Gå til innhold

Arena - diskusjon om sesong 9 og 10


Anbefalte innlegg

Må si meg enig med Priim. Vanilla og TBC gearet var nok det stiligste.

 

Etter sunwell har alt vært en stor lang nedtur. Ikke forstå meg feil: Gameplay har bare blitt bedre og bedre siden nedgangen i wotlk.

 

 

Ja, er helt katastrofe at dem lager gear som ser ut som at det har droppet i fra Hogger, er også blitt betraktelig mye mindre "tidsfordriv" i spillet.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hehe, møtte feral/rogue/priest i går kveld, mens vi kjører rogue/mage/pala. Paladinen vår døde ganske fort, deretter magen og så var det bare meg igjen...

Nuvel, jeg fikk ned den andre roguen (hvem i all verden kjører mutilate i arena?)

 

JonasKs: Når er det du streamer arena? Jeg trenger inspirasjon.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9

Friskjon, jeg har lagt wow på hylla i sommer.. Bare glemt å redigere signatur. Så jeg streamer ikke før skolestart igjen. Kan høre med arenamatesa mine neste gang jeg ser de på TS om de fortsatt ligger på 2.3+, og isåfall skal jeg gi deg en stream link :)

 

EDIT: De var inaktive for sommeren de og. Så min stream kommer først om 5 uker.

Endret av Slettet-3t93k9
Lenke til kommentar

Startet akkurat med 2v2 [Hpala/Fdk] vant alle 9 første kampene, hadde 1dc og dken fikk ikke invite, så jeg måtte leave *noe som var rart ettersom han kom tilbake rett etter og lenge før invite var over* men men.

 

Funker ganske greit, han løper med full vics / snart shoulders, og jeg løper med 6X visc/pve så 1,2k resi.

vil si at Hpala/Fdk er meget gøy :p hehe

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Spiller Disc+Feral der jeg er Disc. Dro rett til 2k rating. Har presten litt innsikt, er det jo latterlig. Feral DPS er sykt, og det skal sies at han er rangert som realmens beste Feral Druid. Gøy å ha slike kontakter :)

Spiller også Warrior+HPaladin der jeg spiller Warrior. Synes Paladins er på riktig sted nå. Ikke altfor syke, men så gode at man ikke er redd for å ha dem med i rated PvP lengre :)

Lenke til kommentar

Spiller selv som disc prest sammen med en fmage. Det går heilt greit til tider, men sliter når vi møter OP melee lag.

 

Edit. Misliker at druids kan shapeskifte så mye de vil, men det er sikkert bare jeg som syntes :roll:

Endret av frds
Lenke til kommentar

Dk'er..

 

quote fra en dk på et forum

I love playing my dk now, they're insanly Op in pvp, 1vs1 they can take about everyclass with

so it sucks for the other classes, since they arent nearly as op as dk, the next in line is Warrior

u cannot kill them

 

det er så sant så sant. Klarer ikke å underholde meg selv pvp wise når dker skal holde på slik.

Lenke til kommentar

Dk'er..

 

quote fra en dk på et forum

I love playing my dk now, they're insanly Op in pvp, 1vs1 they can take about everyclass with

so it sucks for the other classes, since they arent nearly as op as dk, the next in line is Warrior

u cannot kill them

 

det er så sant så sant. Klarer ikke å underholde meg selv pvp wise når dker skal holde på slik.

DK er langt fra så fryktelig OP i PvP. Mot casters kanskje, men ikke mot melee, og spesielt ikke mot Hunter. En hvilken som helst Hunter som ikke er håpløs, vil knuse en DK 1on1 9 av 10 ganger.

Warrior er også veldig langt fra å være OP. Høy damage om man er dum nok til å stå på kloss hold med dem, men alle klasser har måter å unngå dette på. Hvilken som helst klasse som kan kite, og spesielt Mage (som ikke trenger mer enn en halv hjerne for å kite en Warrior), bør og skal vinne over Warriors 1on1.

 

Dessuten - PvP er ikke balansert rundt 1v1, og skal heller ikke være det. Så både det jeg skriver om 1on1 situasjoner her, og det denne personligheten nevner om DKs, er klekkende likegyldig sett fra et balansesynspunkt. 3v3 er noenlunde balansert, 2v2 og 5v5 er tull og tøys og vil antagelig aldri bli balansert. FOTM er alt 2v2 og 5v5 går ut på.

Endret av Necleto
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...