Gå til innhold

Velkommen til Gamer's Paradise!


Anbefalte innlegg

Flott tiltak, håper dette blir en knallsuksess. Kommer kanskje til å ta en titt i ny og ne jeg også, selv om ingen av titlene er interessante for meg... Kanskje litt pussige valg.

SC2 er jo etter min mening det ultimate konkurransespillet, så dette vil jeg ikke si er et pussig valg. Er vel det som er desidert størst i E-sportverdenen nå for tiden, selv om det kanskje ikke har slått helt igjennom enda her til lands.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Websiden funker overhodet ikke her, får ikke logget inn uten å havne på frontsiden. Men norsk-esport dev linken sier jeg er logget inn plutselig. Var veldig rotete opplegg dette her. Alle sc2 turneringene står som TG også, får ikke meldt meg på.

Lenke til kommentar

Websiden funker overhodet ikke her, får ikke logget inn uten å havne på frontsiden. Men norsk-esport dev linken sier jeg er logget inn plutselig. Var veldig rotete opplegg dette her. Alle sc2 turneringene står som TG også, får ikke meldt meg på.

Vi er veldig klar over akkurat disse innkjøringsproblemene. Dette vil bli fikset i løpet av morgendagen, håper vi. Da kommer det også mer konkret informasjon om de ulike turneringene og premiene.Stay tuned!

Endret av TST
Lenke til kommentar

Takk for info, og jeg ser frem til dette maskineriet kjører som smurt!

Er rett og slett en fantastisk idè, og de som kom opp med det fortjener trampeklapp! :D

 

@Smiiley - regner med at de spilla som er nå, bare er oppstarten, og at det vil komme flere senere. Er jo ikke en spikra line-up enda vil jeg si.

 

Gleder meg til å følge fremgangen fremover nå ja :D

 

Stå på!!

Lenke til kommentar

Bra initiativ! Vi trenger mer konkurransespilling.

 

En ting jeg savner er fighting games. Hvis det skal være 1 mot 1, og i tillegg delarrangementer i de store byene ville det nesten vært rart uten ett fighting game. Hvis det er en type spill som passer for 1 mot 1, og som faktisk er designet kun med det i tanken, så er det fighting games. Nå skal det sies at de generelt er dårlige online, men for et lokalt arrangement er det ingenting som passer bedre.

 

Det er mange fighting games å velge i for tida, men etter synkende prioritet kan jeg anbefale; Tekken 6, SSFIV, Marvel vs Capcom 3 og Mortal Kombat.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...