Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Jenter, alkohol og utseende


Anbefalte innlegg

Heisann, jenter i tyve årene her.

 

Lurer på et par spørsmål til dere gutter/menn:

 

1. Hvor kresne er dere egentlig når det kommer til jenter dere vil være i forhold med?

Hvem hadde du valgt av disse (helt ærlig):

Megan Fox/Jessica alba looking girl, snill og grei til vanlig, men har en tendens til å drikke seg drita og skjemme seg ut. Du har ved noen tilfeller tidligere fått puttet den i henne.

Eller den jenta som helt vanlig ut og søt. Rolig når hun er ute, og går som oftest hjem alene. Den sjenerte jenta.

 

2. Er det mulig at en jente som type i eksempel 1 (dritet seg ut en god del) kan forandre seg i dine øyne og bli kjærestemateriale? (dersom hun roer seg ned osv). Eller er hun for evig stemplet i deg og dine kompissers øyne?

 

3. Hvordan ville du foretrukket en jente skulle oppført seg i fylla som du var interessert i. Hva er akseptabelt og hva blir for dumt?

 

Og til sist 4: Hvor viktig er det for deg at dine venner synes godt om henne?

 

Håper dere kan tenke dere virkelig om og se for dere scenarioet :)

 

Tusen hjertelig: fra to unge piker som har dritet seg ut forran noen vi er interessert i. (Regner med at begge har satt oss i kategorien pulbar men ikke forhold desverre.)

 

Postet av anonym: b67d0300589ffb2dc813945d85cced17

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nå er det jo sånn da at de spørsmålene dere ramser opp her er ganske individuelle fra gutt til gutt. Personlig iaf:

1. Går for den søte, vanlige her jeg da :p Selvom det forsåvidt er ytterpunkter du beskriver her, så ville jeg nok helst gått for en mellomting. Greit å roe det litt, men ikke sitte i en krok for seg selv heller if you catch my drift.

2. Njaeh, kommer an på hva som har skjedd. Har "tilgitt" noen tidligere, men har vært ei eller to som har dratt det litt langt og som for meg ikke er noe kjærestematerialet på noen år ennå. (isåfall har de mye å bevise først)

3. Som sagt, skal jo ha det gøy, er absolutt lov det. Men hvis det kommer til det punktet hvor jeg rettogslett blir flau på hennes vegne, da er vi over grensa for å si det sånn. Så rådet er vel å ikke gjøre noe som skjemmer andre, da hadde dere ihvertfall ikke fått napp hos meg :p

4. Hmmm, La oss si at vi snakker kjærestemateriale til tusen, det er henne og ingen andre og verden sirkler om henne (mange som er i en sånn situasjon, been there, done that) da gir jeg f i hva de fleste andre mener. Er min egen mening til hennes fordel, er det godt nok, har jo absolutt ingen planer om å dele henne med vennegjengen heller. Men generelt har det littegrann å si, mye fordi at hvis vennegjengen har en samlet mening, skal det nok endel til for at en selv ikke blir påvirket av den meningen i det hele tatt.

Lenke til kommentar

Kriterier til den beste partner.

 

Høyde: 70cm - Topp til tå

Hode Fasong: Samma faen, bare det er flatt på toppen - Merk: Her skal pilsen stå.

Ører: Store! Håndtak slik at du kan selv styre tempoet.

 

Resten er bare detaljer

 

 

TrollFace.png

 

 

Den seriøse delen av tråden.

 

Jeg svarer for meg, 19 år.

 

1.

Definitivt hu fine, ikke pga utseende. Men fordi hu drikker og har det morro. Nyter denne drikke 'epoken' i livet, slik jeg gjør. Andre har sikkert en annen mening her. MEN om det alltid er rølpe-fyll og spy er definitivt dette en dame å ta avstand fra. Når det endelig blir helg, og du veit det blir kanskje maks en sjappis i dusjen søndag kveld, fordi hu skal drekka seg spying og fyllesjuk er trist.

