Matmoms Skrevet 19. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2004 MG's har er spell-imune om du oppgradere ja, fant ut det først nør jeg skulle posesse 6 MG's i et FFA game(med undead)... Ble veldig lang i maska når det sto at de var imune, trodde de bar var "resistant" og ikke imune... Er det noen som kan si hvor jeg laster ned "standalone" patch 1.14? Trenger fordi jeg skal på LAN(long story...) Blizzard's sider fungere ikke til det enda... (Morrowind er fett, men SW: KOTOR er fetere ) Det kan være fordo mg's er immune mot visse speller etter oppgradering. Er det ikke også sånn at banshee'er bare kan ta over units opp til lvl5. ER det slik er det ikke rart det ikke gikk ann og gjøre det mot mg's. Lenke til kommentar
Josten Skrevet 19. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2004 (endret) Virker som det ikke er så mange klanfolk på b.net nå for tiden. Så jeg tenkte at vi kanskje kunne finne noen faste tider hvor alle møter, og man kan spille litt ffa og AT osv. Kunne dette vært en god idé? Endret 19. januar 2004 av Josten Lenke til kommentar
Dux ducis Skrevet 24. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 24. januar 2004 Nå lurer jeg litt her, hva skjer med Jay? Vet at han ikke skal slutte men bare trappe ned... Når på døgnet er dere mest aktive? Det er ingen på nå... Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 25. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 25. januar 2004 Jeg er ikke så mye aktiv lenger, derfor er det bedre emd en annen chief. Ingen forslag? Jeg har en, men vil høre hva dere synes først. Lenke til kommentar
Dux ducis Skrevet 26. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 26. januar 2004 Ny chief? Så dette på message of the day... Hvem er det da? Lenke til kommentar
-MarL- Skrevet 27. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 27. januar 2004 ja.. hvem er det? Lenke til kommentar
jin_X Skrevet 27. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 27. januar 2004 ja, hvem er det? Lenke til kommentar
Josten Skrevet 27. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 27. januar 2004 Ble spent her jeg også? Er vel noen av de nåværende shamansene. Am I right? Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 27. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 27. januar 2004 Jeg sier jo at jeg vil høre hva dere synes først. Men min kandidat er blandt nåværende shamans, ja. Lenke til kommentar
derezzed Skrevet 27. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 27. januar 2004 Muligheter å joine ? Eller er helle greiene på vei ned? Lenke til kommentar
Josten Skrevet 27. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 27. januar 2004 Fult mulig det ja. Du må lage en account med gc- foran, og møte opp i channel "clan gc" på b.net. Send en pm til feks jayhem og si at du vil være med. Lenke til kommentar
Dux ducis Skrevet 30. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2004 Gamercraft er ikke på vei ned! Nye chief(for de som ikke har sett det) er gc-Vaskiz. Lenke til kommentar
E1rik Skrevet 11. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 11. februar 2004 Jeg er med. Jeg er knallgod i wc3. Lenke til kommentar
vaskiZ Skrevet 12. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 12. februar 2004 Jeg er med.Jeg er knallgod i wc3. Ta å send meg en PM eller si ifra da du er på battle.net Det gjelder også alle som vil bli med i klanen. Kan også skrive hvilket nick dere bruker også. Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 12. februar 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 12. februar 2004 Jeg er med.Jeg er knallgod i wc3. Ehm, ikke tilfeldigvis den tidligere Sk.Eirik, siden det ville vært litt artig Lenke til kommentar
JågI Skrevet 15. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 15. februar 2004 noen mulighet for at jeg kan joine?? kaller meg: TheGimp Lenke til kommentar
hwknut Skrevet 15. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 15. februar 2004 noen mulighet for at jeg kan joine?? kaller meg: TheGimp Klart! Men du må ordne en konto med gc forran. f.eks gc-TheGimp Lenke til kommentar
vaskiZ Skrevet 16. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 16. februar 2004 Ta å send meg en PM eller si ifra da du er på battle.netDet gjelder også alle som vil bli med i klanen. Kan også skrive hvilket nick dere bruker også. Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 23. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2004 Er det mulighet for å joine nå?? Har akkuratt tatt opp WC3 igjen.. Lenke til kommentar
Josten Skrevet 23. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2004 Er det mulighet for å joine nå??Har akkuratt tatt opp WC3 igjen.. seff Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg