Gå til innhold

Android`s fordeler over iPhone iOS!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Etter å ha tatt noen vurderinger om hvorvidt denne tråden har livets rett velger vi å gjenåpne den. Det er ikke mulig å påvise at samme bruker har opptrådt under flere alias i tråden. Hva som har skjedd på andre forum påvirker ikke vurderingen.

 

Men vi vil oppfordre brukerne til å holde seg i skinnet. Om denne tråden utvikler seg på samme måte som tråden det ble linket til på diskusjon.no, vil også denne lide samme skjebne. All form for reklame vil bli slått ned på, som beskrevet i retningslinjene.

 

3.2 - Reklame

Ren reklamere på forumet (innlegg, signatur, avatar, PM, profilside og alle steder som hører til forumet) er ikke tillatt. Kontakt ansvarlig hos Mediehuset Digital for annonseavtaler.

Det er tillatt å peke til egne nettsider med maksimalt én lenke i signaturen.

Bedrifter som benytter forumet som annonsekanal vil faktureres etter gjeldende satser.

 

Emnet i tråden er Androids fordeler over iPhone iOS, altså en ren OS-diskusjon. Hold dere til det.

Endret av Sputnik
Lenke til kommentar

Kan komme med noen innspill som bruker av HTC Desire, velger å ikke kommentere all punktene da jeg ikke er sikker på hvordan iOS fungerer.

3. Sosiale tjenester integrert i OS.

Synes linking mellom kontakter på telefon og facebook-kontakter er nyttig. Bortsett fra det bruker jeg stort sett egne apps til dette.

 

4. Mulighet for å se viktig informasjon kjapt. (via home- og lockscreen)

Har ikke benyttet dette særlig mye. Kan jeg tilpasse lock-screen som jeg vil? Altså legge widgets over klokka?

 

8. Mulighet til å kopiere og flytte filer i fra en mappe til en annen.

Har benyttet dette, men trengte da app for å gjøre det.

 

9. Muligheten til å bruke en hvilken som helst dockingstasjon for å kunne hente filer.

Absolutt en av de store fordelene med åpen USB-løsning.

 

11. Mulighet for å kunne spille av flere typer filer uten å måtte konvertere.

Vil her påpeke at Desire faktisk ikke har støtte for FLAC, måtte laste ned ny musikkspiller for å kunne spille dette åpne formatet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...