Gå til innhold

Nedgang av kvaliteten og mangfolde av Xbox 360 eksklusiver


Toman18

Anbefalte innlegg

Du har aldri ønska å spille med meg etter jeg fikk PS3 da, så 3 år med gaming stemmer ikke

Kansje 1 år med gears, ikke noe mer eller mindre

Jeg vet alle hater meg som person, bruker fordi jeg liker PS3 over 360, end of it

 

 

det er ikke at vi hater deg som en person (jeg gjør ikke det), men du ''lager'' dine egne problemer, med å.... hate xbox 360. du starter en tråd og sier på en måte at vi andre brukere tolker det at det er negativt, det du sier. Du kan kalle det en konsollkrig. Viss du ikke ønsker å ''krangle'' om dette, så ikke kom med veldig negativ kommentarer. det er bra at du er uenig, og har dine egne meninger bare at det ikke går utover andre :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Syntes att kvaliteten på spill de siste årene har gått nedover og dette er noe som ikke bare gjelder en konsoll men alle generelt sett. Syntes att utviklerne har satset for mye på det visuelle som både er kostbart og tidkrevende som igjen fører til att vi ser veldig mye oppfølgere og kankje ikke så mye nytenkende konsepter og når dette har kommet så har det dessverre solgt dårlig noe som fører til att utviklerne ikke vill ta så mange risker.

 

Når det gjelder hva som kommer framover på 360 så bekrefter det bare det jeg sier att det kommer veldig mye oppfølgere og ikke så mye nytt. Det nye som kommer er som regel low budget spill (xbla-titler).

Lenke til kommentar

Jeg har aldri merket noe problem ettersom jeg alltid har en haug med titler jeg ikke rakk å spille når de kom ut. Dessuten ser jeg ikke hva hva som er så stort med ekskusive spill så lenge jeg får fatt i dem, alle som ikke synes 360 har nok å by på har etter min mening enten veldig sær eller snever smak. Dessuten har vel alle som ikke er fornøyd skaffet seg PS3 for evigheter siden ? Dette hadde bare vært en problemstilling hvis 360 var den eneste konsollen på markedet,noe den ikke er :)

Lenke til kommentar

wtf skjedde i denne tråden ?

 

Uansett, virker for meg som om problemet egentlig er bare at siden PS3en har fått større og større markedsandel så er færre og færre utviklere villige til å binde seg til en konsoll. Største grunnen til at PS3 har bredere utvalg av ekslusive titler er fordi de står 100% bak produksjonen. Godt mulig jeg tar helt feil, men MS har vel aldri eid noe særlig av firmaene som lagde 360 ekslusive titler ?

 

Så det kommer kanskje ikke like mange _ekslusive_ titler, men er ikke som om det ikke kommer titler som er verdt å spille på 360en :p Hvis du absolutt velger å spille så mye som mulig på PS3en, så får du vel heller bare ta til takke med alt 360en har gitt deg så langt å kose deg videre med PS3en ?

Lenke til kommentar

Synes egentlig denne tråden er helt legitim og er egentlig helt enig. Er nok bare det faktum at det er Toman som har laget tråden som gjør det hele litt vanskelig å holde en noenlunde seriøs samtale om emne.

 

Jeg synes ihvertfall det begynner å bare se dårligere og dårligere med tanke på exclusives som kommer til 360 etter hvert år som går, og så langt i år har jeg kun skaffet Splinter Cell og Mass Effect 2, og selv var begge kjøpt for PC og ikke 360.

 

Til neste år er eneste spillet jeg har interesse over Gears of War 3, imens når man ser på konkurenten i Sony ser jeg mange flere interessante exclusive titler. Riktignok er dessverre litt for mange av de oppfølgere men slik har det blitt, nå satser man heller på det safe. Med mindre man har interesse for Kinect, er det rett og slett ikke mye som frister. Sammenligner man hva man vet som kommer på ps3 til neste år, og hva som kommer på 360 til neste år, er det hele ganske soleklart fordel til Sony. Med Bungie også vekke etter Reach, er vel ikke så mye som tyder på en oppgang i 360 solide exclusive titler.

 

Derimot synes jeg 360 er veldig flinke til å få fram gode exclusvie arcade spill.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...