Gå til innhold

Er Spotify Premium verdt pengene?


  

110 stemmer

  1. 1. Synes du Spotify Premium er verdt 100kr/mnd?



Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja. Spesielt hvis du har smartmobil og kan dermed bruke spotify på mobil. Eller laptop og dermed kunne bruke offline playlists. Men bortsett ifra det, er jeg ikke sikker, da må vi ha flere meninger, for det jeg har beskrevet over er grunnene til at jeg syntes det er verdt det.

Lenke til kommentar

Det synes jeg så absolutt. En femtilapp i måneden for ubegrenset tilgang til millioner av sanger er et svært godt tilbud. Jeg kommer også til å gjøre det nå.

 

Premium er vel 99 kr/måneden? Du tenker på unlimited som er 49,- per måned.

Men ja premium er absolutt verdt pengene :)

Selv bruker jeg unlimited men hadde jeg hatt smart-telefon med spotify på, hadde det ikke vært tvil om at premium hadde passet meg best

Lenke til kommentar

Vet ikke hvordan det er på iPhone, men på Android (HTC Desire) så suger kvaliteten på musikken fra Spotify...

 

Har selv Premium, men helt ærlig så ville jeg ventet til oppdateringen kommer og se om 10-timers sperren faktisk blir et problem for deg.

Lenke til kommentar

Har selv Premium, men helt ærlig så ville jeg ventet til oppdateringen kommer og se om 10-timers sperren faktisk blir et problem for deg.

Oppdateringen kom idag ;)

 

 

ingen som gidder å kjøpe CDer lengre vel?

CD-hyllen min har vært tom i to-tre år, den tiden er det slutt på :!:

Endret av EmilFabian
Lenke til kommentar

Vet ikke hvordan det er på iPhone, men på Android (HTC Desire) så suger kvaliteten på musikken fra Spotify...

 

Har selv Premium, men helt ærlig så ville jeg ventet til oppdateringen kommer og se om 10-timers sperren faktisk blir et problem for deg.

Det er ikke bare 10timers sperre men du kan heller ikke høre på en sang mer enn 5 ganger.. :S

Lenke til kommentar

Vet ikke hvordan det er på iPhone, men på Android (HTC Desire) så suger kvaliteten på musikken fra Spotify...

 

Har selv Premium, men helt ærlig så ville jeg ventet til oppdateringen kommer og se om 10-timers sperren faktisk blir et problem for deg.

 

Kvaliteten suger? Det er nøyaktig samme datatrafikk du ville fått på en datamaskin. Har du husket å slå på high quality?

 

 

 

Lenke til kommentar

Vet ikke hvordan det er på iPhone, men på Android (HTC Desire) så suger kvaliteten på musikken fra Spotify...

 

Har selv Premium, men helt ærlig så ville jeg ventet til oppdateringen kommer og se om 10-timers sperren faktisk blir et problem for deg.

 

Kvaliteten suger? Det er nøyaktig samme datatrafikk du ville fått på en datamaskin. Har du husket å slå på high quality?

 

Sikker? I følge Spotify sin nettside så kan man få 320kb/s på pc, men på mobil kan man få en oppgradert versjon av 160kb/s. KILDE

 

EDIT: 320kb/s kan ikke akkuratt måle seg med 920kb/s FLAC, noe jeg mener de burde tilby når du betaler 100kr i måneden for tjenesten.

Endret av N1ko
Lenke til kommentar

Men så er det jo HTC og sååå :p lol, kødder bare :p

 

ingen som gidder å kjøpe CDer lengre vel?

 

Eh, jo?

*Titte i CD-hyllen min*

Hmm vel, jeg synes vertfall at det er sløseri å kjøpe CDer når man har mp3 spillere og tjenester slik som Spotify :p

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Nei, de er krypterte for at du ikke skal kunne lagre dem eller bruke dem andre steder enn der spotify har tillatt. Egentlig er spotify kun en streaming-tjeneste der du leier musikken, så selv om du har lagret masse musikk på din mobil vil ikke de kunne spilles av når du avslutter betalingen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...