Gå til innhold

Den ultimate Star Wars spill - tråden


Anbefalte innlegg

675119.jpeg

Her skal dere kunne snakke, diskutere, stille spørsmål og komme med svar om og rundt Star Wars spill. Gamle og nye. Alle versjoner, til alle plattformer. Både konsoller og PC. Jeg vet det kan være flere spesielle, spesifikke tråden rundt omkring i forumet. Som allerede omhandler enkelte spill fra før. Men uavhenig av disse og andre tråder, så er dere her helt frie til, som sagt, stille spørsmål, de som vet svaret kan komme med det, diskutere og snakke om alle utgitte og kommende Star Wars spill.

 

Star Wars: The Old Republic. MMO-RPG. Ekslusivt til PC.

 

 

 

 

 

 

 

Star Wars: The Force Unleashed 2. Multiplattform. Xbox 360, PS3 og PC. Samt mulige egne versjoner til Wii, PSP og DS

 

 

 

 

Endret av the_eagleboy
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nice å ha en slik tråd!

 

Er selv stor fan av SW spill spessielt KOTOR, Jedi Outcast og Jedi Academy.

Tenkte jeg skulle ta opp The old Republic her, med en lik til alt de har hatt på E3. Hvis det er noen som er spente på dette spillet og ikke har sett dett må dere gjøre det. SWTORE3

Har også lyst til å stille et spørsmål; hva syns dere om graffiken på TOR så langt? Syns selv den ser litt firkantet ut, og det ser ut som det ikke er noe "flow" i combaten.

Lenke til kommentar

Spillte en del Jedi Academy før på nett, samt det å irritere vettet av folk med "butterfly" knepet : P

Grafikken på ToR er ok, syntes jeg. De fleste skriker vel igrunn mest etter mer realisme men er ikke noe galt med cartoon-style.. animasjonen virker derimot bittelitt "stiv" eller åssen jeg skal si det.

Lenke til kommentar

Spillte en del Jedi Academy før på nett, samt det å irritere vettet av folk med "butterfly" knepet : P

Grafikken på ToR er ok, syntes jeg. De fleste skriker vel igrunn mest etter mer realisme men er ikke noe galt med cartoon-style.. animasjonen virker derimot bittelitt "stiv" eller åssen jeg skal si det.

Helt enig! syns ikke realisme er noe å trakte etter, og grafikken ser "stiv" ut, virker liksom som om overgangen fra en animasjon til neste ikke er "flytende" hvis det gir noe mening i det hele tatt :p

Lenke til kommentar

Syns cartoon i stor grad fungerer best i MMO, MMO's tar tross alt lang tid å utvikle og skal vare endel år. Realistisk grafikk har ikke lang levetid før den blir ansett som gammel og stygg, Curse of Monkey Island ser fortsatt bra ut den dag idag (nevner akkurat dette fordi jeg spilte gjennom det for litt siden) og at TOR legger seg på en mer cartoonish ser jeg som positivt. Er dog fortsatt skeptisk til hele konseptet, MMO markedet er relativt mettet og de fleste nye aktører er dårlige/kloner/middelmådige.

 

Det har vært mange gode star wars spill (og mange dårlige). Favorittene som jeg kommer på er vel KOTOR og...hva var det det RTS spillet het igjen? Star Wars: Empires?

Lenke til kommentar

De som ønsker mer eller mindre å bidra med ting i denne tråden, kan få lov til det. Som for eksempel legge ut bilder, videoklipp (trailere m.m.), komme med erfaringer, råd, tips, informasjon osv. Om de Star Wars spillene dere måtte ønske. Lykke til folkens, and keep up the good work ;)

Lenke til kommentar

Star Wars: Rogue Squadron, og Shadows of the Empire til N64. Det var tider :rolleyes: Men jeg tror nok at det Star Wars spillet jeg har brukt mest tid på er Star Wars: Galaxies. :love: Selvfølgelig før NGE og all den dritten der. Det er faktisk det eneste MMO-spillet jeg har følt er verdt å bruke tid på ^_^

Endret av Patrick1991
Lenke til kommentar

Remake av X-wing og TIE-Fighter !

 

Det er retro trend, vi trenger disse spillene i oppgradert format!

 

Absolutt! Men samtidig finnes det versoner\mods til disse spillene som oppgraderer grafikken en god del. Selv kjører jeg Tie Fighter med grafikken til Tie fighter vs X-wing. fremdeles lysår fra dagens grafikk, men en stor oppgradering i forhold til den orgianle.

Lenke til kommentar

Gleder meg til SWTOR kommer, og håper jeg får en betainvite. Closed beta har allerede startet for noen få heldige individer. Spilte SWGalaxies preCPU, og likte godt det spillet. Blir spennende å se hvordan SWTOR blir i forhold.

 

Ninjaedit: Forumendringen lurte meg litt. Innlegg/gamer.no har aldri hatt noe SW-subforum

Endret av Maltas
Lenke til kommentar

Utifra gameplay, så det ut som en wowklone med sw theme.. sikkert helt greit for dem som liker det, men jeg holder meg langt unna med mindre det store forskjeller i PVP, crafting, og generellt ting du kan drive med som ikke bare er combat.

Endret av MrLee
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...