 

2.

Ja, om ei jente går fra å være vill og kåt, til rolig og har litt mere selvrespekt for hvem hu har seg med osv. Så vil jeg si at den 'hore' statusen blir borte. For det å dømme på dems tabber i livet ser jeg ingen grunn til. Men tråden er ikke tjukk om dama får pullback til det hu var før.

 

3.

Hu kan være like full som meg, og jeg skal være like full som hu. Hu kan godt ha mere festspirit enn meg tiltider.

 

4.

Det kunne jeg ikke brydd meg mindre om. Jeg veit kameratene mine ikke bryr seg med hvem jeg er med. Med mindre det er ekstreme tilfeller.

 

Konklusjon: Det er så mange andre faktorer som spiller inn om Megan Fox eller hu sjenerte jenta skal bli min nye, hypotetisk sett.

Endret av The_Tom
  • Liker 4
Lenke til kommentar

Heisann, jenter i tyve årene her.

 

Lurer på et par spørsmål til dere gutter/menn:

 

1. Hvor kresne er dere egentlig når det kommer til jenter dere vil være i forhold med?

Hvem hadde du valgt av disse (helt ærlig):

Megan Fox/Jessica alba looking girl, snill og grei til vanlig, men har en tendens til å drikke seg drita og skjemme seg ut. Du har ved noen tilfeller tidligere fått puttet den i henne.

Eller den jenta som helt vanlig ut og søt. Rolig når hun er ute, og går som oftest hjem alene. Den sjenerte jenta.

 

Det varierer sikkert fra person til person. Selv er jeg svært kresen (kanskje derfor jeg har vært singel i mange år nå). Av disse valgene ville jeg sikkert gått for nummer to. Jeg har ikke lyst på en kjæreste som er løs på tråden i fylla og ellers, men om noen har gjort et par dumme ting er selvfølgelig ingen skandale.

 

Jeg kunne godt ha valgt en jente som tidligere har gjort mye dumt, så lenge jeg vet at hun har forandret seg. Men først og fremst ser jeg etter litt mer rolige jenter. Kan sikkert vise interesse for jenter som gjør dumme ting i fylla, men tviler på at jeg er interessert i noe forhold da, med mindre jenta er sinnsykt pen. Da kan man prøve å bli bedre kjent med henne og "forandre" henne litt.

 

2. Er det mulig at en jente som type i eksempel 1 (dritet seg ut en god del) kan forandre seg i dine øyne og bli kjærestemateriale? (dersom hun roer seg ned osv). Eller er hun for evig stemplet i deg og dine kompissers øyne?

 

Dette har jeg egentlig svart på ovenfor, men her er svaret enkelt og greit; JA.

 

3. Hvordan ville du foretrukket en jente skulle oppført seg i fylla som du var interessert i. Hva er akseptabelt og hva blir for dumt?

 

Blir litt vanskelig å svare på dette, men hvis jeg hadde vist interesse for ei jente på byen og hun hadde vist interesse tilbake. Så blir det ikke dumt om vi drar hjem sammen, men vil jo selvfølgelig ikke at jenta skal være slik hver helg. Men er det "følelser" inne i bilde, så er det jo akkurat det samme hva som skjer.

 

Eller tenker dere på hvordan jenta skal oppføre seg rundt andre personer?

 

Og til sist 4: Hvor viktig er det for deg at dine venner synes godt om henne?Postet av anonym: b67d0300589ffb2dc813945d85cced17

 

For meg er det veldig viktig. Jeg kunne ikke tenkt meg og gått inn i et forhold med ei jente som vennene mine ikke synes noe om.

Lenke til kommentar

Mann på 21 år her.

 

1. Den snille søte, selv om jeg personlig er helt fullstendig motsatt.

 

2. Nei, for meg vil hun alltid være uaktuell. Kanskje bra for et ligg eller fem, men ingenting utover det.

 

3. Har ingenting imot jenter som blir sexyfulle, så lenger de retter det mot meg, haha. Men alt av skriking og skråling og grining og fjortisoppførsels generelt går dårlig inn hos meg.

