Gå til innhold

Enslaved; Odyssey to the west


cuberen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Syntes noen av bilda så bedre ut på PS3, og andre bedre på 360. Uansett liker jeg best å sammenligne selv, på samme tv, med et knappetrykk.

Merka det på Vanquish, en del folk mente PS3 var lead platform og det ville se bedre ut, men den gang ei. 360 har høyere oppløsning, og er en del klarere i grafikken.

Lenke til kommentar

Spilte gjennom demoen nå nettopp og jeg er ikke helt overbevist. Greit nok, det fungerer bra og karakterene ser strålende ut. Etter Heavenly Sword visste jeg at disse folka var flinke med ansikter og spesielt øyne. Dessverre synes jeg styringen var klønete og animasjonene viste tydelig hvor de stoppet og startet, noe som bryter mye med illusjonen om at dette faktisk er en fyr som hopper rundt. Slossingen i demoen var også veldig lite inspirerte og jeg endte opp med å hamre Y når det kom fiende på skjermen.

 

Synes det var helt greit, men det blir nok ikke noe kjøp før det havner under tollgrensa.

Lenke til kommentar

Helt klart att Enslaved ser bedre ut enn dantes Inferno men spørsmålet er om gameplayet vill være så veldig mye bedre dette gjelder også for Castlevania men å sammenligne en eksklusiv tittel som God of war 3 med noen av disse blir helt feil da sistenevnte er skreddersydd for en plattform.

 

Skal se i butikken den 8 oktober å kjøpe meg spillet men om det blir den ene eller andre plattformen er jeg littegrannen usikker på men tror valget lander på 360 versjonen.

Lenke til kommentar
  • 5 uker senere...

Likte spillet alt i alt veldig godt, til tross for at jeg til tider fant meg selv i å bli lei av de samme fiendene om og om igjen. Mange av banene, vakre som de var, ble litt ensformige også. Det dreide seg alltid om litt klatring etterfulgt av noen roboter etterfulgt av litt klatring. Jeg sier ikke at spillet trenger å finne opp kruttet på nytt, men den formelen de har brukt her når ikke helt opp.

 

Det til tross har de fått til karakterene sine med strålende bravur. De følelsene både Pigsy, Monkey og Trip viser til spilleren er fenomenale. Ikke bare gjennom stemmeskuespillet, men også gjennom hver eneste bevegelse in-game. Etter litt tid med Heavenly Sword visste jeg at disse folka kunne det med ansiktsanimasjoner, men jeg hadde helt ærlig ikke forventet at de skulle bruke det (til tider) såpass subtilt som de gjorde.

 

Et flott spill til tross for at det ikke når helt opp og definitivt et spill som fortjener all oppmerksomhet det får.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...