Gå til innhold

Test: Antec Dark Fleet DF-85

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Blir nok fort et slikt kabinett. Få 5,25" og "mange" 3,5" er ikke hverdags.. Trenger jo egentlig bare 1 stk 5,25" som brukes ca hvert skuddår..

Vifter kan byttes ut, gummi er som kjent ferskvare og blir råttent med tid så gjør meg ingen ting at det ikke er vibrasjons demping.

Skrevet

De fleste andre anmeldelser jeg har sett av kabinettet forteller om ekstremt dårlig plass bak hovedkortplata; så liten at kabelgjennomføringshullene blir ubrukelige. Merket dere noe til dette?

Skrevet

jeg må bare si at jeg liker ikke den nye "tøffe" designen som de sier er retta mot gamere.

og så synes jeg at kabinettet er minst 5 cm kortere enn det burde være, spesielt når det er så stort.

Skrevet

Akkurat det samme med 1200 kabinettet mitt, utrolig dårlig plass så det er et strev å få gjort noe med kablene der.

er bare å la vær å ha på side døren på den siden. problem løst :)

Skrevet

Heftig kabinett fro luftkjøling i praksis, råttent kabinett emd tanke på kabelgjennomføring og den kort sagt bedritne løsningen av HDD racks både inne i og på toppen av kabinettet.

Antec har ikke gjort noe revulusjonerende i det hele tatt siden 1200 kom! Dette er samme møkka i ny innpakning.

Få noe nytt, Antec!

Skrevet

Så litt på bilder andre steder, viftene i front er pakket inn i plastræl dørene og ser kronglete ut å bytte.

Det ser også vanskelig å få til noe god vannkjølings loop i kabinettet uten store modifikasjoner.

Synd..

Skrevet

Anetec 1200 er et flott kabinett det, om man er organisert og tenker seg om er det ok med plass til kablene der - gjeller bare å tenke seg om ;)

Dette ser derimort helt j**elig ut... Det er nok en grunn for at det er mellom 70-50% av prisen til 1200 :!:

Skrevet

Har hatt dette kabinettet selv i et halvt år eller så. Må si meg veldig fornøyd med det! Meget god luft-flyt inni, og det bråker mindre enn ps3'en eller xbox 360'en min :) Jeg er litt enig med kritikken mot kabel-hullene; de kan være litt skarpe og panelet må klemmes ganske hardt på - selv runde kabler er blitt flatkabler nå, hehe.

• 2 uker senere...
Skrevet

Dette kabinettet virker jo bare som 1200 med nytt utseende og noen andre vifter... Utseendemessig er jo dette faktisk verre enn HAF X, det er en prestasjon i seg selv.

Hvorfor i alle dager skal jeg kjøpe dette framfor si HAF X, som kjøler bedre og faktisk ser bedre ut?

I tillegg er det mindre plass til skjermkort her enn i HAF X, og færre utvidelsesspor. CPX-strømforsyning er jo et lite pluss da.

Vifteløsningen i toppen er fullstendig idiotisk og gir altfor mye plass til overs.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...