Gå til innhold

– Ferdig som sexsymbol (X360, PC, PS3)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

I dette tilfellet har hun jo faktisk blitt yngre, strammere og mer møkkete. Hvordan man da kan gå ut å si at hun ikke lenger er et sexsymbol er for meg uforståelig.

 

Det spørs som sagt hvor ung hun egentlig blir. I dette er hun bare 21 år, og alt for ung for at jeg skal regne henne som et sexsymbol. Men det er klart, for kåte tenåringer er det jo nok å si "pupp" for å få dem til å berserk. :p

Lenke til kommentar
For å ta det på en annen måte må det da vel være mulig for en vanlig heterofil mann å se en pen, naken dame uten å ville ha sex med henne

 

Nei absolutt ikke, offentlig sier jeg ofte at det går fint ann å ha Jentevenner uten å tenke på Sex etc, men sannheten er at jeg tenker på sex så fort jeg har ei "ålreit" jente i samme rom etter min standard. Endret av SimalarioN
Lenke til kommentar

Ferdig som sexssymbol...lol cool story bro.

 

Bare fordi de har gått vekk fra den karikerte stilen fra tidligere spill gjør ikke det henne til noe mindre av et sexsymbol. Ikke så lenge Lara fortsatt har kropp som får de fleste gutter og menn til sikle. Da burde de heller ha lagd ei "flatpakka" skrøpelig jente heller gitt a ei fettete ræv.

Lenke til kommentar

Hva om du får deg kjæreste, og spesiel tom dere blir gift og får barn etterhvert? Vil du da fortsatt tenke på sex med en gang du ser en "ålreit" jente?

 

Dette blir jo en hypotetisk situasjon som er umulig å svare på før det faktisk er en realitet, men ærlig talt, jeg tviler :p

 

Ser for meg det kommer til å handle mer om å undertrykke sine lyster, heller enn at ønsket om å høvle over sexy damer plutselig på magisk vis forsvinner.

Lenke til kommentar
Hva om du får deg kjæreste, og spesiel tom dere blir gift og får barn etterhvert? Vil du da fortsatt tenke på sex med en gang du ser en "ålreit" jente?

 

Selvfølgelig, videre er den eneste grunnen til at ei dame forteller deg at hun ikke ser på andre at du ikke skal bli sjalu, naturen går sin gang uansett du kan ikke stoppe det men dere kan inbille dere det for en kort stund. Har både barn å kjæreste forøvrig

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...