Gå til innhold

Kamptråd: IK Start - Rosenborg BK 19/5 - 11


Bagh

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Den straffen skulle de ikke hatt, den straffen skulle de faen i helvete ikke hatt!! Jævla forpulte rasshøldommer!!

 

Litt rage aside, helt klar, han tok et latterlig grep rundt ham og det så ut som han skulle til å løfte ham. Greit nok å blåse på den, latterlig av moldskred, surt at Moen skulle endelig begynne å blåse på noe slikt der og da.

Lenke til kommentar

Det er faen meg helt latterlig. Det er 8 serierunde også bestemmer han homse av en dommer og dømme for holdning. Det har sikkert vært 100 slike forskjeelser før i sesongen, men han klarer faen meg å ta den ene som skal ødelegge seieren og at RBK kanskje skal få litt selvtilitt.

Man kan ikke dømme på 1 ting også gi faen i å dømme på 100 andre ting som skjer i samme kamp som er grovere. Det her henger faen ikke på grep.

 

Det eneste Moen kan forsvare seg med er at han er en talentløs dommer som helt sikkert har utdanning av Øverbø.

Får faen meg håpe at Norge holder dommere langt vekk fra CL og alt anna dritt. Norge burde faen hyre inn utenlandske dommere til å dømme TL. Det eneste som er dårlige enn fotballen i TL er dømminga. Det her er faen meg latterlig.

 

Har faen meg grunn til å være forbanna. For makan til idiotisk dømming har jeg faen meg ikke sett siden Chelsea - Barcelona.

Lenke til kommentar

Den første setningen din i innlegget ditt bryter med ett par retningslinjer.

Det er kun en påstand. Ingen personangrep.

 

Ved setningsoppbyggingen så blir det ett personangrep. Skulle det vært en påstand, så måtte han ha bygd opp setningen på en annen måte.

 

Det finnes personangrep og det finnes "personangrep", det er ikke noen grove karakteristikker involvert og det er tross alt snakk om en kamptråd, litt trashtalk må man tåle når man krangler om hendelser på fotballbanen.

Lenke til kommentar

Stakkars norsk fotball som ikke skjønner at Tippeligaen har blitt til en farse av tilfeldige sluttresultater.

 

12 rette på kupongen har blitt like vanskelig som full pot på lottoen.

Det er ikke tilfeldig at 12'ern på mandag var på 5,1 mill.

 

 

Jeg fatter fortsatt ikke at Moldskred presterer å holde rundt den minste spilleren på banen.

Lenke til kommentar

Moderer meg litt på straffen, heilt greit at det blir dømt straffe der. Sjølv om det er latterleg samanlikna med kva som ikkje blir blåst på i løpet av ei sesong. Start vart uansett snytt for ein straffe då Larsen handsa, så sett under eitt har me ikkje for mykje og klage på. Latterleg unødvendig av Moldskred og holde den minste(?) spelaren på banen.

 

Sett under eit fortent at me ikkje får med oss meir enn uavgjort, men me tar oss ein del opp då Moldskred kom inn. Han bidrar til at me kan sette fart i angrep og bli meir uforutsigbare. Sett vekk frå straffesparket han gav vekk var han ein av våre betre kampen sett under eit.

 

Nokre (få) lyspunkt kan me iallfall ta med oss frå andre omgang, sett vekk frå dei siste 10 minutta der me blir overkøyrd. No venter Sogndal på søndag, og eg vonar folk møter opp sjølv om ikkje spelet er for oppmuntrande for tida. Laget treng vår støtte i medgang og i motgang!

 

Moen søker som vanleg merksemd og gjer mykje rart begge veger... (og nei, eg gir ikkje dommaren skulda for at RBK ikkje vann)

Lenke til kommentar

Den første setningen din i innlegget ditt bryter med ett par retningslinjer.

Det er kun en påstand. Ingen personangrep.

