Gå til innhold

Ubisoft avduker Heroes VI (PC)


Anbefalte innlegg

YEEEEEEEEEEES! Akkurat det jeg håpet på, har vært kjempe fan av Homm 3, hatet fireren og likte femmeren ganske godt. Var mye som var gjort riktig i 5'eren etter den gedigene skuffelsen jeg syntes fireren var.

 

Det at det bare er fire resurser tar jeg med knusende ro, dette er sannsynligvis bilder fra en tidlig versjon av spillet, er vel ikke alt som er på plass ennå. Navnebyttet derimot stusser jeg litt over, rart om de ikke har tenkt å vike veldig fra Homm oppskriften (Mulig det faktisk blir en oppfølger til fireren? Den var jo tross alt mer Hero fokusert enn de andre spillene har vært.) Men, som dapre skrev, ingenting av dette betyr noe om bare spillet blir bra.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Elsket 3'ern, har dog aldri spilt 2'ern. Trist, men det var før min tid som pc-gamer. Synes også at 4'ern får ufortjent mye hat. Greit nok at det ikke levde opp til forventningene, men de prøvde seg på nyvinninger som ikke slo ann. Da vet de i det minste til fremtidige spill hva de har gjort galt. Skal også innrømme at jeg har brukt relativt mange timer på 4'ern, og uhorvelig mange timer på 3'ern.

Nr 5 var for min del en liten skuffelse. Det er for all del et bra spill, men at man måtte løpe rundt i 3D omgivelser føltes for meg helt unaturlig ut. Håper virkelig at 6'ern drar opp nivået på serien! Og 4 resurser trenger ikke være en dårlig ting heller, only time will show

Lenke til kommentar

Jeg skjønner ikke. 5'ern var jo egentlig ikke så bra, men 4'ern var jo drit bra! Håper de fikser det med at du kan fighte med heroene som du gjorde i de andre spillene (Untatt 5'ern.) Det er strøkent ut da :) Bare de ikke blir som femmern :S

 

Nå var det vel strengt tatt kun i 4-ern du kunne slåss med heltene? Det var i alle fall ikke mulig i nummer 3 (som er den som ofte blir trukket frem som den beste). Uansett må jeg si meg enig med flere andre her at det er godt å se at nummer 4 falt i smak hos enkelte. Smaken er tross alt som baken.

 

Det jeg er nysgjerrig på er hvilken linje Ubisoft legger seg på når det gjelder DRM. Flere av deres utgivelser har vært tildels forbrukerfiendtlige..

Lenke til kommentar

Kun 4'ern man kunne aktivt sloss med heroene ja, mens i de andre kunne de bare kaste ulike spells. Personlig må jeg si at jeg likte 4'ern godt, ca. på lik linje som 3'ern. 5 var bare skuffenes, likte ikke historien eller 3D-grafikken (for ordens skyld kan jeg si at 1'ern og 2'ern også er gode spill :)).

Lenke til kommentar

Det jeg er nysgjerrig på er hvilken linje Ubisoft legger seg på når det gjelder DRM. Flere av deres utgivelser har vært tildels forbrukerfiendtlige..

 

De droppet DRM-løsningen når det gjaldt RUSE, som er en PC-sentrisk utgivelse. Derfor anser jeg sjansene som forholdsvis gode for at de gjør det samme med Heroes 6.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...