Gå til innhold

Trailer: Deus Ex: Human Revolution #2 (X360, PC, PS3)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Håper ikke dette var fra PC-versjonen. Menyene så veldig konsollifiserte ut.

den tid da konsoll og pc versjoner fikk forskjellige menyer er nok forbi.. må nok leve med konsollifiseringer

 

Ironisk at du skal si dette, da et av dette spillets nærmeste slektninger er Mass Effect 2, et spill som kom ut i år og faktisk hadde ulike menyer på konsoll og PC. ;)

Lenke til kommentar

DX Invisible Wars var for meg det første spillet der jeg så de negative ringvirkningene av den berømte "konsollifiseringen", spillet floppet jo totalt og var ikke engang en blek skygge av originalen. Da dette ble annonsert var man jo veldig klare på at man ikke skulle gå i de samme fellene, men har sett lite til at det skal komme in nærheten av magien til det første spillet.

 

Velger å ha null forventninger til dette, så kan jeg heller bli positivt overasket om det skulle bli noe mer en "generisk fps med små elementer av rpg" som det finnes tusen av allerede.

Endret av Wrathmont
Lenke til kommentar

Håper ikke dette var fra PC-versjonen. Menyene så veldig konsollifiserte ut.

den tid da konsoll og pc versjoner fikk forskjellige menyer er nok forbi.. må nok leve med konsollifiseringer

 

Ironisk at du skal si dette, da et av dette spillets nærmeste slektninger er Mass Effect 2, et spill som kom ut i år og faktisk hadde ulike menyer på konsoll og PC. ;)

hehe burn :)

 

 

Til de andre: Hvordan er ikke gameplayet i deus ex stil egentlig? Ser jo ut som man kan velge spillestil.

Endret av Fenixen
Lenke til kommentar

Jeg liker Deus Ex. Jeg synes 1'ern er en skinnende stjerne i en ellers ganske platt hverdag av kloner. Digger valgmulighetene, historien, settingen, våpnene, og grafikken (på sin tid). Synes ikke grafikk er nok for å drive et spill, kanskje eneste unntaket er Crysis fordi det er så sinnsyk teknikk bak det.

 

Invisible War var litt skuffende når jeg kjørte gjennom det første gang.Likte ikke interfacet, at de hadde fjernet skills, og gimpet augmentation delen. Derimot så vokste dette på meg, og nå synes jeg det er ganske artig. Likte heller aldri interfacet i nr. 1. Synes gridbasert inventory løsning er tungvint, og det er desverre den løsningen mange bruker.

 

Jeg har ingen forventninger til Human Revolution som Wrathmont sa. Mye bedre å bli positivt overrasket enn å slenge seg på fanboy vogna også blir man bare skuffet hvis det flopper.

 

Jeg liker ikke coversystemet som de har brukt. Hater overgangen mellom 1st person og 3d person kun for cover. Jeg synes egentlig det er vanskelig å si noe fordi jeg føler jeg har sett det meste fra før. Rammeverket til Deus Ex er der, hacke, snike seg gjennom sjakter, skyte folk i ryggen, stungun etc. men hvis grafikk er det eneste som drar serien videre så står jeg over. Installerer jeg heller System Shock 2 igjen.

Lenke til kommentar

Syns dette så bra ut jeg! Invisible Wars hadde sine feil men var ett kult spill med mye god stemning! Ser ut som om de har tatt skrittet litt videre her en med bio modsene i 2ern. Håper på en litt mer åpen verden denne gang der man ikke nødvendigvis ender opp på de samme plassene før eller siden. Det stoppet meg i å spille Invisible Wars flere ganger (med unntak av slutten der jeg ville se hva som skjedde om man tok noen andre valg) Ser fram til dette!! >:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...