Gå til innhold

Forslag til et bra spill til ei som ikke vil skyte noen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Spørs litt på om dere vil ha et multiplayer spill eller singleplayer som er underholdene for begge. Braid er et meget godt spill, men det er singleplayer. Gåtene blir imidlertidig nokså vanskelige (og morsomme) så det ligger mye morro i å finne ut av de sammen. I tillegg er det på xbla og dermed nokså billig, men gir fortsatt en god del timer spilling. Last ned demoen først og se om det faller i smak.

 

Endret av Wrathmont
Lenke til kommentar

Jeg vil foreslå Portal. Det første spillet er tilgjengelig på XBLA i en utvidet utgave, Portal 2 kommer om noen få dager.

 

Portal er ikke flerspiller, men det er allikevel gøyalt å spille sammen, man må bruke hjernen mye og da kan det være greit å være fler :p Spillet er lettspilt, og er forholdsvis tilgivende å sette seg ned med uavhengig av ferdigheter. Dessuten har det en hysterisk svart humor.

Portal 2 er for både en og to spillere (separate kampanjer).

Lenke til kommentar

Sørgelig nok er det få spill som den dag i dag som fokuserer på den gode gamle co-op modusen med en venn i sofaen. Det meste skal gå over nettet mot fremmede som alle har hver sin kopi av spillet med tilhørende konsoll og utstyr. Er du heldig lar de deg spille med en venn over nettet. Men split-screen; nei, tror ikke det.

 

Husker i gamle dager da vi gikk på besøk til hverandre for å spille split-screen eller co-op. Bare tenk hvor mye bedre enkelte spille kunne blitt om en kunne spille med et par venner i sofaen!

Endret av Sesseth
Lenke til kommentar

Spill jeg har spillt med kjæresten på xbox

- Viva Pinata (En form for co-op)

- Braid

- Castle Crashers (Co-op)

- Limbo

- Psychonauts (Det er vel spillet som har slått best an)

- fable 2

 

Men hvis du vil ha eventyrspill går det jo ann å prøve å spore opp en utgave av kameo: elements of power? det kan kanskje være noe som faller i smak. Og jeg lurer på om det har en form for co-op og

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...