Gå til innhold

Gamer.no LAN


Anbefalte innlegg

Les førsteposten i linken først. Merk at noe av informasjonen er utdatert:

http://www.innlegg.no/index.php?showtopic=10756

 

Bakgrunn:

Jeg tok på meg oppgaven å hoste et LAN for gamer.no/innlegg.no medlemmer for en god stund tilbake. Det startet bra, men det viste seg at det oppsto en rekke problemer etter hvert. I første omgang fikk jeg en stygg sykdom som satte meg ute av spill i litt over et halvt år, i tillegg til noe annet styr. Når jeg ble frisk tenkte jeg på å prøve å plukke opp planene igjen, men det gikk opp for meg at vi rett og slett var for få personer.

Nå som innlegg.no og diskusjon.no har blitt slått sammen, prøver jeg dermed igjen, og forhåpentligvis med mer hell denne gangen.

 

Denne gangen vil jeg derimot ikke love noe for tidlig. Det er vesentlig at vi får nok personer i crewet (20 stykk vil jeg tro er passende, hvis noen mener at det er feil, kommenter gjerne), og hvis det ikke er mulig må jeg legge om planene og tone ned arrangementet en hel del.

 

Jeg regner med at flere av de som sa seg villige til å være med forrige gang sier ja igjen, men vi har fortsatt en nokså lang vei å gå når det kommer til rekruttering.

 

Så, hvis du kunne tenke deg å hjelpe til med å arrangere et LAN for diskusjon.no-medlemmer, og venner av disse, skriv en kommentar. Hvis du melder deg på som crew må du fylle minst en av de følgende rollene, og være villig til å faktisk bruke tid på prosjektet:

 

Tech-crew

Web-designer/koder (lage en ryddig webside som har funksjonene vi trenger)

Altmuligmann (bæring, rydding osv.)

Tekstforfatter (skrive noen av tekstene til nettsiden, jeg kommer til å hjelpe til mye her)

Person med ansvar for konkurranser

Person som står på scenen og introduserer konkurranser osv (kommer ikke på ordet)

Person som kan hjelpe meg med budsjettet

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Som skrevet i linken i førstepost ønsket jeg å hoste et stort LAN, med opp til 300 folk. Det er vel uansett klart nå at det er alt for få som har sagt seg villig for å hste et så stort ett, så regner med at vi kan fikse noe smått med 20-30 stykk, med litt mer sånn "venneLAN"-preg

Endret av Error
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Error: Greit du søker etter folk på forumer, men hvordan vet du at alle som melder seg frivillig er til å stole på?

 

Annbefaler deg forøvrig å bare sette opp søknadsskjema (bruk google docs for å gjøre det enkelt) og spre linken.

Lenke til kommentar

Med tanke på at det er et LAN for folk på forumet ser jeg ikke helt ellers hvordan jeg skulle fått inn folk, som vil jobbe gratis.

 

Men som sagt, så er det alt for lite interesse for å få til et større LAN, og når eksamensperioden er over regner jeg med å få satt igang et LAN i mer "forumtreff"-stil, hvor spesielt interesserte samles for å være sosiale.

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...

Med tanke på at det er et LAN for folk på forumet ser jeg ikke helt ellers hvordan jeg skulle fått inn folk, som vil jobbe gratis.

 

Men som sagt, så er det alt for lite interesse for å få til et større LAN, og når eksamensperioden er over regner jeg med å få satt igang et LAN i mer "forumtreff"-stil, hvor spesielt interesserte samles for å være sosiale.

Ta kontakt med meg via MSN eller facebook.

 

MSN: nils.petter.nilsen[at]gmail.com

facebook www.facebook.com/nilspn

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...