 

Ved setningsoppbyggingen så blir det ett personangrep. Skulle det vært en påstand, så måtte han ha bygd opp setningen på en annen måte.

 

Det finnes personangrep og det finnes "personangrep", det er ikke noen grove karakteristikker involvert og det er tross alt snakk om en kamptråd, litt trashtalk må man tåle når man krangler om hendelser på fotballbanen.

 

Ikke en gang si at du er seriøs nå. Selvfølgelig skal man ikke tåle det. Det var kanskje ikke personangrep, men jeg synes det soleklart bryter med retningslinjene. jeg kommer ikke til å akseptere at noen skriver slikt dritt til meg...

Lenke til kommentar

Ikke en gang si at du er seriøs nå. Selvfølgelig skal man ikke tåle det. Det var kanskje ikke personangrep, men jeg synes det soleklart bryter med retningslinjene. jeg kommer ikke til å akseptere at noen skriver slikt dritt til meg...

 

Jeg er veldig seriøs, forventer du en fotballkategori hvor brukerene blir behandlet med silkehansker så må man nok lage et eget ett. Hvis det ikke var et personangrep, hvilke retningslinjer er det det egentlig bryter da?

 

Hvis du ikke aksepterer det så kan du jo lage en tilbakemeldingstråd om det eller ta det i de rette kanalene som jeg allerede antar du har gjort fremfor å dra det fram i kamptråder.

 

Litt tykkhudet må man være.

Lenke til kommentar

Fra Twitter:

 

På Sør Arena velger de å vise alle kontroversiell situasjoner to ganger i reprise på storskjerm. Publikum i harnisk. Moen lar seg påvirke?

 

 

Dette har Rosenborg fått bot for før. Det er ikke lov. Blir spennende å se om noen I NøFF reagerer på det.

Lenke til kommentar

Vi får vel bare unngå å svare Step_up for alt vi sier er jo et personangrep.

 

nei, men det er faktisk ganske lett å ikke skrive personangrep.

 

Drit i å skape mer drama. Rapporter innlegget eller drop it!

 

Jeg skaper da slett ikke noe drama. At flere stykker som ikke har noe med saken å gjøre blander seg inn(og begår regelbrudd som er mye værre ganske ofte), det er det som skaper drama.

 

Uthevningen:Problemet er at det veldig ofte ikke gjøres noe med, og da prøver jeg å forebygge...

 

Ikke en gang si at du er seriøs nå. Selvfølgelig skal man ikke tåle det. Det var kanskje ikke personangrep, men jeg synes det soleklart bryter med retningslinjene. jeg kommer ikke til å akseptere at noen skriver slikt dritt til meg...

 

Jeg er veldig seriøs, forventer du en fotballkategori hvor brukerene blir behandlet med silkehansker så må man nok lage et eget ett. Hvis det ikke var et personangrep, hvilke retningslinjer er det det egentlig bryter da?

 

Hvis du ikke aksepterer det så kan du jo lage en tilbakemeldingstråd om det eller ta det i de rette kanalene som jeg allerede antar du har gjort fremfor å dra det fram i kamptråder.

 

Litt tykkhudet må man være.

 

Det har jo ingenting med silkehansker å gjøre at man ikke vil ha personangrep, o.l kastet mot seg...Du som er moderator bør jo absolutt vite hva det bryter med. Det skal ikke være nødvendig å spørre om det, men kan godt finne det til deg...Dette her var jo bare en forespørsmål om ikke å skrive dritt til meg/andre brukere. Hadde man faktisk gjort noe med alle regelbruddene, så kunne det vært lurt med en tilbakemeldingstråd, men man gjør jo ingenting med de :roll: .

 

Vi får vel bare unngå å svare Step_up for alt vi sier er jo et personangrep.

 

nei, men det er faktisk ganske lett å ikke skrive personangrep.

Det var jo heller ikke et personangrep det som ble servert i tråden her.

 

Uansett bryter det med retningslinjene.

Endret av Step_up
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...