Gå til innhold

– Crysis 2 er en Halo-dreper (X360, PC, PS3)


Anbefalte innlegg

Det jeg ikke skjønner, hva slags trone er det Halo sitter på? Om jeg ikke har sett helt feil, så solgte vel COD:MW2 bedre enn Halo 3 f.eks?

 

Dog ikke misforstå meg, syns alle spillene gir grei underholdning. Mener bare å ha lest at MW2 slo Halo av tronen når det kom til antall spill solgt?

Endret av Nitrius
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du sier noe der. Etter at MW2 kom og herjet med alt av spill som har kommet ut er det vel ikke noen særlig trone igjen, ihvertfall ikke salgsmessig sett. Men de skaper jo blest rundt seg selv ved å kalle seg selv for de som vil vippe *generiskstornavn* av tronen. Dem som er døhardt-Halo fans vil klikke på forum og alle som ikke har stort til overs for Halo vil sverge på at Crysis 2 er reinkarnasjonen av noe veldig bra.

 

Egentlig bare veldig smart markedsføring. Vi snakker jo om det akkurat nå!

Lenke til kommentar

For å svare på hva som er bedre spill fra perioden før og rundt halo, så har vi

 

Return to castle wolfenstein (ikke noen kongetittel, men bedre ihvertfall)

NOLF

Quake 3 Arena

Unreal Torunament

Deus Ex

Soldier of fortune

Half life.

Operation Flashpoint

 

Endel av disse er tre år eldre, men allikevel bedre spill.

 

Rett etter har man spill som

Nolf 2

Medal of honor allied assault

SOF2

 

AtW

Lenke til kommentar

Du sier noe der. Etter at MW2 kom og herjet med alt av spill som har kommet ut er det vel ikke noen særlig trone igjen, ihvertfall ikke salgsmessig sett. Men de skaper jo blest rundt seg selv ved å kalle seg selv for de som vil vippe *generiskstornavn* av tronen. Dem som er døhardt-Halo fans vil klikke på forum og alle som ikke har stort til overs for Halo vil sverge på at Crysis 2 er reinkarnasjonen av noe veldig bra.

 

Egentlig bare veldig smart markedsføring. Vi snakker jo om det akkurat nå!

 

 

MW:2 solgte kanskje flere kopier av spill, men Halo er nok en mye større franchise.

 

Jeg er dog enig i grunnpoenget, Halo 3 har blitt forbigått når det gjelder salg og da spørs det egentlig hva slags trone Crytek-gutta snakker om.

 

 

EdiT:

 

Hvis de snakker om å være mer revolusjonerende for FPS på konsoll, så tror jeg iallefall de sliter :p (tenker da på Combat Evolved selvfølgelig).

Endret av Snurreleif
Lenke til kommentar

Personlig er jeg ikke noe stor Halo fan, men det at de i det hele tatt går ut med å sier at de vil nedtrone det spillet, sier en del om hvor mye de legger inn i Crysis 2 ihvertfall. Personlig så driter jeg i om det slår Halo, bare det blir bra!

 

Nå må man vell oppgradere PCen sin igjen da hvis man skal få full utbytte av dette, småkjipt men

Lenke til kommentar

For å svare på hva som er bedre spill fra perioden før og rundt halo, så har vi

 

Return to castle wolfenstein (ikke noen kongetittel, men bedre ihvertfall)

NOLF

Quake 3 Arena

Unreal Torunament

Deus Ex

Soldier of fortune

Half life.

Operation Flashpoint

 

Endel av disse er tre år eldre, men allikevel bedre spill.

 

Rett etter har man spill som

Nolf 2

Medal of honor allied assault

SOF2

 

AtW

 

Såvidt jeg vet har ingen av de spillene co-op så der taper de "er de bedre enn halo, på halo" for min del. Flere av de er dog svært gode, andre syns jeg mindre om. De fleste har derimot ett annet fokus enn Halo og brilljerer på de tingene. Jeg hadde ikke sluttet å spille Halo for å spille noen av de istedefor, for å supplementere så gjerne, men ikke som erstatning for fokuset ligger andre steder.

 

Håper bare crysis 2 faktisk blir gøy denne gangen, større verden, mer utforskning, ikke måtte se totalt møkk ut før jeg er fornøyd med flyten etc :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...