Gå til innhold

Skyrim-tråden: hvor dragefødte møtes for å prate om løst og fast


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bestilte cd-key fra ultimatum i går. Noen som vet om key'en kommer i tide til nedlastningen starter før spillet er låst opp? I mailen jeg fikk står det bare: If you have Pre-Ordered a game it will be approved and sent on release date.

Sendte en mail til Ultimatum og spurte.

De vil sende ut CD-keys: "1-2 days before release date. Thanks."

Lenke til kommentar

Fikk bekreftelse fra Gamezone om at spillet er sendt nå! Krysser alt som krysses kan om at det ligger i postkassa i morgen ettermiddag :D

Noen som vet om Gamezone leverer flere ganger til dagen? Kompisen min har fått det sendt, og jeg har ikke - ikke ennå hvertfall. Freaker ut om det ikke blir sendt i dag! Jeg bestilte på Fredag å han bestilte i dag tidlig!

Lenke til kommentar

Bestilte cd-key fra ultimatum i går. Noen som vet om key'en kommer i tide til nedlastningen starter før spillet er låst opp? I mailen jeg fikk står det bare: If you have Pre-Ordered a game it will be approved and sent on release date.

Sendte en mail til Ultimatum og spurte.

De vil sende ut CD-keys: "1-2 days before release date. Thanks."

 

Dere burde heller bestilt fra denne siden. Mye billigere, vurderer om jeg skal gjøre det selv

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Pqy3rC

Jeg spiste nettopp lunsj. Utløpsdato på melkekartongen var 11.11.11 og plutselig var det vanskelig å konsentrere seg om arbeidet.

 

Underlig hvor lite som skal til for å bringe en stakkar helt ut av jobbmodus.

Lenke til kommentar

Glad jeg kjøpte det på Steam. Har det garantert på release, og slipper alle de problemene med leveranse, osv. :) Kostet 380kr, faktisk. Jeg er så vant til å måtte bruke 500kr på spill, at det er helt fantastisk, selv om det er forferdelig bare det.

 

Kjøpte det selv på Steam. Så trenger ikke å bli et nervevrak med å vente på at spillet skal komme på Fredag. :) Er deilig å slippe å være nervøs.

Lenke til kommentar

Er deilig å slippe å være nervøs.

...inntil du oppdager at serverne ikke takler loaden.

 

(Forøvrig rart ikke steam benytter en eller annen form for torrent)

 

Laster det ned på natta, og har det klart etter skolen på Fredag. Slutter kvart over ett på fredager, og skal ikke på jobb før Lørdag, så det passer jo greit. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...