Gå til innhold

ArmA 3 - Diskusjon

Anbefalte innlegg

Skrevet

det blir det samme som å se på nyere biler, alle ser like'ish ut i formen men det er bare merket i grillen som skiller en skoda fra en opel

ehm, da håper eg at du tenker på at alle har 4 hjul og en motor? Ellers er det faktisk likheter på nye biler :p

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bytter litt fram og tilbake, foretrekker first person når jeg er i combat, men chill å kunne se tredje person hvis jeg skal gå eller det ikke skjer noe.

Skrevet

Tenkte mer på

Tvunget førsteperson for alle.

Eller valgfritt, ergo alle kan spille i første og tredjeperson.

Selv lener jeg mot låst førsteperson. Blir litt for urealistisk /gamebreaking at man kan se rundt hjørner, over 3 meter høye vegger, og ikke minst, kunne få 360 graders syn når man sitter inne i en tanks.

Skrevet

Kommer helt ann på hvor seriøst jeg spiller, hvis jeg spiller på en seriøs server med seriøse folk foretrekker jeg tvunget førsteperson. Spiller jeg alene eller ikke noe særlig fokus på lagspill er det same shit.

Skrevet (endret)

Når vi spiller sammen er alle låst til førsteperson. Dette for å øke realismen og gjøre det vanskeligere. God måte å fremheve kommunikasjon og årvåkenhet.

Endret av mafsa
Skrevet (endret)

Noen som har funnet noen bra specops oppdrag med nytt innhold fra Beta ell ? Vet ikke om Shark Attack, eller NoPryl of Norway har laget noen nye enda?!?

Endret av Green_Monster
Skrevet

Bruker mesteparten av tiden min i editoren, lager baner til kompiser o.l., men aldri lagt ut noe. Føler aldri det er godt nok i forhold til alle andre :p

Skrevet

Tenkte mer på

Tvunget førsteperson for alle.

Eller valgfritt, ergo alle kan spille i første og tredjeperson.

Selv lener jeg mot låst førsteperson. Blir litt for urealistisk /gamebreaking at man kan se rundt hjørner, over 3 meter høye vegger, og ikke minst, kunne få 360 graders syn når man sitter inne i en tanks.

Påtvunget førsteperson. Spiller ikke folk dette for realisme?

Skrevet (endret)

Er det noen som bruker -cpuCount=# og-maxMem=# i Arma 3 som vi gjorde i Arma 2? Ser at folk anbefaler å bruke disse instillingene også i Arma, forstår ikke hvorfor ikke slikt blir fiksa ifra begynnelsen av.

EDIT: Mulig fordi spillet enda er i beta at dette ikke er gjort MEN, rart uansett...

Endret av Bahamut
Skrevet

Noen som kan hjelpe meg å sette meg inn i spillet ?

Er bra kart som jeg kan lære spillet på, Og hvordan istallerer vi dette ?

Skrevet

Er kun ett kart, og du høyre-klikker på navnet i "Library", deretter velger "Install Game".

Altså, Modifiserte kart.

Klarer jo faen å starte et spill da

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...