Gå til innhold

Kjøpe WoW for første gong


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+3165

Det skal følge med 30 dagers spilletid med original WoW.

Kjøper du den battlechesten trenger du ikke å kjøpe neste expansion (Wrath of the Lich King) før rundt lvl 68 (eventuelt level 55 vist du skal spille Death Knight) og den siste i 78(?).

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Okay :) har du nokre råd får ein nybegynner vist du speler då seff? :)

Jeg har sluttet å spille etter forrige expansion.

Det beste tipset jeg kan gi i forhold til oppleveling er å få med en kompis som du kan recruite (Recruit a friend) da levler dere med 3x exp frem til level 60.

Eventuelt om du kjenner noe som har WoW som kan recruite deg, og samtidig orker å levle iallefall fra 1 til 60 på nytt.

Lenke til kommentar

Har desvere ingen venner som speler WoW... er ikkje største pc gaming samfunnet her ute på landet...

 

Kan sende deg invite så får du 10 days trial, med det kan du levle til level 20, om du finner det morsomt så kan du oppgradere det til vanlig wow og andre ekspansions når du kommer så langt.

men vist du kunne rekrutere meg slik som IT-Henrik seier så hadde det jo vert kos, ved mindre eg må ha ein bruker som ikkje har hatt trail... som eg har hatt, mange ganger på fleire brukerer.

Lenke til kommentar

Er ikke noe stress å fortsette på en konto som har hatt Trial.

 

Men hvordan kan det ikke være gaming community på landet? :s Trodde folk på landet bare kjørte rundt dritings i firhjulingen sin og gamet WoW, jeg.

eg veit det med at eg kan fortsette med trail brukeren min, men om den brukeren kunne blitt rekrutert.

 

fulle folk på firhjulinger skal du ikkje sjå bort frå :) men gaming derimot... lite med det.... alle kjører liksom berre rundt på firhujlingane sine ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...