Gå til innhold

cheater tatt på fersken (lan)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvorfor må alle som har sett den før kommentere at det er old news?? Er det nødt til å være HELT nytt for at dere skal like det? Er det ikke mulig at faktisk ikke ALLE her sitter ved pc'en hele døgnet og surfer rundt på alle verdens forum for å finne teite klipp? Hvis dere har sett det før, så ikke klikk på linken da vel! Bare sitt der og hold kjeft!

 

Hold kjeft selv :grumpy:

Lenke til kommentar
Hvorfor må alle som har sett den før kommentere at det er old news?? Er det nødt til å være HELT nytt for at dere skal like det? Er det ikke mulig at faktisk ikke ALLE her sitter ved pc'en hele døgnet og surfer rundt på alle verdens forum for å finne teite klipp? Hvis dere har sett det før, så ikke klikk på linken da vel! Bare sitt der og hold kjeft!

 

Hold kjeft selv :grumpy:

 

Oh no, den svei :p

 

Er jo bare å se på hva du har skrevet som bosted... I rest my case

Lenke til kommentar

Det var ikke en "Retur" da jeg skreiv det, men en direkte reaksjon og påpekelse på akkurat det siste essensielle han sa av det som virket provoserende.

 

Nå synes jeg nokk er sagt om saken, har du noe å klage på så henvend deg til moderator, drive krangel i trødene er jo helt på jordet - Takk

Lenke til kommentar

Takker, nå fikk jeg sett hele. Syntest det ser ganske fake ut ja. Har "kastet" litt datamaskiner selv og har aldri sett dem "eksplodert" på den måten. Og den ene biten han fyren får med seg, er skjerm-dekselet? Eller kanskje jeg såg feil. Jeg hadde prøvd å fått med meg harddisken omd et hadde vert meg.

Trøtt Jan Ove

Lenke til kommentar
Takker, nå fikk jeg sett hele. Syntest det ser ganske fake ut ja. Har "kastet" litt datamaskiner selv og har aldri sett dem "eksplodert" på den måten. Og den ene biten han fyren får med seg, er skjerm-dekselet? Eller kanskje jeg såg feil. Jeg hadde prøvd å fått med meg harddisken omd et hadde vert meg.

Trøtt Jan Ove

Tror ikke det hadde vært stort igjen på den harddisken etter et slikt sammenstøt... Har selv dunket en gammel harddisk i bakken et par ganger, etter det fungerte den ikke lenger.

 

Kikket på den en gang til nå, den er vel kanskje fake.. fyllt et kabinett med et par kort, IDE kabler og diverse.. Fordi de delene bare renner ut når kabinettet treffer bakken... Til og med bakplata hovedkortet sitter i detter ut. Er nok ikke mange skruene som fester noe der...

Jeg ser et kort som spretter ut av den maskina, og det er et gammel ISA kort. Du ser også at det er 2 COM port ledninger som ligger å slenger i kabinettet..

 

Det som detter ut er: Et ISA kort, et PCI lydkort, 3 IDE kabler, 2 floppykabeler, 1 diskettstasjon, 1 CD-rom, 4 minnebrikker, 2 blåe gjenstander som jeg ikke ser hva er som ligger ved det grønne ISA kortet, en grønn firkant som kunne vært en prosessor, 2-3 strømkabler, en hel del plastdeksel som spretter ut fra de åpne CD-rom plassene, en skjerm og støtta til en skjerm. Tror det var alt... :lol::lol:

 

Det var dekselet til kabinettet han tar med seg, ikke skjermen.

Hører den ene sier i bakrunden: "It's an AT dude", "You mean you are keeping it?" og "That powersupply is still good right?" Det må jo være det eneste som er "still good".

 

Er nok fake ja.....

Lenke til kommentar

Ser dere ikke at den er fake ?? seriøst, dere er vel ikke skada eller noe? De flirer jo og skuespillet er dårligere enn i den første Frankenstein filmen, og dere PC-experts... ser dere ikke at det er et gammelt AT tower (ser det best på delene når det slenges i bakken) ??

 

Herregud, hva har skjedd med folk hvis ikke dere ser at denne er fake ??????? :roll::roll::roll::roll::roll::roll:

 

SKUMMELT SKUMMELT SKUMMELT :o

Lenke til kommentar

Noen her som har hørt om Lostern? nerden som ble busta for cheat for 2. gang

 

han var med i en clan som het imrpovise og i de siste 4 ukene hadde de spilt veldig mye og gjort det ganske bra men en match er det en i clanen som vet litt for mye om hvor de kommer og sier ifra på voicecom og en i clanen ble mistenksom og laget en film "lostern goes pro med svake mensker i bakrgunnnen ^^) av lostern sin demo og tokk wallhack over for å vise at lostern cheata.. Lostrn ble tatt og clanen ble diska fra cupen eller hva de nå deltok i alt pga av en liten nerd som bare måtte gå pro! :|

 

Lostrn ligger vistt på sykehuset atm (topic@#clanmatch) fordi han fikk juling av en større og sterkere nerd som het urbancha0s ellerno og dette er jo selvfølgelig veldig trist siden det "bare" er et spill :

 

Det var selvfølgelig veldig teit av han å cheate i en match og flere har blitt tatt for cheat før han feks en svensk cs spiller som kalte seg lollopop men det som var mestlol var jo at folk trodde på at det var engangs tilfelle osv *hoste* fordi det var en jente*hoste* men hun sluttet å spille uansett og har nå blitt en legende. Lollopop teh girl that knew how to press mouse3 ^^

Lenke til kommentar
Syns ikke den er særlig morsom jeg.. Hadde jeg vært han som mista PC'en så skulle jeg saksøkt de som kasta den ut. Er dere klar over at det er en PC til rundt 16000kr? Selv om jeg hadde cheatet på et lan, så syns jeg ikke at jeg måtte betalt 16000kr for det. Det hadde holdt lenge med at de hadde bedt han dra fra lanet.

Greit nok det er en CS konkuranse, men jeg syns den er litt vel drøy. Hadde jeg vært på TG og dette hadde blitt gjort mot meg, så hadde jeg saksøkt de som eventuelt ødla maskinen min (i denne sammenheng crewet), eller arrangøren av lanet.

Ikke at det er noen unnskyldning for å cheate, men likevel....

 

Hadde det vært opp til meg skulle du fått betalt 16000 og fått skambank i tillegg, hvis du ble tatt i cheating... Rent hypotetisk selvfølgelig. :wink:

 

(Cheatere ødela alt som het First Person Shooters for meg... Må være den eneste tingen jeg virkelig HATER her i verden.)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...