Gå til innhold

Blir mai årets spillmåned? (PC, PS3, X360)


Anbefalte innlegg

Tja, L.A Noire, The Witcher 2 og 3ds oppdateringen er nok det jeg er mest spent på i mai, Så for meg blir juni vel så god, med tittler som Duke Nukem Forever, Alice: Madness Returns, Zelda: Ocarina of Time 3d, Shadows of the Damned og kanskje Dungeon Siege 3.

 

Anng. L.A Noire så er jeg enda litt uklar på åssen selve gameplayet i spillet blir. Synes de har vært veldig vage så langt. Men siden Elkjøp kjører på med 399 for spillet tror jeg nok jeg tar det, med mindre jeg hører negative ting.

Endret av Santar
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det eneste interessante for min del er Brink, hvis det da lever opp til forventningene. Men vet ikke hvorfor dere sammenligner med Borderlands siden spillene virker forskjellige i alt annet enn grafikkstil. Borderlands er forøvrig et av de beste spillene denne generasjonen.

Synes Brink ser mer eller mindre ut som TF2 med annen stil, håper det blir bra.

 

Men men, selv om Mai kanskje har en bra konsentrasjon av topp-spill (hadde vært enda bedre hvis Duke hadde kommet til tida), så tror jeg fortsatt måneden vil blekne godt i forhold til hva som kommer om høsten, stor-spilla er bare litt for spredd ut til å kalle en av månedene den beste :p

Helt riktig. Mai ser ikke ut til å kunne hevde seg på årsbasis for å si det sånn.

Lenke til kommentar
Det eneste interessante for min del er Brink, hvis det da lever opp til forventningene. Men vet ikke hvorfor dere sammenligner med Borderlands siden spillene virker forskjellige i alt annet enn grafikkstil. Borderlands er forøvrig et av de beste spillene denne generasjonen.
Synes Brink ser mer eller mindre ut som TF2 med annen stil, håper det blir bra.Men men, selv om Mai kanskje har en bra konsentrasjon av topp-spill (hadde vært enda bedre hvis Duke hadde kommet til tida), så tror jeg fortsatt måneden vil blekne godt i forhold til hva som kommer om høsten, stor-spilla er bare litt for spredd ut til å kalle en av månedene den beste :p

 

For min del kunne Brink like gjerne hatt navnet Borderlands Fortress 2. Ikke så veldig interessert i dette spillet, men om anmeldelsene er positive vil det nok bli et kjøp.

 

LA Noire ser fett ut, men jeg klarer fint å vente til det går ned i pris. Jeg har fortsatt planer om å kjøpe Dead Space 2 og Portal 2, så Rockstars neste krimepos får vente noen måneder til.

 

Du har i hvert fall moroa foran deg!

 

L.A. Noire blir vel et pliktkjøp for min del utover sommeren en gang, med mindre impulskjøperen i meg våkner rundt nasjonaldagen. Etter at Portal 2 kom ut og ble beseiret har jeg en merkelig tom følelse i kroppen, akkurat nå er vel Batman: Arkham City det neste store spillet for min del å se frem til - men jeg nekter å glede meg til høsten av rent prinsipp. Duke Nukem Forever kommer jo til å bli stas, og jeg ser også frem til at Mortal Kombat dumper ned i postkassa. Dessuten har jeg litt etterslep fra 2010 i konsollen akkurat nå, så det er nok av titler å kose seg med!

Lenke til kommentar

For min del kunne Brink like gjerne hatt navnet Borderlands Fortress 2. Ikke så veldig interessert i dette spillet, men om anmeldelsene er positive vil det nok bli et kjøp.

 

Hmm, ser ikke helt hva som gjør at det ligner på Borderlands. Kan du nevne noe spesifikt ? =o

Lenke til kommentar

Jeg får heller ikke noen voldsom Borderlands-følelse av Brink, selv om jeg kan se enkelte ting som ligner, f.eks. det brettet som heter Container City. (Rage derimot..) Eller TF2-følelse for den saks skyld. Ingenøren kan riktignok sette opp en sentry denne gangen, samt at man har denne rask+svak eller treg+sterk dynamikken, men ellers er vel Brink aller mest en ganske tydelig fortsettelse av Splash Damage's tidligere titler Enemy Territory og Quake Wars (minus kjøretøy).

Endret av Riboflavin'
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...