 

4. Semi-viktig.

 

Håper dette var til hjelp.

Lenke til kommentar

1: Jeg faller alltid for den pene jenta som er litt små-crazy. Ender dog somregel dårlig.

 

2: ja. Men da må hun virkelig vise at hun kan være lojal.

 

3: Sprudlende, selvsikker, leken, men med et hint av uoppnåelighet. Flørter ikke uhemmet rund. :cool:

 

4: Uviktig.

 

Forskjellenen på pulbar og forholdsmateriale, handler om personlighet og koker ofte ned til spørsmålet: Er hun verdt det eller ikke?

Lenke til kommentar

trukke de kara som er her inne er de riktige å spørre, men seff skal jeg hjelpe.

 

Hadde valgt jente nr 1 alltid, skal jo ikke kjede meg til døde heller, så nothx til sjenerte jenter som ikke tør å gjøre noe.

 

OG ser dere ut som jessica alba, fyfan, da kunne u nesten vært utro så mye du vil, hadde vel fortsatt vært i lykkerus

Lenke til kommentar

Mann 28 her

 

1. Hvor kresne er dere egentlig når det kommer til jenter dere vil være i forhold med?

Hvem hadde du valgt av disse (helt ærlig):

Megan Fox/Jessica alba looking girl, snill og grei til vanlig, men har en tendens til å drikke seg drita og skjemme seg ut. Du har ved noen tilfeller tidligere fått puttet den i henne.

Eller den jenta som helt vanlig ut og søt. Rolig når hun er ute, og går som oftest hjem alene. Den sjenerte jenta.

1. Hmmm vanskelig. har hatt begge deler. Liker ikke å putte folk i bås (dog er ganske ungåelig). I min erfaringer er det en tileggs "diagnoser" ved begge arktypene som avgjør mer en selveste arktypen. På et egenerelt nivå ville jeg si at jeg foretrekekr noe imellom. Begge ekstremene er ganske ille.

2. Er det mulig at en jente som type i eksempel 1 (dritet seg ut en god del) kan forandre seg i dine øyne og bli kjærestemateriale? (dersom hun roer seg ned osv). Eller er hun for evig stemplet i deg og dine kompissers øyne?

 

2. jau hu kan godt forandre seg. gjelder begge arktypene. Mitt intrykk endres jo ettersom man blir bedre kjent. Problemet med begge arktypene er jo om man gidder å gjøre arbediet med å bli bedre kjent. Full fres jenter kan på mange måter være like vanskelig å komme innpå som frøken uber sky.

 

3. Hvordan ville du foretrukket en jente skulle oppført seg i fylla som du var interessert i. Hva er akseptabelt og hva blir for dumt?

 

er ingen fasit svar på hva som er rett. Dog er en del feil. Om jeg føler hun holder optionene sine åpne hele kvelden bakker jeg unna. Om hun er søppel full hver gang jeg ser henne er det en veldig turn off. Og så er jo setting veldig viktig. Er det fest med venner eller bare blant random folk på byen? Mere akseptabelt å drite seg ut blant venner enn inne i baren.

 

Og til sist 4: Hvor viktig er det for deg at dine venner synes godt om henne?

Hmmm ville ikke si venner trumfer kjæreste eller omvendt, men er ganske viktig at hun viser vilje til å omgåes mine venner. Vil jo ikke ha det slik at jeg må velge om jeg skal dra ut med venner eller hu. Dog er jo ikke snakk om at det er behov for at de skal være bestevenner. Stiller jo samme kravet til venne mine om at de gjør en insats med å komem overens med dama mi.

 

 

 

skulle jeg bli ganske kynisk ville jeg si at dere kanskje strekker dere litt utenfor deres "klasse". En 9 kan godt pule en 6 er men gidder faen ikke bli sammens med ho.

