hwknut Skrevet 25. august 2003 Rapporter Del Skrevet 25. august 2003 jeg er med hvis det er mulig. jeg kommer å spille med nicket "dynamo" med eventuelt med noen tall bakom hvis det er brukt! Og hvor er det vi skal møtes? i gamercraft på b.net? Lenke til kommentar
-MarL- Skrevet 25. august 2003 Rapporter Del Skrevet 25. august 2003 Hvis du skal være med, så må nicke ditt se ut som dette gc-dynamo Forde alle har gc- foran nicke sitt. mitt nick er gc-MarL Skulle noen fikse en hjemme side? Lenke til kommentar
hwknut Skrevet 25. august 2003 Rapporter Del Skrevet 25. august 2003 "]Hvis du skal være med, så må nicke ditt se ut som dette gc-dynamo Forde alle har gc- foran nicke sitt. mitt nick er gc-MarL greit! Lenke til kommentar
Pug Skrevet 25. august 2003 Rapporter Del Skrevet 25. august 2003 Noen some vil spille litt arranged i dag? Poste her da! Kan sånn cirka i hele dag tror jeg. Lenke til kommentar
The_Zealot Skrevet 25. august 2003 Rapporter Del Skrevet 25. august 2003 Kan bli med å spille senere i dag. Og om IRC-kanal: Tror noen foreslo #gamecraft en gang, så hva med #gamecraft på EFnet? Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 25. august 2003 Forfatter Rapporter Del Skrevet 25. august 2003 om noen trenger å bli invitert til klanen så er jeg på battle.net i 8 tia Lenke til kommentar
Pug Skrevet 25. august 2003 Rapporter Del Skrevet 25. august 2003 om noen trenger å bli invitert til klanen så er jeg på battle.net i 8 tia blir du med å spille litt arranged da? ( Må få høyere lvl ) Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 25. august 2003 Forfatter Rapporter Del Skrevet 25. august 2003 bare om du er god nok hirr, hirr... menne, om noen trenger å bli invited, så whisper (/whisper) gc-Anarion. (punktum, husk) , vi holder til på Clan GC, men dit kommer bare klansfolk inn, trur jeg, bortsett fra når jeg (mod) er der... Lenke til kommentar
Pug Skrevet 25. august 2003 Rapporter Del Skrevet 25. august 2003 bare om du er god nok Spiller jo for å bli bedre da. Synes selv jeg har forbedret meg siden jeg først leste om klanen da. Lenke til kommentar
henrik_er Skrevet 25. august 2003 Rapporter Del Skrevet 25. august 2003 Jeg kan sikkert få mekket sammen en internett side, kjenner en del webmastere, designere så kan hjelpe meg...... Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 25. august 2003 Forfatter Rapporter Del Skrevet 25. august 2003 bare om du er god nok Spiller jo for å bli bedre da. Synes selv jeg har forbedret meg siden jeg først leste om klanen da. kos, kos ja, lag bare hjemmeside, jeg har et par replays som vi kan ha på siden++ , kan du skaffe ordentlig domene også? www.gamercraft.no f.eks ? Lenke til kommentar
-MarL- Skrevet 28. august 2003 Rapporter Del Skrevet 28. august 2003 Nå er clanen dannet og det bare noen som er på. Hvor blir det av folk? Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 28. august 2003 Forfatter Rapporter Del Skrevet 28. august 2003 Jobb og skole, kanskje? Lenke til kommentar
-MarL- Skrevet 28. august 2003 Rapporter Del Skrevet 28. august 2003 Jobb og skole, kanskje? Er nok det ja, men jeg håper att folk kommer innom av til. Lenke til kommentar
hwknut Skrevet 28. august 2003 Rapporter Del Skrevet 28. august 2003 har et spørsmål. hvor møtes vi når vi skal spille? trykker jeg bare channel i b.net hovedscreenen og skriver gamercraft? eller bruker dere irc? Lenke til kommentar
-MarL- Skrevet 29. august 2003 Rapporter Del Skrevet 29. august 2003 Den channelen vi er, er clan gc. Clan channelen våre. Irc vet jeg ingen ting om ennå. Hva er nicke dit hwKnut? Lenke til kommentar
hwknut Skrevet 29. august 2003 Rapporter Del Skrevet 29. august 2003 "]Den channelen vi er, er clan gc. Clan channelen våre. Irc vet jeg ingen ting om ennå. Hva er nicke dit hwKnut? gc-dynamo. prøvde å skrive clan gc, men channeln var bare for medlemmer! Lenke til kommentar
Pug Skrevet 29. august 2003 Rapporter Del Skrevet 29. august 2003 "]Den channelen vi er, er clan gc. Clan channelen våre. Irc vet jeg ingen ting om ennå. Hva er nicke dit hwKnut? gc-dynamo. prøvde å skrive clan gc, men channeln var bare for medlemmer! Hmm... Jeg fikk til å joine channelen når jeg var innlogga med annen bruker enn clan brukeren min Lenke til kommentar
hwknut Skrevet 29. august 2003 Rapporter Del Skrevet 29. august 2003 når jeg sitter å spiller får jeg heletiden en feilmelding så spillet slår seg av :x det står noe med war3.exe fila mi. har reinnstallert spillet uten hell! er det noen som har fått en sånn feilmelding? Lenke til kommentar
hwknut Skrevet 29. august 2003 Rapporter Del Skrevet 29. august 2003 sorry at jeg bare forsvant! men jeg fikk en fatal error f.programfilerwarcraft3war3.exe exeption: 0x000000og noe memory could not be read! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg