Gå til innhold

Guide: Utnytt skjermkortet ditt


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

De som sier at grafikk ikke betyr noe, har ikke sett kremen....

Mye framerate, høy oppløsning, shaders og candy, gir spill helt ny glede. ^^

De som ikke bryr seg, vil så fort de ser noe virkelig bra.

Hvordan gjør grafikken spillet bedre?

 

Høyere framerate gjør at spillet ikke hakker og man får bedre flyt, neo som forbedrer spilloplevelse og presisasjon, høyere oppløsning gjør at det er "datagrafikk" ikek er så påtrengene, og man får en bedre kunstnerisk opplvelse og innlevelse i spillet. Ditto med shaders osv. Man får rett og slett flere og bedre verktøy til å uttrykke seg grafisk og gjør spillopplevelsen bedre.

 

AtW

Lenke til kommentar

De som sier at grafikk ikke betyr noe, har ikke sett kremen....

Mye framerate, høy oppløsning, shaders og candy, gir spill helt ny glede. ^^

De som ikke bryr seg, vil så fort de ser noe virkelig bra.

Hvordan gjør grafikken spillet bedre?

 

Høyere framerate gjør at spillet ikke hakker og man får bedre flyt, neo som forbedrer spilloplevelse og presisasjon, høyere oppløsning gjør at det er "datagrafikk" ikek er så påtrengene, og man får en bedre kunstnerisk opplvelse og innlevelse i spillet. Ditto med shaders osv. Man får rett og slett flere og bedre verktøy til å uttrykke seg grafisk og gjør spillopplevelsen bedre.

 

AtW

Framerate er noe annet enn kvaliteten på selve grafikken. Man kan ha fantastisk fine bilder, men det kan gå hakkete og tregt.

 

Har du noen eksempler på at høyere oppløsning gjør at datagrafikk ikke er så påtrengende? For meg ser det mer ut som vi kommer nærmere og nærmere "Uncanny Valley".

 

Kunstnerisk opplevelse i et spill?!

 

Du sier at spillopplevelsen blir bedre, men det var jo det jeg spurte om: Hvordan?

Lenke til kommentar

De som sier at grafikk ikke betyr noe, har ikke sett kremen....

Mye framerate, høy oppløsning, shaders og candy, gir spill helt ny glede. ^^

De som ikke bryr seg, vil så fort de ser noe virkelig bra.

Hvordan gjør grafikken spillet bedre?

 

Høyere framerate gjør at spillet ikke hakker og man får bedre flyt, neo som forbedrer spilloplevelse og presisasjon, høyere oppløsning gjør at det er "datagrafikk" ikek er så påtrengene, og man får en bedre kunstnerisk opplvelse og innlevelse i spillet. Ditto med shaders osv. Man får rett og slett flere og bedre verktøy til å uttrykke seg grafisk og gjør spillopplevelsen bedre.

 

AtW

Framerate er noe annet enn kvaliteten på selve grafikken. Man kan ha fantastisk fine bilder, men det kan gå hakkete og tregt.

 

Har du noen eksempler på at høyere oppløsning gjør at datagrafikk ikke er så påtrengende? For meg ser det mer ut som vi kommer nærmere og nærmere "Uncanny Valley".

 

Kunstnerisk opplevelse i et spill?!

 

Du sier at spillopplevelsen blir bedre, men det var jo det jeg spurte om: Hvordan?

 

Det er styrt av akkurat det samme tekniske utstyret og framgangen.

 

Eksempler? Det er vel bare å stille opp oppløsningen, så får man ofte en mye bedre og mindre påtrengende grafikk, prøv å gjør Scumm-emulatoren eller super mario galaxy på emulator, eller doom på doomsday-motoren feks.

 

Kunstnerisk opplevelse i spill ja.

 

Jeg trodde dette framgikk ganske klart. Men la oss si du er en billedkunstner, du kan kun male, og du kan kun velge mellom fargene rødt, grønt og gult. Det gjør at du kan uttrykke deg. Men la oss nå si at du har tilgang til alle male og fotografiteknikker som finnes i dagens moderne samfunn. Du har mye flere uttrykksmuligheter, du kan uttrykke flere ting, andre ting, ting på et større spekter av måter. Grafikk er på akkurat samme måte, jo bedre teknsike ting man har i bunn, jo flere grafiske uttrykk akn man ha (de være seg realistiske eller ikke). Jo mer varierte og bedre spill kan man ha, med feks bedre innlevelse om det er ønskelig.