Lenke til kommentar
1. Hvor kresne er dere egentlig når det kommer til jenter dere vil være i forhold med?

Hvem hadde du valgt av disse (helt ærlig):

Megan Fox/Jessica alba looking girl, snill og grei til vanlig, men har en tendens til å drikke seg drita og skjemme seg ut. Du har ved noen tilfeller tidligere fått puttet den i henne.

Eller den jenta som helt vanlig ut og søt. Rolig når hun er ute, og går som oftest hjem alene. Den sjenerte jenta.

Svært kresen.

Om hun liker sex er det en bra ting! Det gjør jeg og.

Hun må være sexy, no doubt, og like å se bra ut, og bry seg om utseende (trening!).

Men det må være classy, og ikke bimbo. Brains+looks.

Hun må gjerne gå hjem alene, men om hun har pulekompiser så er nok det e pluss for meg. Viser at hun er typen som liker sengekos, og ikke blandt dem som har hodepine i tre uker, så mensen, og hodepine i tre nye uker straks man har satt en ring eller unge på henne.

 

2. Er det mulig at en jente som type i eksempel 1 (dritet seg ut en god del) kan forandre seg i dine øyne og bli kjærestemateriale? (dersom hun roer seg ned osv). Eller er hun for evig stemplet i deg og dine kompissers øyne?

Bruker ikke lang tid på å kategorisere en jente, og det skal litt til før de jobber seg ut av den båsen de havner i. Kjærestemateriale er jo på topp, utseende bør være minst en 7er (av 10), vidre er det like interesser til en viss grad, selvstendighet, verdier osv. Det spørs veldig på hva du mener emd eksempelet ditt da. Alle kan gjøre tabber i fylla. Men det er hva man lærer, sier, og gjør i etterkant som teller.

 

3. Hvordan ville du foretrukket en jente skulle oppført seg i fylla som du var interessert i. Hva er akseptabelt og hva blir for dumt?

Hun skal i hvertfall ikke gjøre ting i fylla hun ikke kan stå for (eller gjort) i edru tilstand. Slike som kommer hjem til kjæresten og lukter mer mann en sprit er no-go. Slike som sitter seg ned å griner og syter likeså, veldig lite sexy.

 

Og til sist 4: Hvor viktig er det for deg at dine venner synes godt om henne?

Stort sett alfa-omega. Jeg har vell en neve nære venner, og ingen av dem ville dømmt noen uten skikkelig grunn. Men om noen av dem har virkelige tvil, eller ikke liker den eventuelle kjæresten, så blir det neppe langvarig.

 

Dog er ikke jeg særlig "ung" lenger. (nettopp fyllt 25 :no: )

 

Så dere må beskrive nærmere hva det er snakk om for ellers blir det bare synsing.

Lenke til kommentar

skulle jeg bli ganske kynisk ville jeg si at dere kanskje strekker dere litt utenfor deres "klasse". En 9 kan godt pule en 6 er men gidder faen ikke bli sammens med ho.

 

TS HER OPPDATERING

 

Takker for svar alle sammen. Jeg er klar over at en mann som er 9 er godt kan ligge med en 6 er fra 1-10. Heldigvis er vi begge heldige og ser på oss selv som 8-9. (Ikke for å være overlegne eller noe :ph34r: )

 

Når vi "dreit" oss ut var vi ikke på samme fest, og de to guttene vi liker kjenner ikke hverandre en gang. Så er inviduelle sitasjoner.

