Gå til innhold

Enslaved; Odyssey to the west


cuberen

Anbefalte innlegg

Demo ligger ute på PSN og i løpet av neste uke på Xbox Live, jeg likte det veldig godt, tydelig inspirert av Uncharted, spessielt klatringen, nesten kopi:P

Slossinga kan minne litt om Ninja Gaiden, med unnvikelser og komboer, dog langt i fra like dypt (sett fra demoen)

 

Fin-FIn kombinasjon for min del, blir helt klart kjøp.

 

Utgivelse: 8 Okt.

 

Platform: PS3, X360.

 

Pris: fra 399, Komplett

 

enslaved-odyssey-to-the-west-20071627.jpeg

Endret av lyon
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

eg prøvde demoen på PSN og må si eg elsket den :D

 

en grønt overgrodd post-apocalyptisk verden er veldig flott etter alle spillene i samme tema som har det så grått og dystert (ikke det at de er noe dårlige, bare anderledes)

 

og karakterene intresserte meg med en gang, demoen fikk meg veldig intressert i å se hvordan forholde deres utviklet seg fra frykt til respekt (eller kansje mer?) og på kor hjem hun jenten skulle.

 

ja også må man jo kommetere combaten som var skikkelig gøy, fikk sånn cinimatic følese av den som eg likte i tilegg til at du hadde variasjon og at du skal kunne lære nye ting seinere i spillet.

 

alt i alt så er dette garantert et spill eg skal ha ;)

Lenke til kommentar

Jeg kjente faktisk ikke til Enslaved før ganske nylig, men demoen var absolutt overbevisende. Jeg håper kampsystemet er en god del mer omfattende enn hva som ble vist i demoen (oppgraderinger av angrep, etc.), men jeg fikk inntrykk av at storyen kan bli veldig fengende. En såpass flink fyr som Andy Serkis er jo med :)

Lenke til kommentar

jeg lasta ned enslaved demon igår og bestemte meg meg og være åpen.Personlig så liker jeg ikke slike sanne klatre spill,men det var combaten som fikk meg intressert da.Litt synd man ikke kan hoppe og gjøre attacks med sticken da,muligens det kommer senere i spillet

Slossinga kan minne litt om Ninja Gaiden, med unnvikelser og komboer :det er jo det som gjør NG så bra,komboene og jeg synes ikke enslaved minner om ng i det hele tatt jeg.Er vel mer at de har tatt uncharted som inspirasjon og bare lagt til hack n slash elementer.

Ninja theory lager jo enslaved,og vet du hva,de lager også dmC som de har allerede klart og ødelagt for meg.

Lenke til kommentar

Tror nok de var litt inspirert av Ninja Gaiden også, men kanskje ikke det minner så mye som jeg først fikk for meg. Nå spiller jeg jo Ninja Gaiden 2/Sigma 2 flere ganger i uka, så det må ha vært noe jeg syntes lignet:P

 

Nye Dante ser ikke ut. Spørs hvordan gameplay blir da, men litt sketisk ja..

Dante? Han er vel ikke i Enslaved.

 

Enslaved er jeg litt skeptisk til. Det ser bra ut, men det der med at "dør du, dør jeg" opplegget er et stress/irritasjonsmoment for meg, så jeg er litt i tvil.

Lenke til kommentar

jeg er ikke mester i NGS,men jeg har klart og runda NGS1 på hard,men når jeg prøvde very hard klarer jeg ikke engang og komme inn i fortressetet i chapter 1.NGS2 klarte jeg på Mentor,men ikke MN.jeg valgte ikke chapter challenge da dette blir litt for vanskelig/lett pga max våpen lvl fra starten.

 

Nye Dante ser jo helt emo ut.hadde de bare hatt trailern i 10sekunder og fått han originale Dante inn i teasern rett før slutten så hadde jeg tilgitt NT/capcom for det,men.Men virker jo som om de prøver å gjøre slikt de gjorde på Nero da,at velger og bruke våpen som grabber og drar til seg for så å gjøre massive combos.

Jeg kommer nok uansett til å kjøpe dmC grunnet jeg er en hard spekka hack n slash fan,men jeg også er veldig skeptisk på nye Dante,

 

ja,det med enslaved blir jo samma som knights contract på en måte det da,blir spennende og se hvordan det fungerer i combat,så hvis det fungerer dårlig så blir det nok ikke knights contract på meg i 2011.Vet enkli ikke hvorfor utviklere holder på med og legge til en annen AI på teamet som du må passe på og gi kommandoer.

Endret av trylle
Lenke til kommentar

Tror nok de var litt inspirert av Ninja Gaiden også, men kanskje ikke det minner så mye som jeg først fikk for meg. Nå spiller jeg jo Ninja Gaiden 2/Sigma 2 flere ganger i uka, så det må ha vært noe jeg syntes lignet:P

 

Nye Dante ser ikke ut. Spørs hvordan gameplay blir da, men litt sketisk ja..

Dante? Han er vel ikke i Enslaved.

 

Enslaved er jeg litt skeptisk til. Det ser bra ut, men det der med at "dør du, dør jeg" opplegget er et stress/irritasjonsmoment for meg, så jeg er litt i tvil.

 

Snakket om DMC siden "trylle" kom inn på det.

Vi kunne jo fått en smakebit lengere inne i spillet syntes jeg, for å se litt hvordan det funker med hun dama. Men i grunn ikke så veldig skeptisk til dette egentlig.

 

Du klarer nok fint MN I NGS2 trylle, hvis du setter av mye tid. Det er det Ninja Gaiden spillet hvor Master Ninja er lettest, uten tvil.

Endret av lyon
Lenke til kommentar

hehe..kanskje det,men blir så fort forbanna.når jeg spiller MN.Jeg klarer jo ikke engang lvl 1 jo.Jeg spiller ikke på chapter selection heller,hvis jeg gjør det blir det for enkelt med tanke full upgraded våpen,men så er ikke save points med der så det blir vanskelig også.Det er jo liksom noen par attacks bare så er du jo død

 

Jeg prøvde ut NGS1 på very hard jeg,klarte bare å komme til lvl 1 noe som også er det vanskeligste med tanke på lvl dragon sword.

men back on topic. :D

 

Jeg også synes de kunne ha latt demon vart litt lengre og lagt til slik at vi får sett mer på det,you die I die opplegget.Blir et ok spill trur jeg,men gleder meg mer til castlevania LOS som kommer noen dager senere.

Lenke til kommentar

Prøvde demoen igår og det var et helt greit spill. Kampsystemet var litt artig men ikke noe å skrive hjem om. Klatringen var litt småklønete og litt uoversiktelig iforhold til for eksempel Uncharted spillene.

 

Når det er sagt så likte jeg spillet og er litt svak for den type spill, men det blir nok et spill som blir kjøpt når jeg finner det billig en plass.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...