Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Intimbarbering


Carman

  

82 stemmer

  1. 1. Spørmålet er enkelt, barberer du deg nedtil?

    • Fjerner alt jevnlig (gutt)
    • Fjerner alt jevnlig (jente)
    • Fjerner alt noen ganger (gutt)
    • Fjerner alt noen ganger (jente)
      0
    • Fjerner alt en gang i blant (gutt)
    • Fjerner alt en gang i blant (jente)
      0
    • Trimmer litt (gutt)
    • Trimmer litt (jente)
      0
    • Nei (gutt)
    • Nei (jente)
      0


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Barberer meg nedentil ca. hver 4. eller 5. dag. Ville nok barbert meg litt oftere om jeg hadde vært i et forhold.

 

De fleste jentene bør, etter min mening, barbere seg nedentil, men det varierer nok fra gutt til gutt. Det er vel ikke noe must for jenta at gutten er barbert der nede, men det er sikkert noen som liker det og vil ha det sånn.

 

For meg virker det som at det er mer populært å barbere seg nedentil, da jeg sjelden ser noen som aldri har barbert seg der nede.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Barberer meg nedentil ca. hver 4. eller 5. dag. Ville nok barbert meg litt oftere om jeg hadde vært i et forhold.

 

De fleste jentene bør, etter min mening, barbere seg nedentil, men det varierer nok fra gutt til gutt. Det er vel ikke noe must for jenta at gutten er barbert der nede, men det er sikkert noen som liker det og vil ha det sånn.

 

For meg virker det som at det er mer populært å barbere seg nedentil, da jeg sjelden ser noen som aldri har barbert seg der nede.

 

Jeg vil si meg enig der.. Det er ganske mange som gjør det, eller i det minste holder det ganske kort. Men man vi jo alltid ha de "andre" som ikke gjør det..

 

Det er vel mer normalt nå enn før... er vel forøvrig mer normalt for personer mellom 15-30 enn oppover også..

 

 

Har vi ikke jenter på forumet, eller tør de ikke dele det anonymt?

Lenke til kommentar

Har vi ikke jenter på forumet, eller tør de ikke dele det anonymt?

Det er en "offentlig avstemming", da ikke anonymt.

 

Og forresten; Det skrives "jevnlig", uten G.

 

Jeg siktet til at det ikke var stemt på noen av jentelaternativene..

 

Edit: nå er det det..

Endret av Carman
Lenke til kommentar

Jeg skjønte det, og viste til at det er en "offentlig avstemming" og derfor ikke så anonymt. Tipper du hadde fått flere stemmer om avstemmingen var anonym i så måte at heller ikke nick vistes.

 

En hver avstemning er vel anonym? Er jo ingen som ser hvem som har stemt hva.

Lenke til kommentar

Jeg skjønte det, og viste til at det er en "offentlig avstemming" og derfor ikke så anonymt. Tipper du hadde fått flere stemmer om avstemmingen var anonym i så måte at heller ikke nick vistes.

 

En hver avstemning er vel anonym? Er jo ingen som ser hvem som har stemt hva.

Over hvert alternativ står det "Se", trykker man på denne ser man hvem som har stemt hva.

Lenke til kommentar

Jeg skjønte det, og viste til at det er en "offentlig avstemming" og derfor ikke så anonymt. Tipper du hadde fått flere stemmer om avstemmingen var anonym i så måte at heller ikke nick vistes.

 

En hver avstemning er vel anonym? Er jo ingen som ser hvem som har stemt hva.

Over hvert alternativ står det "Se", trykker man på denne ser man hvem som har stemt hva.

 

Ah, takk. Da skjønte jeg straks litt mer. Avstemningen burde nok vært helt anonym, selv om intimbarbering ikke er noe å være flau over.

Lenke til kommentar

Jeg skjønte det, og viste til at det er en "offentlig avstemming" og derfor ikke så anonymt. Tipper du hadde fått flere stemmer om avstemmingen var anonym i så måte at heller ikke nick vistes.

 

En hver avstemning er vel anonym? Er jo ingen som ser hvem som har stemt hva.

Over hvert alternativ står det "Se", trykker man på denne ser man hvem som har stemt hva.

 

Ah, takk. Da skjønte jeg straks litt mer. Avstemningen burde nok vært helt anonym, selv om intimbarbering ikke er noe å være flau over.

 

Det var jeg ikke klar over.. Hvordan gjør man den anonym da...?

Endret av hernil
Lenke til kommentar

Det har faktisk blitt langt mer normalt med litt dusk der nede igjen hos jentene, jeg i alle fall synnes ikke det er noe som ødelegger nevneverdig så lenge det ikke ser ut som amazonas.

 

Når det gjelder hygiene er det selvsagt lurt å få trimmet litt innimellom på en del strategiske plasser både hos menn og kvinner.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...