 

AtW

Lenke til kommentar

De som sier at grafikk ikke betyr noe, har ikke sett kremen....

Mye framerate, høy oppløsning, shaders og candy, gir spill helt ny glede. ^^

De som ikke bryr seg, vil så fort de ser noe virkelig bra.

Hvordan gjør grafikken spillet bedre?

 

Høyere framerate gjør at spillet ikke hakker og man får bedre flyt, neo som forbedrer spilloplevelse og presisasjon, høyere oppløsning gjør at det er "datagrafikk" ikek er så påtrengene, og man får en bedre kunstnerisk opplvelse og innlevelse i spillet. Ditto med shaders osv. Man får rett og slett flere og bedre verktøy til å uttrykke seg grafisk og gjør spillopplevelsen bedre.

 

AtW

Framerate er noe annet enn kvaliteten på selve grafikken. Man kan ha fantastisk fine bilder, men det kan gå hakkete og tregt.

 

Har du noen eksempler på at høyere oppløsning gjør at datagrafikk ikke er så påtrengende? For meg ser det mer ut som vi kommer nærmere og nærmere "Uncanny Valley".

 

Kunstnerisk opplevelse i et spill?!

 

Du sier at spillopplevelsen blir bedre, men det var jo det jeg spurte om: Hvordan?

 

Det er styrt av akkurat det samme tekniske utstyret og framgangen.

 

Eksempler? Det er vel bare å stille opp oppløsningen, så får man ofte en mye bedre og mindre påtrengende grafikk, prøv å gjør Scumm-emulatoren eller super mario galaxy på emulator, eller doom på doomsday-motoren feks.

 

Kunstnerisk opplevelse i spill ja.

 

Jeg trodde dette framgikk ganske klart. Men la oss si du er en billedkunstner, du kan kun male, og du kan kun velge mellom fargene rødt, grønt og gult. Det gjør at du kan uttrykke deg. Men la oss nå si at du har tilgang til alle male og fotografiteknikker som finnes i dagens moderne samfunn. Du har mye flere uttrykksmuligheter, du kan uttrykke flere ting, andre ting, ting på et større spekter av måter. Grafikk er på akkurat samme måte, jo bedre teknsike ting man har i bunn, jo flere grafiske uttrykk akn man ha (de være seg realistiske eller ikke). Jo mer varierte og bedre spill kan man ha, med feks bedre innlevelse om det er ønskelig.

 

AtW

Nå snakker jeg ikke om hardware, men om grafikk. Hva gjør bedre grafikk spillet bedre?

 

Spill er ikke kunst.

Lenke til kommentar

Hva er det du ikke forstår med det jeg har skrevet, jeg er vel ganske tydlig på hva som gjør det bedre? Bedre innlevelse, bedre realisme om det er ønskelig (endel av bedre innlevelse), større kunstnerisk frihet, så man har større frihet til å velge visuell design etter hva som passer spillet, ikke å begrense seg etter tekniske begrensinger, for å ta et eksempel, c64 grafikk på mass effekt, hadde man da kunnet få samme innlevelse? Samme følelser av å spille spillet? En tilsvarende god spillopplevelse. Ellers står du jo fritt til å forklare hvordan spillgrafikk ikke er kunst, mens feks et maleri er det.

 

AtW

Endret av ATWindsor
Lenke til kommentar

Hadde Uncharted 2 vært like bra med Wii Sports grafikk eller hadde Mass Effect 2 gitt den samme spill opplevelsen med en uteksturert wireframe verden. Eller hva med Silent Hill serien der utviklerene har til stor grad fått fram grøssen med grafikken, hadde det vært like nervepirrende om et fyrstikkmenneske kom etter deg i en ellers udefinerbar spill verden.

 

Å påstå at grafikk ikke har noe å si eller at bedre grafikk (teknisk og artistisk) ikke kan gjøre et spill bedre faller på sin egen urimelighet når det først og fremst er snakk om et visuelt medium.

Det betyr dog ikke at det ikke finnes spill eller sjangere der grafikk betyr veldig lite.

Endret av MistaPi
Lenke til kommentar

Hva er det du ikke forstår med det jeg har skrevet, jeg er vel ganske tydlig på hva som gjør det bedre? Bedre innlevelse, bedre realisme om det er ønskelig (endel av bedre innlevelse), større kunstnerisk frihet, så man har større frihet til å velge visuell design etter hva som passer spillet, ikke å begrense seg etter tekniske begrensinger, for å ta et eksempel, c64 grafikk på mass effekt, hadde man da kunnet få samme innlevelse? Samme følelser av å spille spillet? En tilsvarende god spillopplevelse. Ellers står du jo fritt til å forklare hvordan spillgrafikk ikke er kunst, mens feks et maleri er det.

 

AtW

Hva legger du i bedre realisme? At figurene ser mer ekte ut? Men da kommer vi jo inn på Uncanny Valley, så jeg vil si at enda mer realisme vil gjøre ting verre.

 

Spill er underholdning, ikke kunst. Hvis man vil lage kunst, får man lage et maleri.

 

Hadde Uncharted 2 vært like bra med Wii Sports grafikk eller hadde Mass Effect 2 gitt den samme spill opplevelsen med en uteksturert wireframe verden. Eller hva med Silent Hill serien der utviklerene har til stor grad fått fram grøssen med grafikken, hadde det vært like nervepirrende om et fyrstikkmenneske kom etter deg i en ellers udefinerbar spill verden.

 

Å påstå at grafikk ikke har noe å si eller at bedre grafikk (teknisk og artistisk) ikke kan gjøre et spill bedre faller på sin egen urimelighet når det først og fremst er snakk om et visuelt medium.

Det betyr dog ikke at det ikke finnes spill eller sjangere der grafikk betyr veldig lite.

Hadde Wii Sports vært bedre med bedre grafikk? Neppe.

Lenke til kommentar

Hva er det du ikke forstår med det jeg har skrevet, jeg er vel ganske tydlig på hva som gjør det bedre? Bedre innlevelse, bedre realisme om det er ønskelig (endel av bedre innlevelse), større kunstnerisk frihet, så man har større frihet til å velge visuell design etter hva som passer spillet, ikke å begrense seg etter tekniske begrensinger, for å ta et eksempel, c64 grafikk på mass effekt, hadde man da kunnet få samme innlevelse? Samme følelser av å spille spillet? En tilsvarende god spillopplevelse. Ellers står du jo fritt til å forklare hvordan spillgrafikk ikke er kunst, mens feks et maleri er det.

 

AtW

Hva legger du i bedre realisme? At figurene ser mer ekte ut? Men da kommer vi jo inn på Uncanny Valley, så jeg vil si at enda mer realisme vil gjøre ting verre.

 

Spill er underholdning, ikke kunst. Hvis man vil lage kunst, får man lage et maleri.

 

Hadde Uncharted 2 vært like bra med Wii Sports grafikk eller hadde Mass Effect 2 gitt den samme spill opplevelsen med en uteksturert wireframe verden. Eller hva med Silent Hill serien der utviklerene har til stor grad fått fram grøssen med grafikken, hadde det vært like nervepirrende om et fyrstikkmenneske kom etter deg i en ellers udefinerbar spill verden.

 

Å påstå at grafikk ikke har noe å si eller at bedre grafikk (teknisk og artistisk) ikke kan gjøre et spill bedre faller på sin egen urimelighet når det først og fremst er snakk om et visuelt medium.

Det betyr dog ikke at det ikke finnes spill eller sjangere der grafikk betyr veldig lite.

Hadde Wii Sports vært bedre med bedre grafikk? Neppe.

 

Det kan være noe av det ja. At man kommer inn i uncanny valley er kun en påstand fra din side. Uncanney valley er ikke akkurat en vedtatt sannhet, det handler om roboter, ikke grafikk og bilder, og selv om man antar det er rett, så må man over "the valley" for å komme seg på andre siden der ting er enda bedre.

 

heldigvis er det ikke du som bestemmer hva slags medium som er kunst. Det er ganske mye som er kunst som ikke er malerier.

 

Jo, Wii sports hadde vært bedre med bedre grafikk. Men la oss si det ikke hadde vært det? Hva så? Vi er tilbake til argumentet mitt, man kan lage fine malerier med kun oljemaling også, men det betyr ikke at man har enda flere muligheter om man har både oljemaling, andre typer maling og et fotografiapparat.

 

AtW

Endret av ATWindsor
Lenke til kommentar

Hva er det du ikke forstår med det jeg har skrevet, jeg er vel ganske tydlig på hva som gjør det bedre? Bedre innlevelse, bedre realisme om det er ønskelig (endel av bedre innlevelse), større kunstnerisk frihet, så man har større frihet til å velge visuell design etter hva som passer spillet, ikke å begrense seg etter tekniske begrensinger, for å ta et eksempel, c64 grafikk på mass effekt, hadde man da kunnet få samme innlevelse? Samme følelser av å spille spillet? En tilsvarende god spillopplevelse. Ellers står du jo fritt til å forklare hvordan spillgrafikk ikke er kunst, mens feks et maleri er det.

 

AtW

Hva legger du i bedre realisme? At figurene ser mer ekte ut? Men da kommer vi jo inn på Uncanny Valley, så jeg vil si at enda mer realisme vil gjøre ting verre.

 

Spill er underholdning, ikke kunst. Hvis man vil lage kunst, får man lage et maleri.

 

Hadde Uncharted 2 vært like bra med Wii Sports grafikk eller hadde Mass Effect 2 gitt den samme spill opplevelsen med en uteksturert wireframe verden. Eller hva med Silent Hill serien der utviklerene har til stor grad fått fram grøssen med grafikken, hadde det vært like nervepirrende om et fyrstikkmenneske kom etter deg i en ellers udefinerbar spill verden.

 

Å påstå at grafikk ikke har noe å si eller at bedre grafikk (teknisk og artistisk) ikke kan gjøre et spill bedre faller på sin egen urimelighet når det først og fremst er snakk om et visuelt medium.

Det betyr dog ikke at det ikke finnes spill eller sjangere der grafikk betyr veldig lite.

Hadde Wii Sports vært bedre med bedre grafikk? Neppe.

 

Det kan være noe av det ja. At man kommer inn i uncanny valley er kun en påstand fra din side. Uncanney valley er ikke akkurat en vedtatt sannhet, det handler om roboter, ikke grafikk og bilder, og selv om man antar det er rett, så må man over "the valley" for å komme seg på andre siden der ting er enda bedre.

 

heldigvis er det ikke du som bestemmer hva slags medium som er kunst. Det er ganske mye som er kunst som ikke er malerier.

 

Jo, Wii sports hadde vært bedre med bedre grafikk. Men la oss si det ikke hadde vært det? Hva så? Vi er tilbake til argumentet mitt, man kan lage fine malerier med kun oljemaling også, men det betyr ikke at man har enda flere muligheter om man har både oljemaling, andre typer maling og et fotografiapparat.

 

AtW

Uncanny Valley gjelder nok ikke bare roboter. Se bare på hvordan filmer med "realistiske datagenererte mennesker" går på trynet på kino.

 

På vilen måte hadde Wii Sports vært bedre med bedre grafikk?

Lenke til kommentar

Uncanny Valley gjelder nok ikke bare roboter. Se bare på hvordan filmer med "realistiske datagenererte mennesker" går på trynet på kino.

 

På vilen måte hadde Wii Sports vært bedre med bedre grafikk?

 

Det er ikke så veldig mange av de, så det er litt tynt å bedømme utifra, dessuten har man enda mer realistiske ekte mennesker å konkurrere imot. Jeg har ihvertfall ikke følt noe ubehag av å se slike filmer, selv om jeg legger merke til at feks bevegelsesmønsteret ikke er realistisk nok, og at det ikke er kongefilmer.

 

Prøv det med høyere oppøsning og antialiasing, mye finere kanter, ting er klarere og freshere, og man slipper pixelering. Generelt blir grafikken mer behagelig og bedre innefoor sin stil, og øker opplevelsen. Wii sports er nok ikke spillet som har mest å hente om man ønsker "mii-stilen" dog.

 

AtW

Lenke til kommentar
Uncanny Valley gjelder nok ikke bare roboter. Se bare på hvordan filmer med "realistiske datagenererte mennesker" går på trynet på kino.

 

På vilen måte hadde Wii Sports vært bedre med bedre grafikk?

Det er ikke så veldig mange av de, så det er litt tynt å bedømme utifra, dessuten har man enda mer realistiske ekte mennesker å konkurrere imot. Jeg har ihvertfall ikke følt noe ubehag av å se slike filmer, selv om jeg legger merke til at feks bevegelsesmønsteret ikke er realistisk nok, og at det ikke er kongefilmer.

 

Prøv det med høyere oppøsning og antialiasing, mye finere kanter, ting er klarere og freshere, og man slipper pixelering. Generelt blir grafikken mer behagelig og bedre innefoor sin stil, og øker opplevelsen. Wii sports er nok ikke spillet som har mest å hente om man ønsker "mii-stilen" dog.

 

AtW

Det er jo tydelig at Uncanny Valley er noe som er reelt. Du selv innrømmer jo at du legger merke til ting som ikke stemmer. Det er jo litt av poenget, at jo mer "realistisk" det blir, desto mer legger vi merke til ting som ikke er som forventet.

 

Jeg kan fortsatt ikke se hvordan penere bilde ville gjort Wii Sports bedre som spill.

Lenke til kommentar
Uncanny Valley gjelder nok ikke bare roboter. Se bare på hvordan filmer med "realistiske datagenererte mennesker" går på trynet på kino.

 

På vilen måte hadde Wii Sports vært bedre med bedre grafikk?

Det er ikke så veldig mange av de, så det er litt tynt å bedømme utifra, dessuten har man enda mer realistiske ekte mennesker å konkurrere imot. Jeg har ihvertfall ikke følt noe ubehag av å se slike filmer, selv om jeg legger merke til at feks bevegelsesmønsteret ikke er realistisk nok, og at det ikke er kongefilmer.

 

Prøv det med høyere oppøsning og antialiasing, mye finere kanter, ting er klarere og freshere, og man slipper pixelering. Generelt blir grafikken mer behagelig og bedre innefoor sin stil, og øker opplevelsen. Wii sports er nok ikke spillet som har mest å hente om man ønsker "mii-stilen" dog.

 

AtW

Det er jo tydelig at Uncanny Valley er noe som er reelt. Du selv innrømmer jo at du legger merke til ting som ikke stemmer. Det er jo litt av poenget, at jo mer "realistisk" det blir, desto mer legger vi merke til ting som ikke er som forventet.

 

Jeg kan fortsatt ikke se hvordan penere bilde ville gjort Wii Sports bedre som spill.

 

Man legger jo gjerne merke til det som er mest åpenbart, feks så la jeg godt merke til at lara croft hadde kubber som hender i tomb raider 1. når ting nærer seg virkeligheten, og prøver å se ut som bvirkeligheten, så vil man legge merke til mindre og mindre detalejr, fordi det er mindre og mindre som skiller de. Det betyr ikke at det er noe ubehag som sådan, eller at ejg foretrekker lara crofts kubbehender.

 

Om Wii sports hadde hatt atari 2600-grafikk, mener du det fortsatt hadde vært like bra?

 

AtW

Lenke til kommentar
Uncanny Valley gjelder nok ikke bare roboter. Se bare på hvordan filmer med "realistiske datagenererte mennesker" går på trynet på kino.

 

På vilen måte hadde Wii Sports vært bedre med bedre grafikk?

Det er ikke så veldig mange av de, så det er litt tynt å bedømme utifra, dessuten har man enda mer realistiske ekte mennesker å konkurrere imot. Jeg har ihvertfall ikke følt noe ubehag av å se slike filmer, selv om jeg legger merke til at feks bevegelsesmønsteret ikke er realistisk nok, og at det ikke er kongefilmer.

 

Prøv det med høyere oppøsning og antialiasing, mye finere kanter, ting er klarere og freshere, og man slipper pixelering. Generelt blir grafikken mer behagelig og bedre innefoor sin stil, og øker opplevelsen. Wii sports er nok ikke spillet som har mest å hente om man ønsker "mii-stilen" dog.

 

AtW

Det er jo tydelig at Uncanny Valley er noe som er reelt. Du selv innrømmer jo at du legger merke til ting som ikke stemmer. Det er jo litt av poenget, at jo mer "realistisk" det blir, desto mer legger vi merke til ting som ikke er som forventet.

 

Jeg kan fortsatt ikke se hvordan penere bilde ville gjort Wii Sports bedre som spill.

Man legger jo gjerne merke til det som er mest åpenbart, feks så la jeg godt merke til at lara croft hadde kubber som hender i tomb raider 1. når ting nærer seg virkeligheten, og prøver å se ut som bvirkeligheten, så vil man legge merke til mindre og mindre detalejr, fordi det er mindre og mindre som skiller de. Det betyr ikke at det er noe ubehag som sådan, eller at ejg foretrekker lara crofts kubbehender.

