Gå til innhold

Secret Santa 2010


Error

Anbefalte innlegg

OBS: Dette er en ren kopi av tråden Ehtram laget for Secret Santa 2009 . Siden hun ikke lengre er aktiv på forumet, tok jeg meg den frihet å arrangere dette i år, men med samme regler som Ehtram grunnla her i fjor. All creds til henne.

 

Secret Santa 2010

f65fc6786822df03bc4367719524d506.jpg

 

 

Husk å ha gaven ute i god tid før den 16. Desember.

 

Frist for påmelding er 26. november, 23:55

Nå som julevarene allerede har begynt å finne plass i butikkene er det på tide med innlegg.no`s andre Secret Santa. Meningen med tråden/prosjektet er at man skal gi en julegave til en forumbruker, og få en tilbake. Du vet ikke hvem det er du får gave ifra før du åpner pakken forhåpentligvis på julaften.) Du skal da IKKE røpe hvem du sendte gaven til, for ellers er mye av meningen med Secret Santa borte. Et lite tips med tanke på at man kan se hvem som har sneket på profilen er å logge ut når du skal ut å snoke.

 

Jeg kommer til å trekke hvem som skal gi til hvem. Dere får adressen og navnet på personen dere skal sende til.

 

Pris:

Minstrepris: 100 kr

Makspris: 300 kr

 

Påmelding:

For å delta må du sende meg en PM med ditt egentlige navn og din postadresse.

Templaten blir da:

 

Navn:

Adresse:

Stedsnavn:

Postadresse:

 

PS: Hvis jeg ikke sender deg en konfirmasjon på at du har blitt registrert som deltaker innen to dager fra du sendte PM'en, send meg en til!

 

--

 

Det er alltid ekstra gøy å få noe som er litt kreativt, men likevel er det ikke alltid så lett å komme på ting å sende. Det er derfor til stor hjelp om hver bruker som melder seg på skriver en kort ønskeliste i tråden. Husk prislappen!

 

Påmeldte:

Error

Lakus

Nubbiz

ShampooMacTavish

AltF4

Mammakamel v2.0

Doderlein

Gal_Ape

Laland

Ehtram

Rider of Reason

Nøtte

 

 

Listen over hvem som har gitt til hvem

 

Laland – Ehtram

Ehtram – Lakus

Rider of Reason – Mammakamel v.2.0

Nøtte – Laland

Doderlein – Rider of Reason

Alt F4 – Nubbiz

ShampooMacTavish – AltF4

Lakus – Shampoo MacTavish

Nubbiz – Nøtte

Mammakamel v 2.0 – Doderlein

 

 

God jul alle sammen! Og takk til Flosshatt som har vært veldig behjelpelig!

Endret av Error
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Min ønskeliste:

 

http://www.amazon.co.uk/Cyanide-Happiness-Giving-You-Finger/dp/0007318863/ref=sr_1_1?ie=UTF8&qid=1289336624&sr=8-1

http://www.amazon.co...89336687&sr=1-2

Gavekort i iTunes store

Inception (dvd/blu-ray)

Godteri

Spotify

 

Er vel det jeg kommer på i slengen, men det betyr for all del ikke at det er alt jeg ønsker meg! Eneste jeg definitivt ikke vil ha er spill siden jeg har valgt å slutte med gaming. (heller ikke leketøy for voksne)

Endret av Error
Lenke til kommentar

Ønskeliste:

1. Bluerayfilm, helst noe innen actionsjangeren. Kan godt være Die Hard 3.

2. En Grandiosa t-skjorte. I str XL.

3. En musematte i glass.

4. Lommelerke som er litt rar. Kanskje morsom.

5. En boxer som kan brukes begge veier.

 

Gleder meg til jul, flott tiltak det her, skaper stemning :)

 

Edit: wæææ jeg dobbelposta, beklager.

Edit 2: Størrelse

Endret av Mammakamel v2.0
Lenke til kommentar

Ønskeliste: (Ingen spesiell rekkefølge)

 

Listen oppdateres sikkert.

Endret av Doderlein
Lenke til kommentar

Ønskeliste:

Bioshock 2 Special Edition (samma om det er PS3 eller Xbox 360) (begge utgavene koster per akkurat nå 179,-, og sleng på et annet spill for å få begge til 300,-!)

Pixel Dot Hero

iTunes gavekort

Spotify Premium

District 9 Blu-ray

Fight Club Blu-ray

Toy Story 1/2/3 Blu-ray

 

Det er i første omgang det jeg har lyst på. Diverse spill/nerderelaterte gadgets, t-skjorter og andre ting tas også i mot med stor glede! Det er moro å få noe en har lyst på, men noe helt annet er òg veldig spennende. :)

Lenke til kommentar

Så du lette etter noen som kunne ta seg av trekkingen og bringe resultatene videre til de påmeldte. Hvis det er greit for alle, så kan jeg godt bidra med hjelp. Det burde ikke være så vanskelig, så det skal vel gå fint. God gammeldags trekking med lapper i en boks. Søsteren min hjelper meg sikkert med å trekke, så det blir ordentlig.

 

Da blir Flosshatt den som fikser trekkingen. Lykke til! :thumbup:

 

 

Et lite tips til de som sier at de ønsker seg t-skjorte: Skriv hvilken størrelse dere bruker! Litt kjipt om man får en t-skjorte som er flere størrelser for liten/stor.

Endret av Cloudemyx
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...