Gå til innhold

Salgsrekord for WoW: Cataclysm (PC, Mac)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Når alle vennene mine som spiller det slutter så slutter nok jeg også. Hvorfor du bryr deg om hva andre spiller fatter jeg ikke å begripe. Lyst å vite hva jeg skal ha til middag også? Ikke at du skal spise det, men kan være kjekt å kommentere smaken min der og.

Hvis du vil at jeg skal kommentere smaken din, greit for meg. Burde heller prøve Hellstøm. Han er jo kongen!

Jeg hadde stappe forresten. Og litt pizza da :p

Lenke til kommentar

Det er en ting jeg ikke helt klarer å skjønne:

 

Hvordan kan Cataclysm selge mer enn WotLK når det krever at man har WotLK for å få spilt Cataclysm? I mitt hode burde salget enten være likt eller noe mindre på grunn av folk som har sluttet å spille.

 

Ser ikke helt logikken jeg heller; vil vel tro at alle de 12 mill som spiller har kjøpt Wotlk nå. Jeg ser kke for meg at det av 12 mill spillere kun er mindre enn 4.7 mill som har kommet seg forbi lvl 70?

Lenke til kommentar

Det er en ting jeg ikke helt klarer å skjønne:

 

Hvordan kan Cataclysm selge mer enn WotLK når det krever at man har WotLK for å få spilt Cataclysm? I mitt hode burde salget enten være likt eller noe mindre på grunn av folk som har sluttet å spille.

Jeg antar at det har solgt mer innenfor den samme tidsperioden. Totalsalget til Cataclysm er nok et stykke bak totalsalget til WotLK(ennå).

Endret av Leflus
Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...