Gå til innhold

Test: Samsung Galaxy S II


Anbefalte innlegg

  • 4 uker senere...
Videoannonse
Annonse
  • 4 uker senere...
  • 3 måneder senere...

Har også hørt at S2 får bedre batteritid ved reset etter oppdatering til iskrem

Hva er det du egentlig mener her? At den får bedre batteritid dersom du resetter etter oppdateringen? Altså, ruller den tilbake til en tidligere versjon enn iskremsandwich? Eller at den får bedre batterilevetid etter oppdatering til iskremsandwich? I mitt tilfelle gikk batterilevetiden rett i do etter jeg oppdaterte. Har ingen gode erfaringer med Android 4.0.3.

Lenke til kommentar

Veldig mye bugs hvis du IKKE tar en factory reset etter oppdatering. Heng, restart, random programkrasjing osv.

 

Dessverre er ICS-oppdateringen et trist kapittel også selv om du tar en factory reset, og mange brukere opplever f.eks. at Android OS bruker 40% av batteriet i løpet av en dag. Man kan bare glemme å ha telefonen påslått mer enn en dag selv om den ikke brukes i det hele tatt, til noe annet enn beskjeden mailsjekking. Galaxy Nexus hadde (har? vet ikke) samme problemet, så vi får bare håpe det kommer en fiks snart...

Lenke til kommentar

Jeg er en av de som ble meget skuffet etter opgradering til ICS når det gjelder batterikappasiteten.

Sendte en mail til Samsung, og fikk også der anbefalt en factory reset. Dette skulle ordne biffen.

Android stod jo for 96 % av batteriet jo...

 

Og etter factory reset, så er jeg mere enn strålende fornøyd. I skrivende stund viser det 4 døgn og 21 timer siden siste lading. Og det er fortsatt 33 % igjen på batteriet.

 

Jeg kjøpte et 2000 mWA batteri, men har ikke satt inn dette enda.

Lenke til kommentar

Ja, jeg tok backup i Kies. Og jeg lastet tilbake apps fra google. Jeg brukte nok et par timer ja. For adresselisten i gmail bla kopiert over også, og den la seg dobbelt.

Dette kan unngåes med planlegging.

 

Men resultatet er jeg ihvertfall strålende fornøyd med.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Er det noen som kan hjelpe meg litt?

Jeg har nettopp kjøpt meg Galaxy s2 for å bruke den til bl a blogging. Jeg blogger på Blogspot/Blogger og når jeg skal skrive innlegg, får jeg det ikke helt til.

Jeg får til å skrive overskriften, men når jeg skal gå over til å skrive selve innlegget, forsvinner tastaturet.

 

Er det noen som vet hvordan jeg går fram for å få til å skrive innlegg via denne mobilen?

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...