Gå til innhold

Introduksjon: The Secret World (PC)


Anbefalte innlegg

Greit nok at det ikke er ferdig, men skal man dømme utifra denne videoen så ser ikke karakterene særlig bra ut. Virker som om de ikke har greid å bestemme seg for om det skal legges vekt på fotorealisme eller tegneserie stil. Blir en slags dårlig hybrid. De skryter da heller ikke av så fine byer de har laget og fra videoen ser det temmelig klaustrofobisk ut. Jeg kommer nok til å være blant dem som leser forumer i tiden etter launch for å se om jeg gidder prøve eller ikke. Kommer jo an på pris også.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dette kunne vært et fantastisk spill om det ikke hadde vært mmo. En tragedie at ingen så at dette fortjente bedre. Tenk å være så livredd for piratkopiering at de gjør slike ting og effektivt utelukker en stor del av spillerne. I tillegg forsøker de å presse så altfor mye inn i en spilleform der folk aldri vil sette pris på det.

Endret av Carnifex
Lenke til kommentar

Var da ikke noe i veien med det grafiske her da, ihvertfall ikke omgivelsene.

Om tekstur- og animasjonsarbeidet er ferdig får vi vel se når åpen beta slippes løs på massene.

Fint at det finnes noen som ikke på død og liv skal lage fantasy-mmo a la WoW, litt smålei hele greia hehe.

Lenke til kommentar

Jeg kan ikke se for meg at det teknisk-grafiske kommer til å være noe dårligere enn i AoC, så dersom stive animasjoner og små teksturer er den største bekymringen folk har, kan de sikkert roe seg ned.

 

Jeg liker ideen om ingen klasser og levler, men om de har gått tilbake til auto-attack-greier så er skyter de seg selv i foten - det var ikke på grunn av kampsystemet at AoC slet med å holde på publikum.

Lenke til kommentar
  • 6 måneder senere...

kommentarer som "dette så dårlig ut" er så lame. Hva så dårlig ut? i forhold til hva? det eneste som er dårlig er innlegg av den sorten. ukonstruktivt, døllt og for lite gjennomtenkt er min vurdering av din kommentar... eller for å bruke dine ord. "dårlig kommentar, ass".

Ok, folk må få mene hva de vil, men da forebeholder jeg meg samtidig retten til å mene at de som mener at spillet virker "døllt", "kjedelig", "dårlig" osv er helt duste.

 

Jeg synes det så dritspennende ut. Nå digger jeg alt av gamle hemmelige brorskap, og mytene om forskjellige store verdenshemmeligheter, så jeg selger meg billig her.

 

Meni mine øyne virker dette mer originalt enn alle andre MMOs som har blitt gitt ut etter WOW.

 

Så vidt jeg har forstått har FunCom gravd dypt i rykter om både illuminati så vel som tempelridderne. Dette er brorskap som fremdeles eksisterer den dag i dag (selv om illuminati liksom ikke gjør det... men hvem vet..?).

 

Har ikke helt satt meg inn i dragons-greia, men det er vel no' kung-fu-shinto-buddhist mix av noe slag? Eller er dette en organisasjon jeg bare ikke har hørt om?

 

Synes graikken var helt ok. enten det er på et tidlig stadie eller ei. Gjør seg iallefall ikke bort. Litt finpuss gjenstår helt sikkert uansett.

 

Om gameplayet blir bra, og alle som har nevnt ordet "grinding" på stabsmøte har blitt henrettet på stedet, tror jeg dette kan bli kult. Venter og ser hva som skjer, og ikke minst hvordan det blir mottatt, men dette kan meget mulig bli min tilbakekomst til MMOenes verden.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...