Gå til innhold

Har dere noen forslag til en 27" PC-skjerm?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du må nok legge på en tusenlapp: http://www.netshop.no/Avdelinger/Datautstyr/Skjermer/27--LED/Acer/Acer-27-LED-Wide-H274HL-1920x1080,-1000-000-1,-5ms,-VGA,-DVI-45693.aspx

 

LED gir ett bedre bilde. (pga fargen i selve lyset)

 

Har akuratt montert 3 typer skjermer hos en kunde, 27" lysrør, 22" LED og 37" LED, alle fra samme produsent (Samsung), og LED skjermene ha ett mye bedre sortnivå på bildet, og bedre farger.

Endret av AndersT2
Lenke til kommentar

Husk på før du kjøper at de billigste 27 tommerne har maxoppløsning på 1920 x 1080.

 

Dersom du ser forbi de billigste skjermene i denne størrelsen vil du få en maxoppløsning på 2560 x 1440 som unektelig ser bedre ut mht størrelsen på skjermen. Desverre er de tilsvarende dyrere og langt over budsjettet ditt på 1500,-

 

Kanskje sette av litt kronasje fremover og investere i en skikkelig god skjerm du kan ha i mange år?

 

Jeg har også planer om å kjøpe skjerm, og venter heller litt lenger enn å kjøpe noe jeg ikke er 100% fornøyd med :)

 

Tilbud på Dell U271 hos Dustin till 6,299,-

Lenke til kommentar

Jeg har en Benq som er ganske lik den som er linket til over (bare matt versjon = mindre gjenskinn, men noe dårligere kontrast).

Ble fryktelig skuffet over kvaliteten på skjermen, men til den prisen kan man nok ikke forvente mer.

Før hadde jeg en dyr 20" fra Lacie med IPS-panel, så det gjorde nok ikke overgangen "lettere", men til surfing og slikt er skjermen helt ok, men til f.eks. film bruker jeg heller tv-skjermen.

Lenke til kommentar

Benq sine "billig-skjermer" er helt greie til spilling mm. Her har du f.eks en LED 24" til ca 1500kr. Til denne prisen er det en veldig god skjerm. Vær derimot obs på at det kun medfølger en vga-kabel såvidt jeg vet. DVI-kabel får du til et par hundre kroner maks.

 

Bruker akkurat 3 av de BenQ skjermene i Eyefinity :-)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...