Gå til innhold

Duke Nukem: Forever er ferdig! (PC, PS3, X360)


Anbefalte innlegg

Det blir nok dritt. Møkkaselskapet Gearbox sitter bak spakene

Jeg håper du var useriøs, men om ikke:

Ja, du har nok helt rett. Møkkaselskap. Kan ikke lage gode spill. Derfor er det jo fryktelig underlig at spill ala Brothers in Arms-serien og Borderlands er så godt likt, og har fått så gode karakterer. Siden de suger mener jeg. Fordi Gearbox har laget de. Er jo et skikkelig møkkaselskap.

 

:roll:

Endret av BTK Nyhus
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er en viss sjanse for at jeg ikke var gravalvorlig da jeg sa jeg skulle spille Capture the Babe for å erklære min støtte til feminismen. :p

 

Hadde vært morsomt om vi kunne spille som en gjeng lettkledde silikonbabes i Capture The Duke. :p

 

Da hadde det bare blitt camping, alle sitter å ser på lagkameratene...

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Har ikke fått spilt demoen selv men har sett gameplay av hele demoen på tuben og det imponerer veldig for en old time Duke fan det her altså.

 

Skjønner mange som ikke har vokst opp med onkel Duke ikke ser hva greia er for noe eller at det ikke har x antall pixler eller effekter for å kunne bli kalt et bra spill er noe skuffet. Men vi...vi barna som har sittet på fanget til gode gamle onkel vil nok synes dette blir kanon.

 

Gleder meg til uka når det detter i postkassa!

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Har ikke fått spilt demoen selv men har sett gameplay av hele demoen på tuben og det imponerer veldig for en old time Duke fan det her altså.

 

Skjønner mange som ikke har vokst opp med onkel Duke ikke ser hva greia er for noe eller at det ikke har x antall pixler eller effekter for å kunne bli kalt et bra spill er noe skuffet. Men vi...vi barna som har sittet på fanget til gode gamle onkel vil nok synes dette blir kanon.

 

Gleder meg til uka når det detter i postkassa!

 

Spilte duke masse jeg, men demoen ser ikke imponerende ut, det virker gammeldags på feil måter, og moderne på feil måter. Brettet så ikke særlig morsomt ut, og grafikken er også relativt middelmådig.

 

AtW

Lenke til kommentar

Grafikk kan gjøre et bra spill bedre, men det kan ikke gjøre et dårlig spill bra. Og for den saks skyld er det bare en demo. Det er vel litt i tidligste laget til å forhåndsdømme hele spillet nord og ned?

 

Har jeg "forhåndsdømt hele spillet nord og ned"? Har jeg påstått ett dårlig spill blir bra av god grafikk?

 

AtW

Lenke til kommentar

Grafikk kan gjøre et bra spill bedre, men det kan ikke gjøre et dårlig spill bra. Og for den saks skyld er det bare en demo. Det er vel litt i tidligste laget til å forhåndsdømme hele spillet nord og ned?

Grafikken er bedre enn på et gjennomsnitts 360/ps3 spill som kan få bra høye karakterer av anmeldere likevel. Så ja, grafikken i seg selv er ganske ubetydelig for hvor gøy et spill er(minecraft anyone?), men grafikken i DNF er absolutt god nok selv om den ikke er på Crysis 2 nivå. Demoen hadde en skikkelig Duke3D feel, noe jeg virkelig liker.

 

Er det noen som vet om den "lekkede" DNF-anmeldelsen til ign er ekte? Det havnet visst en IGN anmeldelse på nettet som ga spillet 9,5, men den forsvant igjen.

 

edit:

Snakker da om dette

dukenukemignreview.jpg

Endret av BTK Nyhus
Lenke til kommentar

Øh, ja? Eller misforsto jeg noe her et sted?

 

Spilte duke masse jeg, men demoen ser ikke imponerende ut, det virker gammeldags på feil måter, og moderne på feil måter. Brettet så ikke særlig morsomt ut, og grafikken er også relativt middelmådig.

 

AtW

 

Merkelig å tolke "demoen ser ikke imponerende ut" til å "forhåndsdømme spillet nord og ned", jeg har vært ganske klar på at den ikke ser imponerende ut, og at det virker gammeldags osv. Ei heller er det noe der som indikerer at grafikk kan gjøre et dårlig spill bra (men grafikk har selvfølgelig noe å si)

 

AtW

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...