Gå til innhold

cheater tatt på fersken (lan)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Syns ikke den er særlig morsom jeg.. Hadde jeg vært han som mista PC'en så skulle jeg saksøkt de som kasta den ut. Er dere klar over at det er en PC til rundt 16000kr? Selv om jeg hadde cheatet på et lan, så syns jeg ikke at jeg måtte betalt 16000kr for det. Det hadde holdt lenge med at de hadde bedt han dra fra lanet.

Greit nok det er en CS konkuranse, men jeg syns den er litt vel drøy. Hadde jeg vært på TG og dette hadde blitt gjort mot meg, så hadde jeg saksøkt de som eventuelt ødla maskinen min (i denne sammenheng crewet), eller arrangøren av lanet.

Ikke at det er noen unnskyldning for å cheate, men likevel....

Lenke til kommentar

Er det i USA lan'et er holdt, er de sikkert saksøkt for lengst... :lol:

 

USA er jo det landet man ber om skriftlig underskrift fra alle foreldre når du skal ha bursdagsselskap, en underskrift som sier at blir barnet skadet hos deg, kan de ikke saksøke foreldra dine... lol! :D

(selv opplevd det...)

 

Mvh,

Joachim

Lenke til kommentar
Morsom ja.. men den hadde vært enda råere om den faktisk hadde vært ekte. Er desverre fake. Også old news :)

 

Hvordan vet du den er fake? Det var jeg ikke klar over!

Personlig hater jeg cheatere over alt. Ødelegger hele spill. Det burde vært ulovlig å lage dem og til og med bruke. laging burde vært STOR BOT (kanskje fengselsstraff) bruk burde vært ban av CD-key

Lenke til kommentar
Syns ikke den er særlig morsom jeg.. Hadde jeg vært han som mista PC'en så skulle jeg saksøkt de som kasta den ut. Er dere klar over at det er en PC til rundt 16000kr? Selv om jeg hadde cheatet på et lan, så syns jeg ikke at jeg måtte betalt 16000kr for det. Det hadde holdt lenge med at de hadde bedt han dra fra lanet.

Greit nok det er en CS konkuranse, men jeg syns den er litt vel drøy. Hadde jeg vært på TG og dette hadde blitt gjort mot meg, så hadde jeg saksøkt de som eventuelt ødla maskinen min (i denne sammenheng crewet), eller arrangøren av lanet.

Ikke at det er noen unnskyldning for å cheate, men likevel....

 

For det første har vel rettsvesenet mer enn nok å gjøre fra før av til å gidde å bry seg om PC'n til en juksepave. Tviler på at det blir så mye ut av et slikt søksmål.

 

Men du kan ihvertfall banne kaka di på at du hadde blitt bannlyst fra ethvert LAN i landet om du hadde gått videre med saken. Tror du skal være heldig om du får lov til å joine noen større LAN:

 

1. CS'ere er IKKE populære på LAN ... ever

2. Juksende CS'ere er overhodet IKKE populære.

3. Juksende CS'ere som fortsetter med sytinga og whininga fordi dem blei bøsta er ihvertfall overhodet ikke populære...

 

Noe sånt hadde IKKE blitt akseptert på noen av de LAN'a jeg har vært sjef på... :lol:

Lenke til kommentar

Er gammel fake ja, ender med at de knuser maskinen helt og fyren bare står der...

 

Synes den er fin til å bruke som demonstrasjon på hva som skjer hvis men spiller høy musikk, jukser, prøver seg med hacking, roper og hyler og er plagsom, jeg ville tatt personen og kastet han ut først så kasta hele PC rukkelet på fyren muhahaha host host :smile:

Lenke til kommentar

Hvorfor må alle som har sett den før kommentere at det er old news?? Er det nødt til å være HELT nytt for at dere skal like det? Er det ikke mulig at faktisk ikke ALLE her sitter ved pc'en hele døgnet og surfer rundt på alle verdens forum for å finne teite klipp? Hvis dere har sett det før, så ikke klikk på linken da vel! Bare sitt der og hold kjeft!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...