Gå til innhold

Introduksjon: The Secret World (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Artworken er fantastisk og jeg hadde stor tro på Tørnquist. Men det hele ser utrolig 'unpolished' ut. Karakteranimasjonene er helt forferdelige. Minner meg om Sims 2. De burde bruke mer gritty textures. F.eks. ser han karen som er leder for The templars generisk og kjedelig ut. De har feilet med å overføre den særegne stilen og atmosfæren fra artworken til spillet.

Lenke til kommentar

Jeg syntes dette så kjempestilig ut. Tydelig at grafikken ikke er på linje med dagens toppmoderne FPSer og lignende, men til å være et MMO så det veldig bra ut, etter min mening (da spesielt når det kommer til områder og landskap). Ellers er det jo tydelig at de satser på historien, noe jeg setter stor pris på. Dessuten så stemningen ut til å treffe blink, og kampsystemet virker for meg friskt og interessant, selv om det gjenstår å se om de treffer blink her.

 

Håper Funcom lykkes, og at de ikke får for mye skepsis rundt seg på grunn av Age of Conan - det er jo tross alt et helt annet studio som utvikler dette spillet.

Lenke til kommentar

Fantastisk potensiale, dette spillet er det jeg er mest spent på å følge videre utvikling på.

 

Så vidt jeg vet skal TSW sin grafikkmotor basere seg på den som brukes i AOC, så grafikk messig er jeg ikke i tvil om at TSW vil levere, selv om det skulle ta et par år før det kommer ut.

 

... og det er vell litt tidlig å kritisere grafikk på dette stadiet. Tror vi fint kan vente til beta før vi starter med det :-)

Lenke til kommentar

Artworken er fantastisk og jeg hadde stor tro på Tørnquist. Men det hele ser utrolig 'unpolished' ut. Karakteranimasjonene er helt forferdelige. Minner meg om Sims 2. De burde bruke mer gritty textures. F.eks. ser han karen som er leder for The templars generisk og kjedelig ut. De har feilet med å overføre den særegne stilen og atmosfæren fra artworken til spillet.

 

funny.. du vet vel at det er ennå 1år eller lengre til spillet er ferdig? Jeg tror nokk animasjonene vil bli bedre etter hvert.

 

Atmosfæren og stemningen ligger jo der.. hva er det du peker imot? Jeg har sett på artworken og de har gjort en god jobb med å overføre det til spillet. Det er no hva jeg mener og ser.

Det jeg er enig med derimot er som sagt karakteranimasjonene og de kunne ha hatt bedre textures på karakterene.. ser ikke bra ut, meeen lenge til spillet er ferdig så ikke vær urolig ennå ;)

 

Til Avean: Vis jeg ikke husker feil, så har jeg hørt at de ikke skal ha med det vanlige auto-attacks systemet som vi kjenner det.

Endret av Sarlacc
Lenke til kommentar

"De" gjorde faktisk ganske lite med Conan. Dette er et annet team innen Funcom, og selv om de selvsagt har med noen folk fra AoC, tilhører ikke disse engang brorparten av laget. De har tidligere sagt at med på laget er folka som jobbet med både Anarchy Online, Everquest II, samt de to The Longest Journey-spillene. Derfor holder iallefall jeg fordommer mot TSW på et lavt nivå.

Lenke til kommentar

Lignet ikke begynnelsen på videoen på The Longest Journey starten når April

våknet i sengen..? Gleder meg vilt til settingen og storyen som jeg vet Rangar vil levere. Det har han bevist allerede med TLJ og Dreamworld! Jeg er en Fan boy og er litt sure på folk som kritserer spillet før det er i Beta og lenge til det er ferdig.Og jeg har gitt opp Funcom sier mange her. Dritt at Funcom ikke har klart å holde igjen AO og AOC til de har blitt ferdige. Men se på AO noe av det mest intrikate SIFI tittlene som kom ut i sin tid. AOC er fremdels vakker og se på og spille! Alle MMORPG er Grinding og atter grinding Jeg for min del spiller ikke de, men kan si om en tittel er bra eller ei og begge disse tittlene feilet i startgropa og ble forlatt av folk før de fikk vist hva Funcom står for. Jeg liker Story og håper og tror Ragnar får tid til å levere storyen sin. Jeg vet at han er en Fan av pen and paper RPG COC (call of Cutulu) og jeg har spilt det selv og vet at dette kan bli morro. Jeg sier Gi Funcom en sjangse det er tross alt bare en seriøs spill aktør her i Norge dropp janteloven litt.

Lenke til kommentar

Nja det med fighting var ikke noge og

jeg vil faktisk si at med en gang det ble vist litt frem så ble jeg skuffet

 

Forventet et real time fighting system, er så forbaska lei av click attack or auto attacks

 

Planetside 2 or Warhammer 40K er nokk det jeg bør kikke på ja

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...