 

Jeg brunetta kan vi vel si drakk meg temmelig full og flørta febrilsk med han jeg er interessert i. Det så ut som vi hadde sex med klær for å si det på den måten, forran flere :blush: Hadde det vært engangs tilfellet hadde jeg ikke vært så flau, men dette har skjedd 3-4 ganger tidligere. Så jeg er i alle fall stemplet forran hans kamerater tenker jeg... :no: (Må bare legge til at han jeg er keen på ofte drikker seg drita selv og er med på leken. Men jeg merker ingen interesse fra hans side foruten når vi drikker sammen. Så er nok satt i båsen "pulemateriale" tenker jeg. Men vi av og til i hverdagen på msn/FB ol. som venner. :hmm:

 

Venninna mi er blondine og sliter kanskje et par hakk ekstra. Hun har gjevnlig ved flere annledninger drikker seg drita og blitt med både han og andre kompisser hjem. Dog ikke på samme tid, men han fikk vite det. De har mer eller mindre fått et forhold hvor de ringer hverandre etter byen for sex. Hun har aldri møtt kompissene hans og de prater aldri uten om når de møtes.

 

Vi har virkelig lyst å bare "poff" forandre oss og bli drømmedama. Slik at de skal bare "WoW! Hun er jo en skikkelig jente"!! :blush:

 

Hva bør vi gjøre da? Først og fremt slutte og hoppe til køys eller?

 

Postet av anonym: b67d0300589ffb2dc813945d85cced17

Lenke til kommentar

TS HER OPPDATERING

 

Takker for svar alle sammen. Jeg er klar over at en mann som er 9 er godt kan ligge med en 6 er fra 1-10. Heldigvis er vi begge heldige og ser på oss selv som 8-9. (Ikke for å være overlegne eller noe :ph34r: )

 

Hva bør vi gjøre da? Først og fremt slutte og hoppe til køys eller?

 

Postet av anonym: b67d0300589ffb2dc813945d85cced17

 

først av alt så er jo det at man ser på seg selv som en 8-9 når man egentlig kanskje er en 7-8/6-7 det som kjennertegner problematikken. Man feil scorer seg sjøl og operer deretter som alltid ender med pump and dump. Også de som er 8-9 kan fort dette ned noen hakk om de er uintresange/tom i toppen /dårlig personlighet. Dog jeg prøver ikke å si at det er deres situasjon bare illustrer en kjent problemstilling.

 

Når det kommer til hva dere bør gjøre for å få dem til å endre oppfatning av dere så er jo det eneste som funker å vise det gjennom handling. Dog dette kan være vanskelig om dere allerede er satt i bås. Om dere endrer atferd vil jo de oppdage det og da blir de kanskje nyskjerrig eller så ditcher de dere. De kalde harde fakta er jo at det allerede kan være for sent.

 

Mer konkrete og konstruktive tiltak er vel å vise at dere kan dra på byn uten å drite dere ut. Oppføre dere/smiske mot/med vennene deres. Snakk mindre vås mere substans. Ikke ring (og unnskyld språket) be om pikk klokka 02/0300 på natta. Om de vil ha dere i seng la dem jobbe for det og ikke bare plukke dere opp etter kebab og cola på tur heim.

Ikke pul rundt i venne flokken. Gutter jubler ikke akkurat av glede av tanken på å ha ei dame som alle kompisene har knulla. har sjøl dumpa ei dama pga jeg fant ut hu hadde ligge med et par kompiser. Blir så jævla ukømfy.

 

Problemet er jo at når man ikke helt vet hvilken boks de har dere i blir det vanskelig å vite hva man skal endre på. Og om det i det heletatt er mulig å endre bås. er jo en overhengende fare at dere er i den typiske pulevenner som har fått følelser båsen. Og da trur jeg det er veldig lite sannsynlig at dere klarer å endre på det. For om det er situasjonen så holder de jo bare på dere intill noe bedre kommer avgårde.

Lenke til kommentar

Jeg hadde heller vært med ei rolig og snill 6er(utseendemessig skala) enn ei vill 9er. Og ei som er en perfekt 10er som er rundbrenner hadde tent meg mindre enn ei jomfru 3er.

 

Det som gjør at det blir så turn-off for meg er ikke nødvendigvis personligheten, kjenner mange jenter som er supersnille til vanlig men er helt crazy når de er fulle. Men jeg syntes ikke ville jente er feminine i det hele tatt og femininitet er et must for meg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

skulle jeg bli ganske kynisk ville jeg si at dere kanskje strekker dere litt utenfor deres "klasse". En 9 kan godt pule en 6 er men gidder faen ikke bli sammens med ho.

