Gå til innhold

Fristende godbiter på vei til 3DS


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Enig med det meste. OOT, alle nye mario spill og Atlus sine kommende (dere burde nevnt at en av Shin megami tensei tittlene har fått et annonnsert navn, og at en annen har fått puttet på "persona" i tilegg. Altså er det enten en remake eller et nytt spill i persona serien.

 

Dere burde kanskje nevnt "Tales of the abyss" også, som har fått en annonnsert remake. Tales of the abyss så opprinnelig ikke dagens lys her i europa, så europeiske fans som jeg måtte (nok en gang) kjøpe en amerikansk ps2.. (den gamle amerikanske var ødelagt)

Lenke til kommentar

Dere burde kanskje nevnt "Tales of the abyss" også, som har fått en annonnsert remake. Tales of the abyss så opprinnelig ikke dagens lys her i europa, så europeiske fans som jeg måtte (nok en gang) kjøpe en amerikansk ps2.. (den gamle amerikanske var ødelagt)

Tales of the Abyss er et herlig, innholdsrikt rollespill (min favoritt i serien på PS2), men like fullt en ny versjon av et gammelt spill.

 

" beverhalen fra Super Mario Bros. 3 vil gjøre et kjærkomment comeback"

 

Eller vaskebjørnhalen? :tease:

Eller vaskebjørnhalen, ja. ;)

Endret av snkupo
Lenke til kommentar

"...dermed har tilhengere av Dragon Quest, Kingdom Hearts og Final Fantasy litt av hvert å juble over."

 

At det kommer et Kingdom Hearts til 3DSen er gammelt nytt. Det heter Kingdom Hearts: Dream Drop Distance, bytter mellom Sora og Riku som spillbare gjennom historien og vil være koblet til Kingdom Hearts 3 på et eller annet vis. Sannsynligvis er det en KH3-prequel.

 

At det kommer mer Final Fantasy og Dragon Quest er ren logikk. Final Fantasy er enormt, og Dragon Quest er enda større i Japan. Selvsagt kommer det mer.

Endret av vikingkylling
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...