som flere har nevnt her og som jeg også vil si:

 

Husk at du kan si nei!

 

Han har grenser som tøyer seg ganske langt, men du er nødt til å kjenne på hvor dine egne grenser går, og si nei til ham hvis han ber deg om å gjøre noe du ikke liker.

 

Menneh..... gjør dere ting som DU tenner på også, eller er hele sexlivet deres hans show der han bestemmer?

 

Noen ganger må det kunne gå an å ha A4 sex, eller hvilken som helst sex DU vil ha.

Du har allerede strukket deg langt for å glede ham, så sørg for at han strekker seg like langt for å glede deg!

 

Høres ut som om han kommer til å få orgasme av å bli tvunget til A4 sex likevel, hvis du sier at DU bestemmer og du skal tvinge ham til det :p

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
×
×
  • Opprett ny...