Gå til innhold

cheater tatt på fersken (lan)


Anbefalte innlegg

Så ekstremt fake ut, og var ikke kul heller synes nå jeg.

 

Hater at det lages cheats. Greit nok at noen ikke gidder å runde et spill skikkelig og jukser litt, men å jukse i multiplayer burde ført til umiddelbar ban av cd-key og ip.

 

Litt off topic, men hvordan lages cheats til spill, som feks CS?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Syns ikke den er særlig morsom jeg.. Hadde jeg vært han som mista PC'en så skulle jeg saksøkt de som kasta den ut. Er dere klar over at det er en PC til rundt 16000kr? Selv om jeg hadde cheatet på et lan, så syns jeg ikke at jeg måtte betalt 16000kr for det. Det hadde holdt lenge med at de hadde bedt han dra fra lanet.

Greit nok det er en CS konkuranse, men jeg syns den er litt vel drøy. Hadde jeg vært på TG og dette hadde blitt gjort mot meg, så hadde jeg saksøkt de som eventuelt ødla maskinen min (i denne sammenheng crewet), eller arrangøren av lanet.

Ikke at det er noen unnskyldning for å cheate, men likevel....

 

Hadde det vært opp til meg skulle du fått betalt 16000 og fått skambank i tillegg, hvis du ble tatt i cheating... Rent hypotetisk selvfølgelig. :wink:

 

(Cheatere ødela alt som het First Person Shooters for meg... Må være den eneste tingen jeg virkelig HATER her i verden.)

Skambank hadde vært greit det, særlig hvis du blir betalt 16000kr for å bli banka... :p

Jeg er glad jeg ikke cheater. Jeg kan ærlig innrømme at jeg aldri har prøvd cheats til CS. Jeg vet faktisk ikke hvordan du gjør det til CS heller.. Men hvis jeg absolutt hadde lyst så kunne jeg vel funnet det ut.

Jeg trenger heldigvis ikke cheats heller.

Jeg syns synd på deg at noen teite fjortisscheatere ødla ditt syn på FPS spill.

Lenke til kommentar
Så ekstremt fake ut, og var ikke kul heller synes nå jeg.

 

Hater at det lages cheats. Greit nok at noen ikke gidder å runde et spill skikkelig og jukser litt, men å jukse i multiplayer burde ført til umiddelbar ban av cd-key og ip.

 

Må bare kommentere det du sier. Er litt enig og litt uenig her.

For selv hater også jeg alt som brukes som cheats, og mener at det aldri skulle vært mulig å lage cheats til spill som også har multiplayer.

Også enig i øyeblikkelig ban av CD-KEY, men det med IP som du sier er bare helt umulig!

 

Nå må du tenkte på at over 50% (sikkert nærmere 90 for alt jeg vet) av de som har internett faktisk har dynamisk IP, dvs at de får ny IP hver gang de restarter enten PCen eller routeren. Dermed kunne man bare koble opp på nytt med ny IP. Og før eller siden ville en annen med samme leverandør få den IP'n. Jeg vil bare si at jeg hadde mildt sagt blitt forbanna om jeg ikke kom inn på en server fordi "your IP is banned due to cheating" eller liknende. Slik kunnet man bli sittende å restarte PC eller router gang på gang bare for å få til å spille litt. Dessuten skal det være nok med ban av CD-KEY, bare dumt det ikke blir brukt ofte nok :evil:

 

Litt off topic, men hvordan lages cheats til spill, som feks CS?

Nå er ikke jeg noe ekspert innen område, har aldri i det hele tatt brukt annet cheat enn i Warcraft 2 og Duke Nukem 3D som jeg kan huske (mange år siden).

Men det er visst flere måter cheats lages på. I noen spill er det de som har utviklet det som har gjort det mulig å cheate, eks i spill som Warcraft 2 der man skriver koden i noe som egentlig er et kommunikasjonsmiddel for nettverksspill.

En annen type cheats er slik som utnytter svakheter i grafikkdrivere, og jeg mener det er det som blir gjort i forbindelse med wallhack i spill, eks CS.

Har sett på en på et LAN som skulle teste cheats i public spilling. Masse kobling med openGL-filer. (Forresten spilla han ikke noe bedre med cheats, hehe)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...