 

TS HER OPPDATERING

 

Takker for svar alle sammen. Jeg er klar over at en mann som er 9 er godt kan ligge med en 6 er fra 1-10. Heldigvis er vi begge heldige og ser på oss selv som 8-9. (Ikke for å være overlegne eller noe :ph34r: )

 

Når vi "dreit" oss ut var vi ikke på samme fest, og de to guttene vi liker kjenner ikke hverandre en gang. Så er inviduelle sitasjoner.

 

Jeg brunetta kan vi vel si drakk meg temmelig full og flørta febrilsk med han jeg er interessert i. Det så ut som vi hadde sex med klær for å si det på den måten, forran flere :blush: Hadde det vært engangs tilfellet hadde jeg ikke vært så flau, men dette har skjedd 3-4 ganger tidligere. Så jeg er i alle fall stemplet forran hans kamerater tenker jeg... :no: (Må bare legge til at han jeg er keen på ofte drikker seg drita selv og er med på leken. Men jeg merker ingen interesse fra hans side foruten når vi drikker sammen. Så er nok satt i båsen "pulemateriale" tenker jeg. Men vi av og til i hverdagen på msn/FB ol. som venner. :hmm:

 

Venninna mi er blondine og sliter kanskje et par hakk ekstra. Hun har gjevnlig ved flere annledninger drikker seg drita og blitt med både han og andre kompisser hjem. Dog ikke på samme tid, men han fikk vite det. De har mer eller mindre fått et forhold hvor de ringer hverandre etter byen for sex. Hun har aldri møtt kompissene hans og de prater aldri uten om når de møtes.

 

Vi har virkelig lyst å bare "poff" forandre oss og bli drømmedama. Slik at de skal bare "WoW! Hun er jo en skikkelig jente"!! :blush:

 

Hva bør vi gjøre da? Først og fremt slutte og hoppe til køys eller?

 

Postet av anonym: b67d0300589ffb2dc813945d85cced17

 

Spør du meg hadde dere nok begge vært ganske uaktuelle for forhold etter de episodene. Hadde ikke hata dere, men kunne nok aldri falt meg inn å basere noe slags forhold på en sånn start. Beklager å være uoptimistisk, men dere ba om ærlige svar.

 

Men dette er jo bare meg, kanskje de gutta dere mener er desperate.

Lenke til kommentar

1 a)Ganske kresen i grunn, det er jo tross alt snakk om et forhold og noe mer enn en flørt.

 

b)Tja, det kan jo godt være begge type jenter det. Jeg er ikke dømmende på jenter som har ONS, med mindre det er snakk om veeeldig mange. Det er mer i personligheten til ei jente enn hvordan hun oppfører seg på byen. Dessuten kom det vel frem i en studie for ikke så lenge siden at psykologi og legestudenter er noen av de som er mest "løse" (blant studenter), så det sier vel sitt at det ikke har noen sammenheng med hvordan jenta er ellers.

 

2. Som sagt tror jeg det i deres tilfelle bunner mer ut i at dere ikke er demmes type rent personlighetsmessig. Ellers så funker dere bare sammen i senga. Om hde hadde vært interessert i noe mer hadde de bedt dere ut på kafe eller noe annet koselig for å bli bedre kjent.

 

3.

 

Det er greit å drikke seg full i blant, men selv liker jeg å drikke i moderate mengder. Utroskap er det nulltoleranse for i min bok. Blir hun kranglete hver gang hun drikker er det et stort minus.

 

4. Mest sannsynlig (eller forhåpentligvis) liker vennene mine allerede hun da vi har veldig like verdisyn. Er det så ille at det blir konflikt mellom en GOD kamerat og kjæreste, og forholdet er i tidlig fase, gjelder selvsagt "bro's before hoes".

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...