 

Om Wii sports hadde hatt atari 2600-grafikk, mener du det fortsatt hadde vært like bra?

 

AtW

Man legger mer merke til det som ikke er riktig når man prøver å få det ekstra realistisk. Ingen bryr seg om figurene i Wii Sports ikke har superrealistisk animasjon nå, men hadde de skulle vært "realistiske" figurer, ville mangelen på god animasjon vært noe man ville lagt merke till.

 

Hvorfor spør du om Atari-grafikk, når jeg snakker om bedre grafikk sammenlignet med slik spillet ser ut i dag?

 

Spill er ikke kunst.

Spill offisielt anerkjent som kunst

 

Så kan man heller diskutere hva som definerer kunst.

Anerkjent av en institusjon i USA. Jeg er fortsatt uenig. Spill er underholdning.

Lenke til kommentar

 

Man legger mer merke til det som ikke er riktig når man prøver å få det ekstra realistisk. Ingen bryr seg om figurene i Wii Sports ikke har superrealistisk animasjon nå, men hadde de skulle vært "realistiske" figurer, ville mangelen på god animasjon vært noe man ville lagt merke till.

 

Hvorfor spør du om Atari-grafikk, når jeg snakker om bedre grafikk sammenlignet med slik spillet ser ut i dag?

 

Anerkjent av en institusjon i USA. Jeg er fortsatt uenig. Spill er underholdning.

 

Man legger bedre merke til det, fordi man ikek legger merke til urealismen i andre ting. Forøvrig er ikek det å legge mere til noe det samme som at det er "uncanny" på noe som helst vis.

 

Jeg spør for å skjønne hvordan du tenker om grafikk, for å ha det som utgangspunkt når jeg skal forklare deg hvorfor det blir bedre. Så jeg spør igjen, mener du wii sports hadde vært like bra med atari 2600-grafikk?

 

AtW

Lenke til kommentar

Så kunst kan ikke være underholdende?

 

Jeg synes billedkunst, musikk, film og spill er underholdende. Er ingenting kunst? Hva er kunst?

Mener du at alle spill er kunst da? Hvis ikke, hva slags spill anser du som kunst?

 

 

Man legger mer merke til det som ikke er riktig når man prøver å få det ekstra realistisk. Ingen bryr seg om figurene i Wii Sports ikke har superrealistisk animasjon nå, men hadde de skulle vært "realistiske" figurer, ville mangelen på god animasjon vært noe man ville lagt merke till.

 

Hvorfor spør du om Atari-grafikk, når jeg snakker om bedre grafikk sammenlignet med slik spillet ser ut i dag?

 

Anerkjent av en institusjon i USA. Jeg er fortsatt uenig. Spill er underholdning.

 

Man legger bedre merke til det, fordi man ikek legger merke til urealismen i andre ting. Forøvrig er ikek det å legge mere til noe det samme som at det er "uncanny" på noe som helst vis.

 

Jeg spør for å skjønne hvordan du tenker om grafikk, for å ha det som utgangspunkt når jeg skal forklare deg hvorfor det blir bedre. Så jeg spør igjen, mener du wii sports hadde vært like bra med atari 2600-grafikk?

 

AtW

Spørsmålet ditt er ikke relevant for diskusjonen. Derfor nekter jeg av prinsipp å svare.

Lenke til kommentar

 

Spørsmålet ditt er ikke relevant for diskusjonen. Derfor nekter jeg av prinsipp å svare.

 

Rikitg, spørsmålet om wii sports hadde vært bedre med bedre grafikk er relevant, men spørsmålet om det hadde vært dårligere med dårligere grafikk er ikke relevant? Går den grensen akkurat på wii-sports, eller er det liksom generelt at det er relevant å spørre den ene veien, og ikke den andre?

 

Ellers har jeg vanskelig for å se hva du ønsker å oppnå med et slikt prinsipp. Er det vanskelig å forstå at for å forklare noe til noe, så er det greit å vite litt mer om hvordan de tenker på temaet, tror du dette "prinsippet" ditt er en berikelse for diskusjonen? At vi får mer ut av diskusjonen av å følge dette prinsippet?

 

AtW

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...