Gå til innhold

Kan Crysis bli like stort som Call of Duty? (X360, PC, PS3)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da tror jeg de må erkjenne at det kun er ett mindretall som har pc'er kraftig nok til å kjøre crysis og kanskje rette seg litt mer inn mot de store massene slik Call of Duty gjør.

Skrevet

Tror at spilldynamikken i Crysis hindrer at det blir like stort som Call of Duty. I Call of Duty kan nesten hvem som helst hoppe inn å spille et par runder og gjøre det "ok", mens i Crysis trengs det litt mer dedikasjon til spillet. Blir spennende å se hvordan Crysis 2 blir, men for min del tror jeg ikke at Crysis noen gang vil bli store på flerspillerdelen.

Skrevet

Er det ikke akkurat det de gjør ved å gi ut konsollversjoner av det neste spillet, og samtidig benytte en motor som skalerer bedre enn noensinne, da? :)

 

Var ikke klar over at det kom til konsoller. Har enda ikke testet crysis 2 selv så om motoren kjører som kjeften lover gjennstår å se. Selv måtte jeg kjøre det ganske lavt på 1'ern fordi store eksplosjoner kunne føre til lagg som lett fikk meg drept.

 

Får håpe de gjør noe mer med drakten denne gangen, i 1'ern følte jeg at kun stealth og armor var nyttig.

Skrevet

Multiplayeren til Crysis slo vel aldri voldsomt an sist gang. Blir interessant å se om de får til noe mer nå.. Regner med at Crysis 2 kommer til å selge bra på alle tre platformene, men at det skal bli den nye online-kongen stiller jeg meg heller skeptisk til.

Skrevet

Sukk, nok en serie kastet til flerspiller-ulvene.

 

Men konkurranse er bra. Det vil tvinge frem noen nye måter å tenke på for å lage et spill som stikker seg ut om ikke annet.

Skrevet

Jeg synes flerspiller stjeler alt for mye ressurser fra enspiller delen i mange spill. Ofte virker det som enspiller delen kun er trening til flerspiller delen. Personlig foretrekker jeg dedikerte spill slik som L4D og Alien Swarm til flerspiller. Det er altfor mange spill som faller ned i middelmådigheten, kanskje på grunn av to moduser .

 

Blant får unntak er Starcraft 2, men hvor lang tid og hvor mye har ikke det kostet å utvikle?

Skrevet

CoD multiplayer ganske morsomt, men for å være helt ærlig trenger man ikke å lage noe revulusjonerende akkurat for å kunne slå det. Crysis serien kunne kanskje blitt bedre på multi, men iforhold til de videoene jeg har sett forløpig er jeg ikke overbevist. De har ihvertfall teknologien, det gjelder bare å bruke den.

Skrevet

Jeg tror ikke den måten å spille på som Crysis legger opp til - å velge framgangsmåte basert på hvilken nanosuit mode som passer best til din spillestil - veldig enkelt lar seg overføre til multiplayer. Da må iallefall Crytek anstrenge seg litt mer enn de gjorde med multiplayerdelen i Crysis.

Skrevet

Syns nanosuiten var ganske kjedelige greier, kan ikke huske at jeg brukte fart og styrke så mye foruten å korte ned lange løpeturer og hoppe opp steder hvor utviklerne hadde lagt opp til det. Om de gjør spillet mer vertikalt denne gangen kan det godt hende jeg bruker den mer, om jeg ender opp å kjøpe det i det hele tatt.

Skrevet

Får ihvertfall bedre grafikk her en i COD-spillene som ikke er så veldig pene å se på akkurat. Men ser ut til Crysis 2 kan bli ganske så bra det lille jeg har sett med tanke på gameplay, historien og grafikken er garantert der. Blir et sikkert kjøp hos meg men det blir til PS3 eller PC viss jeg skaffer meg PC. Utelukker 360 versjonen fordi jeg ser ingen grunn til å ha Xbox Live igjen og ikke liker så godt achivements mer

Skrevet (endret)

Syns nanosuiten var ganske kjedelige greier, kan ikke huske at jeg brukte fart og styrke så mye foruten å korte ned lange løpeturer og hoppe opp steder hvor utviklerne hadde lagt opp til det. Om de gjør spillet mer vertikalt denne gangen kan det godt hende jeg bruker den mer, om jeg ender opp å kjøpe det i det hele tatt.

 

Jeg synes det er en genial måte å legge inn variert gameplay, i forhold til bare som vanlig skyting CoD har. Alle funksjonene nanosuiten har kan være kjempe nyttige hvis man bruker de riktig. Cloak som gjør deg usynelig(snike deg innpå), Armor som gir deg ekstra beskyttelse(i f.eks en intens nærkamp),Speed som gir deg hurtigheten(tom for ammo, run!), og Strength som gir deg styrken som gjør at man ikke bare f.eks hopper høyere, men også holder sniperscopet med bedre presisjon

 

Man har med andre ord alt man trenger:

 

Cloak = Sneaking/Hiding

Strength = Haunting

Speed = Run away!

Armor = Fight!

 

Hvis du ikke ser nytteverdien av dette kan du umulig bruke det riktig

Endret av MrLG

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...