Gå til innhold

Secret Santa 2010


Error

Anbefalte innlegg

Hmm, enhver gave varmer hjertet og tas imot med takk! :)

 

Men, kan jo liste opp et par ting. F. eks.

 

DVD/Blu-Ray filmer. Da helst nyere filmer som Inception, Toy Story 3 eller lignende som jeg ikke har, eller noe anime som denne, denne, denne eller denne

 

Morsomme T-skjorter (størrelse XL for å være sikker).

 

Noe godteri eller annet spiselig godt.

 

Eller en god bok.

 

Eller noe annet hyggelig. :)

 

Edit: Og Tv-serier, som f. eks denne.

 

Også et spørsmål. Skal dette være helt hemmelig eller kan jeg avsløre hvem det er fra inni gaven?

Endret av Rider of Reason
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er et hint som nok avslører hvem avsenderen (meg) er, men med et snev av slik humor jeg har forstått av mottaker har. Sender en PM og spør om det er greit for mottaker å få et slikt hint. Om brukeren ikke vil vite det lar jeg selvfølgelig vær.

 

Har forøvrig oppdatert ønskelista mi. Jeg ønsker meg Spotify-abonnement!

Lenke til kommentar

Jeg ser at nissen min etterlyser en ønskeliste, så jeg skal prøve mitt beste. Problemet er bare det at jeg er elendig til å skrive ønskelister. For jeg har egentlig ikke noe spesifikt jeg ønsker meg, jeg blir i grunn glad for det meste, og det er bare å være kreativ!! Men hvis jeg skal si noe, så er jeg veldig glad i filmer og serier, og da er fantasy/scifi veien å gå. :)

Lenke til kommentar

*snip*

Den Hobbiten-utgaven var sinnsykt nice. Så nice at jeg erstatter hele min tidligere ønskeliste med kun den.

 

(denne)

 

Edit: Har nå kjøpt et eksemplar av samlerversjonen av Hobbiten og Ringenes Herre så det er ikke nødvendig å tenke på Hobbiten. Om det nå skulle vise seg at min Secret Santa hadde kjøpt Hobbiten så er det helt greit. Da kan jeg gi mitt eksemplar til søsken.

Endret av Lakus
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...